Stamcafe XXXI

08-06-2017 22:50 3007 berichten
Van Hawaii naar de Grand Canyon. Een grote stap op de kaart een kleine voor de Stammers. Ofzoiets. :)

Afbeelding

Afbeelding
anoniem_325127 wijzigde dit bericht op 08-06-2017 23:03
49.43% gewijzigd
Een weerwolfje met een jetlag.
Zeg, droom je nu over eten boven je hoofd?
Alle reacties Link kopieren
-Kittens- schreef:
17-06-2017 14:30
Zeg, droom je nu over eten boven je hoofd?

:HA:
Ik moet altijd zo lachen om je grappen.

Moet helaas weg, werken. :furious:

Fijne dag!

Welkom terug Dolfje!
Prrrr, mauw miawwwww.
Ja ik ben doodmoe en heb mega honger :P
Ah, hier is het te doen! Niet bijgelezen, dus ik val zomaar binnen.

Blond, die katten! :love:
Life is short. Eat dessert first.
Man en ik liepen in de ah straks en hij was de lege flessen weg brengen en kwam terug naar mij en liep me straal voorbij. Jetlag :hihi:
Mijn man kijkt naar een live-verslag van Le Mans. Het is een uur bezig en er komt nu al gesnurk van de bank :hihi:

Nog maar 23 uur te gaan!
sssssst schreef:
17-06-2017 16:03
Mijn man kijkt naar een live-verslag van Le Mans. Het is een uur bezig en er komt nu al gesnurk van de bank :hihi:

Nog maar 23 uur te gaan!
En waarschijnlijk als je gaat zappen komt er commentaar!
Hoi Roosje, hopelijk heb je je geen pijn gedaan! Voor de zekerheid geef ik je 🍫
-Kittens- schreef:
17-06-2017 16:13
Hoi Roosje, hopelijk heb je je geen pijn gedaan! Voor de zekerheid geef ik je 🍫
Het was een zachte landing. :hihi:
dolfje schreef:
17-06-2017 16:07
En waarschijnlijk als je gaat zappen komt er commentaar!
.
Ja, want hij slaapt niet! Hij snurkt ook niet. Ik denk dat maar......
dolfje schreef:
17-06-2017 15:55
Man en ik liepen in de ah straks en hij was de lege flessen weg brengen en kwam terug naar mij en liep me straal voorbij. Jetlag :hihi:
.
Fijn hè, al die mannen.
Effe kijken...wat doet mijn man?...
Wezenloos voor zich uit staren na wakker te zijn geworden nav een nachtdienst. Das zijn sexy look.
Die van mij is weg, dus daar valt niets over te schrijven. Ik zit op de bank met chocolade, wat moet je nog meer hebben in het leven!
Chocolade; prima vervanger voor een man!
Ana_Isabel_ schreef:
17-06-2017 17:10
Effe kijken...wat doet mijn man?...
Wezenloos voor zich uit staren na wakker te zijn geworden nav een nachtdienst. Das zijn sexy look.
Oh, hij had dus een echte reden om overdag te slapen. Hier is het een gevolg van een paar korte nachten en dodelijk saaie tv (in mijn ogen dan)

Maar man is wakker en kijkt met nieuwe energie.
Ana_Isabel_ schreef:
17-06-2017 17:12
.
Ik ga niet nog eens naar de supermarkt, ben al twee keer geweest vandaag. Dus geen chocola dan maar, of zal ik een handje hagelslag nemen?
anoniem_304245 wijzigde dit bericht op 17-06-2017 17:15
0.39% gewijzigd
De mijne zit nog op zijn werk. En ik heb net voor een weeshuis boodschappen gedaan.

En oh ja, we kregen nog een aanbod voor een werkelijk ideale woning, hier om de hoek ook nog (dat verhuist zo lekker makkelijk :proud: ). Er zijn wel meer dan 50 gegadigden, maar we staan ook al heeeeel lang ingeschreven dus een klein beetje goede hoop is wel op zijn plaats denk ik.
Mijn man is ook wakker maar toen hij zag dat ik Orange is the New Black aan het kijken was zowat meteen weer omgedraaid en zit nu aan de pc.
sssssst schreef:
Oh, hij had dus een echte reden om overdag te slapen. Hier is het een gevolg van een paar korte nachten en dodelijk saaie tv (in mijn ogen dan)

Maar man is wakker en kijkt met nieuwe energie.
Ja, hij was echt verrot, maar wilde perse op de bank slapen, omdat hij ons gemist had. ( Dus gewoon slapen tussen 3 grote kinderen en een baby die net kan staan, dus steeds aan je broek trekt als je op de bank zit/ ligt. Hij liever dan ik...

Hoe ziet nieuwe energie eruit?
Ana_Isabel_ schreef:
En de keuze is reuze.

Afbeelding
Mijn man heeft het met zijn moeder over grofvuil en ander afval.
Ik neem aan dat het niet een codewoord is voor Kittens.
Leuk LV verhuizen. Zeker zonder verhuiswagen. Heeft mijn zus ook eens gedaan. Die is letterlijk in het huis van de buren gaan wonen.
sssssst schreef:
17-06-2017 17:14
.
Ik ga niet nog eens naar de supermarkt, ben al twee keer geweest vandaag. Dus geen chocola dan maar, of zal ik een handje hagelslag nemen?
Hm... dat geeft het net-niet effect, ben ik bang...gekke mondsensatie ook. En dat is toch juist wat je wilt bij chocola?
Lady_Voldemort schreef:
17-06-2017 17:14
De mijne zit nog op zijn werk. En ik heb net voor een weeshuis boodschappen gedaan.

En oh ja, we kregen nog een aanbod voor een werkelijk ideale woning, hier om de hoek ook nog (dat verhuist zo lekker makkelijk :proud: ). Er zijn wel meer dan 50 gegadigden, maar we staan ook al heeeeel lang ingeschreven dus een klein beetje goede hoop is wel op zijn plaats denk ik.
O wow, ik duim!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven