Stamcafe XXXI
zaterdag 17 juni 2017 om 17:12
Oh, hij had dus een echte reden om overdag te slapen. Hier is het een gevolg van een paar korte nachten en dodelijk saaie tv (in mijn ogen dan)Ana_Isabel_ schreef: ↑17-06-2017 17:10Effe kijken...wat doet mijn man?...
Wezenloos voor zich uit staren na wakker te zijn geworden nav een nachtdienst. Das zijn sexy look.
Maar man is wakker en kijkt met nieuwe energie.
zaterdag 17 juni 2017 om 17:14
.
Ik ga niet nog eens naar de supermarkt, ben al twee keer geweest vandaag. Dus geen chocola dan maar, of zal ik een handje hagelslag nemen?
anoniem_304245 wijzigde dit bericht op 17-06-2017 17:15
0.39% gewijzigd
zaterdag 17 juni 2017 om 17:14
De mijne zit nog op zijn werk. En ik heb net voor een weeshuis boodschappen gedaan.
En oh ja, we kregen nog een aanbod voor een werkelijk ideale woning, hier om de hoek ook nog (dat verhuist zo lekker makkelijk
). Er zijn wel meer dan 50 gegadigden, maar we staan ook al heeeeel lang ingeschreven dus een klein beetje goede hoop is wel op zijn plaats denk ik.
En oh ja, we kregen nog een aanbod voor een werkelijk ideale woning, hier om de hoek ook nog (dat verhuist zo lekker makkelijk
zaterdag 17 juni 2017 om 17:16
Ja, hij was echt verrot, maar wilde perse op de bank slapen, omdat hij ons gemist had. ( Dus gewoon slapen tussen 3 grote kinderen en een baby die net kan staan, dus steeds aan je broek trekt als je op de bank zit/ ligt. Hij liever dan ik...
Hoe ziet nieuwe energie eruit?
zaterdag 17 juni 2017 om 17:17
En de keuze is reuze.
zaterdag 17 juni 2017 om 17:17
zaterdag 17 juni 2017 om 17:18
O wow, ik duim!Lady_Voldemort schreef: ↑17-06-2017 17:14De mijne zit nog op zijn werk. En ik heb net voor een weeshuis boodschappen gedaan.
En oh ja, we kregen nog een aanbod voor een werkelijk ideale woning, hier om de hoek ook nog (dat verhuist zo lekker makkelijk). Er zijn wel meer dan 50 gegadigden, maar we staan ook al heeeeel lang ingeschreven dus een klein beetje goede hoop is wel op zijn plaats denk ik.
Life is short. Eat dessert first.