Napraattopic deel 84
vrijdag 9 juni 2017 om 23:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
zaterdag 17 juni 2017 om 20:51
Hahahaha!Lady_Voldemort schreef: ↑17-06-2017 20:46Oh god, we hebben er weer één die niet tegen onrecht kan. Een hele bijzondere eigenschap is dat altijd, want alle anderen zijn juist dol op onrecht.
Waar?
zaterdag 17 juni 2017 om 20:53
Dat topic van die mevrouw die geheel onterecht haar kind is kwijtgeraakt aan de jeugbescherming (sic)
zaterdag 17 juni 2017 om 21:03
Nou dan hoop ik voor je dat het rond komt.Lady_Voldemort schreef: ↑17-06-2017 20:25Deze week. Het zou wel wat zijn hoor. We wonen echt in een geweldig dorp, waar we echt nooit meer weg hoeven. Maar het krot waarin we gehuisvest zijn begint toch wel te vervelen inmiddels. Het was een leuke noodoplossing, maar na acht jaar noodoplossing moest het maar eens klaar wezen.
zaterdag 17 juni 2017 om 21:14
zaterdag 17 juni 2017 om 21:14
Als we maar de tijd krijgen.Fee-de-Goede schreef: ↑17-06-2017 21:04En nou post hij maar enkel. Zo gaan we dat record niet verbreken.![]()
En ik liefst een fatsoenlijke muis. Die van mijn zoon heeft de geest gegeven en nu heb ik hem de mijne geleend (een hele mooie van de Action, met roze nepdiamantjes), en ik zit te kutten met een ieniemienie muisje van dochter waar ik na drie keer scrollen al kramp van krijg.
zaterdag 17 juni 2017 om 21:31
Mamavaneenwondertje97 schreef: ↑17-06-2017 19:14Sorry, er ging iets mis.
Klopt hoor Eleonora, jij reageerde normaal. Maar ik vond de reacties op mijn nickname echt raar en vervelend.
Excuus dat ik vooral op je naamkeuze reageerde. Dat was inderdaad niet het meest warme welkom.
Ik had eigenlijk verwacht dat deze naamkeuze constant zo'n reactie zou oproepen, dus ik had niet verwacht dat dit hier specifiek anders zou zijn en dus als bijzonder vervelend zou worden ervaren. Het riep bij mij een gelijksoortig gevoel op als 'manmetgoudenlul' in de seksklets.
Niet dat ik daar ooit meeklets natuurlijk
Het had verder niks met jou of met het feit dat je nieuw bent te maken. Het is ook niet een onderdeel van de statuten van het groepje. En voel je vrij om ook gewoon tegen iemand te zeggen dat je een bepaalde opmerking niet leuk vond.
zaterdag 17 juni 2017 om 21:39
Praat hier verder in deel 85: overig/napraattopic-deel-85/list_messages/384576
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum