Stamcafe XXXI
zondag 18 juni 2017 om 13:15
Dat laatste is een heel goed plan! Die dingen brengen toch zelden goed nieuws.
zondag 18 juni 2017 om 13:35
Welkom thuis Dolfje! Elfje
Mijn weegschaal praat. En geen prietpraat. Nee hij heeft een zeer ernstig 'ik meen het' stem. Ik ben er een beetje bang van. Maar als het wekelijkse weegmoment aangebroken is en ik door de badkamer sluip heeft hij dat naadloos in de gaten en loeit net zolang tot ik er op ga staan. Om me dan - afhankelijk van zijn humeur en mijn gewicht - een peptalk of een preek te geven.
Mijn weegschaal praat. En geen prietpraat. Nee hij heeft een zeer ernstig 'ik meen het' stem. Ik ben er een beetje bang van. Maar als het wekelijkse weegmoment aangebroken is en ik door de badkamer sluip heeft hij dat naadloos in de gaten en loeit net zolang tot ik er op ga staan. Om me dan - afhankelijk van zijn humeur en mijn gewicht - een peptalk of een preek te geven.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 18 juni 2017 om 16:29
Jeetje joh, dat is toch gewoon een geintje, niks meer niks minder. Ik kan er niks aan doen dat het te pas en te onpas door iemand aangehaald wordt "dat mag niet van Nouschi". In napraat hoeft het zeker niet van mij, maar hier maakt het mij toch niks uit? En dan nog, wat kan het jullie schelen wat ik daarvan vind, ik ben hier nooit.Lady_Voldemort schreef: ↑17-06-2017 23:46Magoe Nouschi, het wordt nu wel een beetje vervelend. Dat je niet alle onderwerpen even opwindend vindt is okee. En dat je liever niet hebt dat de napraat een kletstopic wordt kan ik me ook nog wel voorstellen. Maar als iedereen dan netjes oprot naar een kletstopic om daar over katten te neuzelen hoef je ze niet achterna te komen om nog eens extra te benadrukken dat je katten een stom onderwerp vindt, dat is gewoon kinderachtig. Zeker gezien het feit dat je zelf inderdaad ook weinig opwindends in te brengen hebt, op een paar taalkundige oprispingen na.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 18 juni 2017 om 17:12
Vannacht reuzegezellig met de buurvrouw het hele huis van (een andere) buurman op z'n kop gezet.
Om half 1 knapte bij hem een waterleiding.
Om half 3 waren we klaar met dweilen en als zijn huisraad naar veiliger delen verslepen.
Via de muren en leidingen zijn drie huizen behoorlijk nat.
Om half 3 waren we klaar met dweilen en als zijn huisraad naar veiliger delen verslepen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 18 juni 2017 om 17:15
Daar ben je mooi klaar mee. Was de buurman zelf niet thuis?feow schreef: ↑18-06-2017 17:12Vannacht reuzegezellig met de buurvrouw het hele huis van (een andere) buurman op z'n kop gezet.
zondag 18 juni 2017 om 17:25
zondag 18 juni 2017 om 17:39
Ik kom even mopperen.
Ik was dus aan het kokkerellen, aardapjes stonden al op en ik had de prei en de broccoli gesneden en zo, en die zou ik dan lekker vegetarisch klaarmaken met Boursin Cuisine en een gekookt eitje en een tartaartje voor mijn carnivore mannen, en toen hield het fornuis ermee op. Gevalletje zekering, gebeurt wel vaker maar nu zit dus de zekeringenkast op slot en man is naar zijn werk en heeft de sleutel bij zich. Dat wordt dus de snackbar (gelukkig hebben we hier sinds kort een hele lekkere die ook turkse pizza's verkoopt) maar ik baal wel. Ik moet toch verdomme mijn eigen zekeringenkast in kunnen komen ja.
(Voordeel is wel dat ik morgen ongeveer niks meer hoef te doen aan het eten, dat dan weer wel)
Ik was dus aan het kokkerellen, aardapjes stonden al op en ik had de prei en de broccoli gesneden en zo, en die zou ik dan lekker vegetarisch klaarmaken met Boursin Cuisine en een gekookt eitje en een tartaartje voor mijn carnivore mannen, en toen hield het fornuis ermee op. Gevalletje zekering, gebeurt wel vaker maar nu zit dus de zekeringenkast op slot en man is naar zijn werk en heeft de sleutel bij zich. Dat wordt dus de snackbar (gelukkig hebben we hier sinds kort een hele lekkere die ook turkse pizza's verkoopt) maar ik baal wel. Ik moet toch verdomme mijn eigen zekeringenkast in kunnen komen ja.
(Voordeel is wel dat ik morgen ongeveer niks meer hoef te doen aan het eten, dat dan weer wel)
zondag 18 juni 2017 om 17:42
Zo begint het hé, dat preppen.Lady_Voldemort schreef: ↑18-06-2017 17:39Ik kom even mopperen.
Sterkte.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 18 juni 2017 om 17:45
Feest in stad.
Hij kwam om vier uur in beschonken toestand thuis.
Maar het was echt reuzegezellig hoor.
Vooral de jacht op de hoofdkraan, die in al onze huizen op een andere plek zit.
Ik werd er enorm melig van.
Sta je midden in de nacht de slaapkamer van buurman te dweilen en staat hij niet eens applaudisserend toe te kijken.
En het viel me ook een beetje tegen dat we bij het graaien in kasten op zoek naar hoofdkraan en spul wat me moesten redden (in het donker, met een zaklampje) niet even lekker kunnen schrikken van een opblaaspop oid. Had mij zo leuk geleken.
zondag 18 juni 2017 om 17:49
LV hier heeft de oven keuren. Zelfs als hij niet aan staat of aangestaan heeft ' piept' hij willekeurig. Geen idee waarom maar hij deed het wel gewoon. Tot hij net beslist dat voorverwarmen onzin is en dat ik gek ben als ik zeg dat mijn eten op 180 graden moet en hij zichzelf volautomatisch opstookt tot 230 graden. Man negeert het want die heeft dat ding nog geen jaar geleden ingebouwd en heeft geen zin om hem er weer uit te halen.
zondag 18 juni 2017 om 17:50
Ik dank god al op mijn blote knieën dat ik die tartaartjes nog niet had opgezet. Die liggen nu dus weer in de koelkast, en die (gelukkig nog rauwe) groenten houden het wel een dagje uit op het fornuis, in het water met deksels op de pannen.
Maar man gaat die snackbar betalen, al moet de onderste steen boven. Dat zal hem leren.
zondag 18 juni 2017 om 17:53
Oh lekker dan. Mannen, je hebt er niks aan.Oudblond schreef: ↑18-06-2017 17:49LV hier heeft de oven keuren. Zelfs als hij niet aan staat of aangestaan heeft ' piept' hij willekeurig. Geen idee waarom maar hij deed het wel gewoon. Tot hij net beslist dat voorverwarmen onzin is en dat ik gek ben als ik zeg dat mijn eten op 180 graden moet en hij zichzelf volautomatisch opstookt tot 230 graden. Man negeert het want die heeft dat ding nog geen jaar geleden ingebouwd en heeft geen zin om hem er weer uit te halen.
zondag 18 juni 2017 om 17:56
Schrikken van een opblaaspop? Dat zou mij nou echt niet lukken hoor, al was het nog zo midden in de nacht. Maar wel lief van jullie dat jullie de eventuele opblaaspop hebben gered van de verdrinkingsdood.feow schreef: ↑18-06-2017 17:45Feest in stad.
Hij kwam om vier uur in beschonken toestand thuis.
Maar het was echt reuzegezellig hoor.
Vooral de jacht op de hoofdkraan, die in al onze huizen op een andere plek zit.
Ik werd er enorm melig van.
Sta je midden in de nacht de slaapkamer van buurman te dweilen en staat hij niet eens applaudisserend toe te kijken.
En het viel me ook een beetje tegen dat we bij het graaien in kasten op zoek naar hoofdkraan en spul wat me moesten redden (in het donker, met een zaklampje) niet even lekker kunnen schrikken van een opblaaspop oid. Had mij zo leuk geleken.
zondag 18 juni 2017 om 19:13
Ik ga jouw truuk toepassen: Ik regel dat het opgelost wordt en geef hem de rekening. Gnagnagna
zondag 18 juni 2017 om 19:20
Nijmegen heeft een hele mooie omgeving, waar je heerlijk kunt wandelen en verschillende musea
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zondag 18 juni 2017 om 19:23
.
Hier ook weer niet, man heeft na het steengrillen zijn stoel achterover gezet en is in slaap gevallen. De twee wannabe mannen hebben nog huiswerk, dus of ik zelf effe wil opruimen? Dochter heeft al geholpen met alles klaar maken en moet nog haar koffer pakken voor een weekje training voor haar zomerjob. Ik geloof dat ik effe een waterpistool ga afpakken (lenen) van de kinderen op het veldje.
zondag 18 juni 2017 om 19:28
.
Dat is fijn, meestal heb ik ook wel iets aan hem hoor. Maar dit weekend niet en een ramp met al dat geslaap. Hij is te moe, tijd voor vakantie.
anoniem_304245 wijzigde dit bericht op 18-06-2017 19:52
1.93% gewijzigd