Stamcafe XXXI
zondag 18 juni 2017 om 19:31
Man hier viert vakantie in eigen huis. Hij neemt dat nogal letterlijk en heeft waarlijk nog geen klap uitgevoerd. Maar het is hem gegund, hij was hoognodig toe aan 'niets' en ik hoop dat hij zich daar deze week heerlijk aan over kan geven.
*Maakt afspraak met de schoonmaker, belt de keukenboer voor de oven, zet Thuisbezorgd in de balk met favorieten en laat de Appie komen. Hmmm wie maak ik blij met de was en de strijk?
*
*Maakt afspraak met de schoonmaker, belt de keukenboer voor de oven, zet Thuisbezorgd in de balk met favorieten en laat de Appie komen. Hmmm wie maak ik blij met de was en de strijk?
oudblond wijzigde dit bericht op 18-06-2017 19:35
Reden: Te snel gepubliceerd
Reden: Te snel gepubliceerd
28.87% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 18 juni 2017 om 19:55
.Oudblond schreef: ↑18-06-2017 19:31Man hier viert vakantie in eigen huis. Hij neemt dat nogal letterlijk en heeft waarlijk nog geen klap uitgevoerd. Maar het is hem gegund, hij was hoognodig toe aan 'niets' en ik hoop dat hij zich daar deze week heerlijk aan over kan geven.
*Maakt afspraak met de schoonmaker, belt de keukenboer voor de oven, zet Thuisbezorgd in de balk met favorieten en laat de Appie komen. Hmmm wie maak ik blij met de was en de strijk?*
Nou, wat denk je. Lady Voldemort natuurlijk. Die krijgt ervoor betaald. Verder denk ik niemand, iedereen heeft genoeg was denk ik zo.
zondag 18 juni 2017 om 20:01
Snap ik! Maar als blond het bij jouw bedrijf brengt............Lady_Voldemort schreef: ↑18-06-2017 19:59Ik word ook niet blij van onbetaalde was hoor.Het is geen passie of zo.
zondag 18 juni 2017 om 20:12
Ik zet mijn vetorecht in. Je mag niet brengen.
We willen geen Amstedamse Belgen die heel hard Hollandse hits mee gaan zingen.
Dat kan mijn hokjesgeest niet aan.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 18 juni 2017 om 20:16
Je hebt niet van je hobby je beroep gemaakt?Lady_Voldemort schreef: ↑18-06-2017 19:59Ik word ook niet blij van onbetaalde was hoor.Het is geen passie of zo.
zondag 18 juni 2017 om 20:22
Echt, je maakt er nu wel een bende van. Ik was een Westfriesche Achterhoeker hoor. Wat die Hollandsche hits betreft heb je trouwens wel gelijk.
zondag 18 juni 2017 om 20:24
zondag 18 juni 2017 om 20:28
Dus als die Amsterdamse Belgin bij jou op bezoek komt gaat ze op z'n Westfries-Achterhoeks Hollandse hits met je meezingen.Lady_Voldemort schreef: ↑18-06-2017 20:22Echt, je maakt er nu wel een bende van. Ik was een Westfriesche Achterhoeker hoor. Wat die Hollandsche hits betreft heb je trouwens wel gelijk.
Geen sprake van, dat gaat niet gebeuren.
Ik prik de dijken door.
Of blaas de bruggen op.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 18 juni 2017 om 20:29
zondag 18 juni 2017 om 20:30
zondag 18 juni 2017 om 20:33
*Maakt een U-bocht en deponeert de was bij de stomerij*
Ik kan het niet over mijn hart krijgen om jou een kroegentocht door de neus te boren! (En er zitten bij mij nog wel wat meer accenten in vrees ik).
zondag 18 juni 2017 om 20:34
zondag 18 juni 2017 om 20:36
Nee hoor! Ik zag JeBroer gisteren het nummer brengen met een kinderkoor. Stonden die even stoer te rappen!Ana_Isabel_ schreef: ↑18-06-2017 20:28Is het trouwens erg not done om op zondagavond voor de kinderen kneiterhard " kind vd duivel" te draaien voor het slapen gaan..?
Ook Nederlandstalig .
zondag 18 juni 2017 om 20:37
zondag 18 juni 2017 om 21:03
Ik heb lichte verhoging (0,8 graden), hoofdpijn (niet heel zwaar gelukkig), mijn neus zit dicht en ik heb het benauwd. Ik ben bekaf na een beetje inspanning. Mijn vraag is nu, meld ik mij ziek voor morgen ja of nee. (ik heb trouwens ook buikpijn, maar dat staat los van mijn verkoudheid, geen idee wat dat dan weer is). Ik wil het mijn collega's niet aan doen. Ik ben ook niet doodziek. Ik zit nog rechtop. Behalve toen ik de bedden had verschoond, toen moest ik even gaan liggen.
Maar ik ben bang dat ik na mijn ochtenddienst de andere 2 diensten niet meer trek. Of stel ik mij aan en ga ik gewoon door.
Omdat mijn collega (langdurig) ziek is werk ik de rest van de dag met kleuters.
Nou ja, misschien gaat het morgenvroeg beter. Ik zal sowieso de dienst van half 8 tot 9 draaien, desnoods met mijn hoofd op tafel.
Maar ik ben bang dat ik na mijn ochtenddienst de andere 2 diensten niet meer trek. Of stel ik mij aan en ga ik gewoon door.
Omdat mijn collega (langdurig) ziek is werk ik de rest van de dag met kleuters.
Nou ja, misschien gaat het morgenvroeg beter. Ik zal sowieso de dienst van half 8 tot 9 draaien, desnoods met mijn hoofd op tafel.
zondag 18 juni 2017 om 21:09
Je zo voelen is toch niet aanstellen Kittens? Wat ik altijd fijn vind als er iemand op het werk twijfelt of hij of zij er na het weekend kan zijn, is dat dat even gemeld wordt. Dan kan ik alvast bedenken hoe ik een afwezigheid op kan vangen. We hebben de afspraak dat diegene dan ruim voor aanvang werktijd kenbaar maakt of ie komt of er alleen voor die ene klus is of zo. Geeft mij de kans om in de agenda's te schuiven. Maar ik weet niet hoe dat bij jou op het werk gebruikelijk gaat.
zondag 18 juni 2017 om 21:21