Napraattopic deel 85
zaterdag 17 juni 2017 om 21:40
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 17 juni 2017 om 23:06
Waarom ben jij zoveel met mij bezig, Vollie? Laatst ook al in dat bugs-topic.Lady_Voldemort schreef: ↑17-06-2017 23:03Ga nou gewoon niet op Bossie in joh. Het heeft geen enkele zin.
zaterdag 17 juni 2017 om 23:07
Ja herhaal het nog een paar keer.Lady_Voldemort schreef: ↑17-06-2017 23:03Ga nou gewoon niet op Bossie in joh. Het heeft geen enkele zin.
zaterdag 17 juni 2017 om 23:09
Dat komt door mijn muis. Sollie.
zaterdag 17 juni 2017 om 23:09
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 17 juni 2017 om 23:15
Ik ben werkelijk verbijsterd. Iemand moet die tekst toch hebben goedgekeurd? Of is echt alles overgenomen door Mumbai?
Maar als afvaardiging van dit forum heb ik net de CM gemaild om e.e.a te melden. Dat de tekst van de waarschuwingen echt anders moet. Dit is te zot voor woorden. En dat meen ik. Dat de bugs niet snel worden gerepareerd door de afvaardiging in Mumbai, soit.
Maar als je zulke niet-geredigeerde teksten naar de forummers heen slingert, ik kan er met de kop niet bij
Maar als afvaardiging van dit forum heb ik net de CM gemaild om e.e.a te melden. Dat de tekst van de waarschuwingen echt anders moet. Dit is te zot voor woorden. En dat meen ik. Dat de bugs niet snel worden gerepareerd door de afvaardiging in Mumbai, soit.
Maar als je zulke niet-geredigeerde teksten naar de forummers heen slingert, ik kan er met de kop niet bij
zaterdag 17 juni 2017 om 23:15
Jullie? Jij hebt je sinds februari aangemeld en zit al op de 2806 posts. Dat is best veel in 4 maanden.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 17 juni 2017 om 23:17
charlottew88 schreef: ↑17-06-2017 23:15Jullie? Jij hebt je sinds februari aangemeld en zit al op de 2806 posts. Dat is best veel in 4 maanden.
Nee hoor, als je naar de inhoud kijkt valt het best wel mee.
zaterdag 17 juni 2017 om 23:17
Ik gebruik ook maar 1 profiel.charlottew88 schreef: ↑17-06-2017 23:15Jullie? Jij hebt je sinds februari aangemeld en zit al op de 2806 posts. Dat is best veel in 4 maanden.
zaterdag 17 juni 2017 om 23:19
zaterdag 17 juni 2017 om 23:22
https://www.youtube.com/watch?v=qM5W7Xn7FiA
Gek hoe dit nummer, of is het een andere van 2Unlimited nog steeds zo'n grote hit is in The USA. Wordt vaak als intro gebruikt tijdens sportwedstrijden. Hmm, volgens mij is het een ander nummer van hun. Get ready for this volgens mij.