Napraattopic deel 84

09-06-2017 23:45 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
SuzanneSuus schreef:
17-06-2017 19:18
Via een pb? Das raar
Haha nee, niet via PB. Maar iemand postte erna direct; He hoi, wie ben je, hoe gaat het met je, heb je kinderen, hoever ben je in de behandeling en weet ik wat. Leave me alone!
Die advertentiecookies zijn ook niet meer wat het geweest is he. Bij mij staat er iedere keer iets tegen zwangerschapsjeuk, ik heb niet voor niets die pijler geblokt :facepalm:
_Marana_ schreef:
17-06-2017 19:26
Die advertentiecookies zijn ook niet meer wat het geweest is he. Bij mij staat er iedere keer iets tegen zwangerschapsjeuk, ik heb niet voor niets die pijler geblokt :facepalm:
AdBlock :cheer2:
Man en kind zijn weer thuis van een dagje samen op pad :heart: Ik ben er weg van :)
Mamavaneenwondertje97 schreef:
17-06-2017 19:31
Man en kind zijn weer thuis van een dagje samen op pad :heart: Ik ben er weg van :)
Waar ben je weg van?
Ginerva schreef:
17-06-2017 19:32
Waar ben je weg van?
Even weg van het forum, denk ik?
Life is short. Eat dessert first.
Ginerva schreef:
17-06-2017 19:32
Waar ben je weg van?
Van het forum, gok ik. Dat ze even een RL gaat zitten hebben.
simbalabimba schreef:
17-06-2017 16:23
Ik dacht dat het stamcafé was ontstaan uit onvrede over wat hier soms?/vaak? gebeurt(de): heftige onenigheid, veel negativiteit e.d. ?
:nooo: ...volgens mij was dat omdat hier op napraat meer over poesen, konijnen en de kookpot gepraat werd in plaats van over topics.
LOEP ME MAAR aub.
Lady_Voldemort schreef:
17-06-2017 19:34
Van het forum, gok ik. Dat ze even een RL gaat zitten hebben.

doornroosje9 schreef:
17-06-2017 19:33
Even weg van het forum, denk ik?

O zo, dat had ik er echt niet uit op kunnen maken
anoniem_340621 wijzigde dit bericht op 17-06-2017 19:41
72.63% gewijzigd
SuzanneSuus schreef:
17-06-2017 16:37
Nee, dat heb je verkeerd begrepen
Dan ben ik niet de enige die dat vind.
LOEP ME MAAR aub.
missie_m schreef:
17-06-2017 19:38
:nooo: ...volgens mij was dat omdat hier op napraat meer over poesen, konijnen en de kookpot gepraat werd in plaats van over topics.
Bitterballetje erbij?
missie_m schreef:
Nee hoor. Maar jij zult het wel weer beter weten.
_Marana_ schreef:
17-06-2017 17:00
Ik vond de napraat behoorlijk opgeknapt sinds de opening van het stamcafé. Het was hier allemaal prima bij te houden. En ineens de laatste dagen zijn er weer tig pagina's bij als je even offline bent geweest. Ik stem voor het plan dat jullie dat weer in het stamcafé gaan doen :proud:

Overigens is het bij de seksklets ook wel eens zo geweest. We hebben daar af en toe ingegrepen door met een groepje een avond slap te gaan ouwehoeren. Helaas keert dat het tij soms maar heel tijdelijk, maar toch. Het valt te proberen, al moet je wel opletten dat je kennelijk niet te luchthartig doet over de gedeelde kommer en kwel (ik volg het café totaal niet, geen idee dus wat daar dan nu wordt gepost)
:-D
LOEP ME MAAR aub.
Hugh-Jazz schreef:
17-06-2017 19:26
Haha nee, niet via PB. Maar iemand postte erna direct; He hoi, wie ben je, hoe gaat het met je, heb je kinderen, hoever ben je in de behandeling en weet ik wat. Leave me alone!
Excuus, te snel diagonaal gelezen.

Ik snap jou maar ook de ander.
Als blijkt dat je 'iets' weet moet al snel duidelijk zjn waar dat vandaan komt volgens de mores. De vele nickchanges en de behoefte van sommigen om priveinfo te delen maar dat vooral niet te openbaren (*kuch*) is daar oorzaak van.
Je bent zelf een theepot
Lady_Voldemort schreef:
17-06-2017 19:44
Nee hoor. Maar jij zult het wel weer beter weten.
Allicht. Yasmijn zou toch nog een ouderwetse woorden topic openen? Maar toen kreeg ze een ban.
missie_m schreef:
Dat dacht ik ook maar dat blijkt niet zo te zijn
Je bent zelf een theepot
Lady_Voldemort schreef:
17-06-2017 19:25
Dit stond er in de OP:

Welkom in het stamcafé!
Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.
Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.
Zuigen: alleen stof.
Fitties uitvechten: graag elders.
Kom er in en geniet van good old forumpret!
Ja, dat. Wat een gezeur over postitief forummen. En dat terwijl dat er niet stond. Maar ja geeft wel aan hoe bepaalde mensen dingen zelf zo negatief en en raar lezen en dat dat dus verkeerd onthouden.
Dubbel.
anoniem_319861 wijzigde dit bericht op 17-06-2017 19:53
98.84% gewijzigd
Ow, we hebben de dubbelpost bug weer terug.
impala schreef:
17-06-2017 18:59
Dat was zeker wél de reden n van oprichting van het stamcafe. Dat hier teveel gezogen en geruzied werd (eens!) en er behoefte was aan een plek waar alleen maar positief gepost werd. Zoek de OP van deel 1 maar op.
Dat stond in de OP.

En als ik een topic ga open en in de OP schrijf dat ik een achterkleindochter ben van Queen Elizabeth dan is dat ook waar omdat het in de OP staat.
LOEP ME MAAR aub.
Haha, omdenken.
Fee-de-Goede schreef:
17-06-2017 19:52
Ow, we hebben de dubbelpost bug weer terug.
.
Fijn dan zijn we snel vol. En dan kan ik het nieuwe topic favoriet maken.
impala schreef:
17-06-2017 19:17
Dat stond er wel. Dat je alléén maar positief mocht zijn. Voor mij reden om er niet te komen. Ik wist ook niet hoe het zich daar ontwikkeld had. Tot vandaag dus.
Ik ben er ook nog nooit geweest.
LOEP ME MAAR aub.
missie_m schreef:
17-06-2017 19:53
Dat stond in de OP.

En als ik een topic ga open en in de OP schrijf dat ik een achterkleindochter ben van Queen Elizabeth dan is dat ook waar omdat het in de OP staat.
Je snapt toch zelf ook wel dat dat twee heel verschillende dingen zijn he. Zuigert.
Fee-de-Goede schreef:
17-06-2017 19:49
Ja, dat. Wat een gezeur over postitief forummen. En dat terwijl dat er niet stond. Maar ja geeft wel aan hoe bepaalde mensen dingen zelf zo negatief en en raar lezen en dat dat dus verkeerd onthouden.
Heel apart.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven