Napraattopic deel 85
zaterdag 17 juni 2017 om 21:40
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 17 juni 2017 om 23:53
Het neemt nogal dictatoriale vormen aan, dit forum.-Puss-in-Bootz- schreef: ↑17-06-2017 23:40Diegene die de slechte tekst openbaar maakte heeft nu een ban daarom![]()
zaterdag 17 juni 2017 om 23:54
Ja oke verveling snap ik nog, maar hoe verzin je zo'n soort titel en OP dan ben je toch ook wel echt een beetje ziek in je hoofdlrishCassidy schreef: ↑17-06-2017 23:51De meest voorkomende reden om te trollen is verveling.
En dan heb je nog een aantal andere redenen.
zaterdag 17 juni 2017 om 23:54
Het internet herbergt meer gekkies en zieke geesten dan er in inrichtingen zitten. Of op straat lopen.
Inderdaad, hoe verzin je het.
Dat van die liegende verloofde is een prachtig verhaal. Daar kom je mee weg alhoewel niet echt. Maar dit subject? Bizar. Daar zit een zieke geest aan de andere kant van het beeldscherm.
zaterdag 17 juni 2017 om 23:56
Ja daar ben ik ook bang voor dat daar een zieke geest achter zityasmijn schreef: ↑17-06-2017 23:54Het internet herbergt meer gekkies en zieke geesten dan er in inrichtingen zitten. Of op straat lopen.
Inderdaad, hoe verzin je het.
Dat van die liegende verloofde is een prachtig verhaal. Daar kom je mee weg alhoewel niet echt. Maar dit subject? Bizar. Daar zit een zieke geest aan de andere kant van het beeldscherm.
zaterdag 17 juni 2017 om 23:57
Thanks! Bij mij werkt het ook. Maar ik krijg het nooit op, want over een week ga ik bij Tele2 weg-Puss-in-Bootz- schreef: ↑17-06-2017 22:22Zijn er trouwens nog mensen met Tele2 (simonly)?
Vriend had een mail gekregen dat hij 1000MB internet kado kreeg als hij unlimited zou sms-en naar 1280.
Ik (met ook Tele2 ) niet.
Maar toch dat smsje gestuurd en wel de 1000MB gekregen![]()
Edit: Zelfs dat gaat niet helpen want ik heb geen 1000 mb gekregen maar onbeperkt
impala wijzigde dit bericht op 18-06-2017 00:07
8.08% gewijzigd
.
zaterdag 17 juni 2017 om 23:59
Ik snap het ook niet. Maar ik heb dan ook een schijthekel aan trollen.
En aan bots en spam en al dat soort gespuis die die troep maakt op internet.
zondag 18 juni 2017 om 00:00
In een later bericht heeft ze haar eigen gedrag beschreven. Ze maakte haar huis niet meer schoon, ze piste in haar broek, ze liep handstanden makend over straat (wat ik dan wel weer knap vind want ik heb dat nooit gekund), maar dat was dus allemaal de schuld van de hulpverlening he.Eleonora-1 schreef: ↑17-06-2017 23:49Ik begrijp de emotie op zich wel maar stug volhouden dat er niks meer aan de hand was dan een burn out is een beetje naïef.
De TO zegt zélf meteen in regel twee of zo dat er getwijfeld werd aan haar vermogen om een kind op te voeden vanwege haar psychische gesteldheid.
Nou sorry hoor. Ik vind het echt heel erg zielig, want het zal je maar gebeuren allemaal. En die TO snap ik ook nog, want die wil gewoon heel graag haar kind terug en neem het haar dan eens kwalijk dat ze de realiteit een beetje uit het oog verliest. Maar zo'n shisha, die er vol op in duikt en nee hoor kind je hebt groot gelijk het is allemaal reuze gemeen en jij kan prima voor je kind zorgen en het is allemaal een complot, nee die snap ik niet. En dat moet dan straks nog een kind krijgen ook, brrrr.
zondag 18 juni 2017 om 00:03
Soms kan een trol leuk zijn, ik heb wel is helemaal in een deuk gelegen bij een goede trol en een leuk trollentopic.lrishCassidy schreef: ↑17-06-2017 23:59Ik snap het ook niet. Maar ik heb dan ook een schijthekel aan trollen.
