Stamcafe XXXI
zondag 18 juni 2017 om 21:24
zondag 18 juni 2017 om 21:25
Ik heb een van mijn collga's toevallig net gesproken. Morgenvroeg kan ze mij niet vervangen en mijn andere collega moet van ver komen. Dus ga ik toch maar werken. Maar ik heb afgesproken dat ik me daarna ziek meldt. Ik vind het echt heel rot, maar ik voel me ook rot bij de gedachte aan de twee middagdiensten.
zondag 18 juni 2017 om 21:26
zondag 18 juni 2017 om 21:27
Kittens, als jij niet goed voor jezelf zorgt, doet een ander dat al helemaal niet. Jij komt nou niet bepaald over alsof je voor elk wissewasje je ziek zult melden. Wat je nu gedaan hebt, is juist goed. Zo zien ze hoe je eraan toe bent en hoef je he ook niet schuldig te voelen over je ziekmelding daarna. Beterschap!
zondag 18 juni 2017 om 21:28
Slim!MissJodiF schreef: ↑18-06-2017 21:26Ik heb vanavond twee keer gekookt. Nou, ja een keer macaroni gekookt voor bij de saus die ik heb opgewarmd en, nadat de kinderen op bed lagen, heb ik nog voor een heel weeshuis nasi gemaakt. Maar nu hebben man en ik wel lunch voor morgen en mijn ouders avondeten voor dinsdag![]()
Het kost ff tijd, maar dan heb je ook wat.
zondag 18 juni 2017 om 21:33
Ik zou voor de charme van Nijmegen gaan. Ik ben er twee keer een middagje geweest maar het triggerde zeker om er eens een weekend door te brengen!
oudblond wijzigde dit bericht op 18-06-2017 21:35
0.56% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 18 juni 2017 om 21:39
Kittens kan je nu al aan die baas melden dat je je beroerd voelt maar dat je weet dat de ochtendshift moeilijk te vervangen is en dat je die hoe dan ook doet maar daarna naar je bed gaat?
Wat Ana zegt. Voor jezelf zorgen. Je bent afgelopen tijd druk geweest en hebt volgens mij veel 'moeilijke' dingen voor school opgepakt. Je lijf protesteert. Luister er naar.
Wat Ana zegt. Voor jezelf zorgen. Je bent afgelopen tijd druk geweest en hebt volgens mij veel 'moeilijke' dingen voor school opgepakt. Je lijf protesteert. Luister er naar.
zondag 18 juni 2017 om 21:44
Ik durf dat niet zo goed. Straks zegt ze: als het je die ochtend lukt, ben je niet echt ziek en kan de middag ook wel.Oudblond schreef: ↑18-06-2017 21:39Kittens kan je nu al aan die baas melden dat je je beroerd voelt maar dat je weet dat de ochtendshift moeilijk te vervangen is en dat je die hoe dan ook doet maar daarna naar je bed gaat?
Ik vind het sowieso al moeilijk om me ziek te melden. Ik voel me dan zo schuldig (en ook of ik een beetje faal of zo, maar ik weet dat dat onzin is)
Collega's hebben donderdag wel gezien dat ik ziek aan het worden was en waren toen heel lief voor me.
zondag 18 juni 2017 om 22:10
Onzin Kittens. Je helpt je werkgever door je wel nog op te peppen voor die ochtenddienst. Iedere hond met een hoedje op begrijpt dat je even kan pieken als je je niet lekker voelt, maar dat dat geen hele dag lukt. Zeker niet met gebroken diensten.
Slaaplekker poesje.
Slaaplekker poesje.
zondag 18 juni 2017 om 22:54
+1
Ik herken het wel en dan werk ik niet eens met cliënten/kinderen en draait kantoor rustig verder zonder mij maar ja.
NS denkt dat ik morgen geen hinder ondervind van de staking.
maandag 19 juni 2017 om 01:38
Man: nee
Tattoo's: Ja
Kinderen: nee
Katten: ja.
Over hoeveel kids etc, ik sta nergens meer van te kijken Broer was 1 op miljoen en het loopt toch rond
Vandaag bij vader geweest, alhoewel, net thuis.
Hele goede gesprekken gehad, waaruit voor mij in ieder geval veel duidelijk is geworden.
Altijd Fijn.
Welterusten
Tattoo's: Ja
Kinderen: nee
Katten: ja.
Over hoeveel kids etc, ik sta nergens meer van te kijken Broer was 1 op miljoen en het loopt toch rond
Vandaag bij vader geweest, alhoewel, net thuis.
Hele goede gesprekken gehad, waaruit voor mij in ieder geval veel duidelijk is geworden.
Altijd Fijn.
Welterusten
maandag 19 juni 2017 om 10:10