Napraattopic deel 85
zaterdag 17 juni 2017 om 21:40
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 19 juni 2017 om 12:57
Ach het is maar internet(rent heel hard weg)Ana_Isabel_ schreef: ↑19-06-2017 12:39Ik vind het maar vermoeiend forummen. Na elke reactie moet ik terug naar home, dan weer op napraat klikken, dan op laatste pagina, dan scrollen... wie durft te zeggen dat " dit maar internet " is, doe ik wat.. Ik houd er nog carpaal tunnel syndroom aan over.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 19 juni 2017 om 12:59
En het is echt niet alleen blowen. Grote kans op speed en xtc.
Kind al een keer geschorst. Ik vind het geen typisch adhd gedrag.
maandag 19 juni 2017 om 13:00
Echt exact wat ik in dat topic heb geschreven.MoirenPhae schreef: ↑19-06-2017 12:59En het is echt niet alleen blowen. Grote kans op speed en xtc.
Kind al een keer geschorst. Ik vind het geen typisch adhd gedrag.
maandag 19 juni 2017 om 13:01
Het is dat ik door mijn beginnende carp syndroom geen zweep kan vasthouden, maar anders....
Ik kan altijd kia nog vragen...
Hoest met je schouders afgelopen?
maandag 19 juni 2017 om 13:04
Dat verklaart nog steeds niet waarom iemand een bericht kan quoten voordat het geplaatst is
maandag 19 juni 2017 om 13:05
Fijn dat ik een lach op je gezicht kan toveren.Ana_Isabel_ schreef: ↑19-06-2017 12:57![]()
Ze zijn op zijn minst hilarisch. Iemand een lach op het gezicht toveren is een groot goed. En jij doet het zelfs onbaatzuchtig met gevaar voor eigen leven!
( en nu serieus; ik ben echt blij dat je niet met secondelijm in de weer bent gegaan. Ik dacht oprecht dat je een grapje maakte. Gelukkig zijn er ook nog oplettende lezers onder ons)
Natuurlijk maakte ik een grapje. Maar ik concludeer dat jij mij dusdanig inschat dat je dacht dat ik dat echt ging doen?
Ik ga maar weer eens een imago-goeroe inhuren.
Oh, en wat betreft die zgn 'oplettende lezers': dat waren gewoon ramptoeristen die graag een foto van mijn oor en wattenstaafje zouden zien op FB.
anoniem_6478ad38855b1 wijzigde dit bericht op 19-06-2017 13:08
10.13% gewijzigd
maandag 19 juni 2017 om 13:07
Ja Kia heeft een goede zweepAna_Isabel_ schreef: ↑19-06-2017 13:01![]()
Het is dat ik door mijn beginnende carp syndroom geen zweep kan vasthouden, maar anders....![]()
Ik kan altijd kia nog vragen...
Hoest met je schouders afgelopen?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 19 juni 2017 om 13:10
Het is maar internet drugs.
In de jaren 80 had je idd met heroïne nogal wat ellende.
Maar ik ken echt veel gebruikers, en de meesten daarvan zijn HBO/WO geschoold, hebben baan + woning + eten + gezin en zijn ongevaarlijk en gelukkig.
*Gaat snel hamburgers bakken*
In de jaren 80 had je idd met heroïne nogal wat ellende.
Maar ik ken echt veel gebruikers, en de meesten daarvan zijn HBO/WO geschoold, hebben baan + woning + eten + gezin en zijn ongevaarlijk en gelukkig.
*Gaat snel hamburgers bakken*
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 19 juni 2017 om 13:11
Fijn! Echt een rotplek om te verbranden.charlottew88 schreef: ↑19-06-2017 13:07Ja Kia heeft een goede zweep. Vervelend van carp syndroom
. Met schouders gaat het goed geen pijn gehad gelukkig.
Ik weet niet 100 procent of het carp is. Na de laatste bevalling hebben al mijn spieren een flinke opdonder gehad. Zelfs in mijn nek (?) Alles ging uiteindelijk over, maar de kramp in mijn handen blijft en is vooral snachts heel erg. Ik merk ook dat ik de kinderwagen raar vasthoud. Lang verhaal kort; ik moet gewoon eens naar de dokter.
maandag 19 juni 2017 om 13:13
Ik kom niet uit de jaren 80 hoor
tien jaar terug was ik 17
maandag 19 juni 2017 om 13:14
ThunderassMan schreef: ↑19-06-2017 13:05Fijn dat ik een lach op je gezicht kan toveren.![]()
Natuurlijk maakte ik een grapje. Maar ik concludeer dat jij mij dusdanig inschat dat je dacht dat ik dat echt ging doen?![]()
Ik ga maar weer eens een imago-goeroe inhuren.
Oh, en wat betreft die zgn 'oplettende lezers': dat waren gewoon ramptoeristen die graag een foto van mijn oor en wattenstaafje zouden zien op FB.
Ik twijfelde eerst, maar ik kon niets wijs worden uit de reacties. Sarcasme over de fotos begreep ik dan weer wel
maandag 19 juni 2017 om 13:19
Niet nodig; het is eenvoudig verklaarbaar. Ze zijn gewoon proefondervindelijk aan het kutten met de instellingen. Het is een beetje alsof ze niet weten hoe ze de klok op zomertijd moeten zetten, dus in plaats daarvan maar het alarm een uur verzet hebben. In dit geval staan ze dus wel op tijd op maar hebben ze er geen rekening mee gehouden dat er nog zoveel andere mensen van diezelfde klok afhankelijk zijn.
maandag 19 juni 2017 om 13:22
Het is bijna schattig hoe ze aan het klooien zijn.shifty schreef: ↑19-06-2017 13:19Niet nodig; het is eenvoudig verklaarbaar. Ze zijn gewoon proefondervindelijk aan het kutten met de instellingen. Het is een beetje alsof ze niet weten hoe ze de klok op zomertijd moeten zetten, dus in plaats daarvan maar het alarm een uur verzet hebben. In dit geval staan ze dus wel op tijd op maar hebben ze er geen rekening mee gehouden dat er nog zoveel andere mensen van diezelfde klok afhankelijk zijn.
maandag 19 juni 2017 om 13:24
En het resultaat is dat je een bericht quote als reactie op de quote van het bericht wat voor jouw quote van de quote maar na de eerdere quote gepost is.
anoniem_216133 wijzigde dit bericht op 19-06-2017 13:25
0.86% gewijzigd