En aan bots en spam en al dat soort gespuis die die troep maakt op internet.
Maar als een trol ziek in zijn hoofd is krijg je van dit soort zieke en enge topics, en die zijn niet leuk of grappig alleen maar ziek.
zondag 18 juni 2017 om 00:04
Nee, ik hou er ook niet van. Vooral niet omdat mijn dochter een opa heeft die er echt zo over dacht. Daar maak je dus geen grapjes over.
zondag 18 juni 2017 om 00:04
Compleet van de pot gerukt.-Puss-in-Bootz- schreef: ↑17-06-2017 23:40Diegene die de slechte tekst openbaar maakte heeft nu een ban daarom![]()
.
zondag 18 juni 2017 om 00:06
Nee daar maak je zeker geen grapjes over, en wat erg voor je dochter en voor jullie als oudersLady_Voldemort schreef: ↑18-06-2017 00:04Nee, ik hou er ook niet van. Vooral niet omdat mijn dochter een opa heeft die er echt zo over dacht. Daar maak je dus geen grapjes over.
zondag 18 juni 2017 om 00:07
Leuke trollen zijn zeldzaam. Leuke trollen zijn als de zeldzaam leuke cabaretiers. En dat is weinigen gegeven.
Verder snap ik het "een verhaal verzinnen" om een leuk topic te krijgen niet zo.
Er zijn genoeg gewoon echte verhalen waar je leuke topics mee krijgt.
zondag 18 juni 2017 om 00:10
Daar heb je een goed punt, zeker waarlrishCassidy schreef: ↑18-06-2017 00:07Leuke trollen zijn zeldzaam. Leuke trollen zijn als de zeldzaam leuke cabaretiers. En dat is weinigen gegeven.
Verder snap ik het "een verhaal verzinnen" om een leuk topic te krijgen niet zo.
Er zijn genoeg gewoon echte verhalen waar je leuke topics mee krijgt.
zondag 18 juni 2017 om 00:13
Terwijl het een leermomentje is kan zijn.
De tekst is zo slecht dat je denkt als het onder de aandacht wordt gebracht dat ze denken: hee, hier moeten we wat mee!
Neen, in plaats daarvan wordt de messenger geband en de tekst weggehaald .
Je snapt er niets meer van.
Maar goed, steeds wisselingen en vooral jong. Ik kon zowat bijna hun oma zijn of zo. Denk ik.
Ze hebben vast en zeker een script waar niet vanaf geweken kan worden en eigen inbreng is uit den boze.
Ik denk dat je toch echt wel wat levenservaring moet hebben en wat ouder moet zijn wil je dit forum goed kunnen modereren.
Met stagiaires van pakweg 18, 19 jaar gaat het niet goed komen. Helaas.
zondag 18 juni 2017 om 00:15
yasmijn schreef: ↑18-06-2017 00:13Terwijl het een leermomentje is kan zijn.
De tekst is zo slecht dat je denkt als het onder de aandacht wordt gebracht dat ze denken: hee, hier moeten we wat mee!
Neen, in plaats daarvan wordt de messenger geband en de tekst weggehaald .![]()
Je snapt er niets meer van.
Maar goed, steeds wisselingen en vooral jong. Ik kon zowat bijna hun oma zijn of zo. Denk ik.
Ze hebben vast en zeker een script waar niet vanaf geweken kan worden en eigen inbreng is uit den boze.
Ik denk dat je toch echt wel wat levenservaring moet hebben en wat ouder moet zijn wil je dit forum goed kunnen modereren.
Met stagiaires van pakweg 18, 19 jaar gaat het niet goed komen. Helaas.
Lol, hou eens op met je druk maken ^^
Rellllax