Entertainment alle pijlers

Helemaal het einde (rtl4)

02-01-2017 20:50 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt er ook?
Ozo.
Pluisi schreef:
17-06-2017 00:18
Camping van Addy, 2 personen zelf je tent meenemen: 45 euro per nacht, wil je nog ontbijten kost dat 12 euro pp
Cabana 2 personen is 75 euro o_o + 24 euro ontbijt

Pittige prijzen, een luxe camping in Ned. voor 2 pers. Is ca. 30 euro per nacht

En voor gebruik wasmachine rekenen ze 12 euro!!!
Toch niet de bubbels van de Posjes bij het ontbijt?
Je krijgt wel one minute of fame met je kop op tv op de camping. :proud: Een soort kijkgeld betaal je voor.
https://nl-nl.facebook.com/theorangewaffle/

En een eigen facebook.

http://theorangewaffle.com/
Zodra het nieuwe van die Possen af is of Helemaal Het Einde in n volgend seizoen zit is de lol van die Poswijn echt wel er af. En kunnen ze dan de rest van hun leven in een veel te duur appartement in Santiago teren op die verkoop van n paar maanden?

Jaren terug had je Mijn tent is top ofzo, dat werd gewonnen door Coquille in Den Bosch. Een jaar liep dat geweldig want hey het waren die winnaars van dat tv programma en iedereen boekte daar. Twee jaar later was het restaurant failliet omdat het nieuwe er wel af was en het gewoon een zoveelste restaurant in den bosch werd. Dat gaat die Possen ook gebeuren. Die importeur ziet nu markt want iedereen kijkt en wil n Pos wijn. Maar is dat in 2018-2019 nog zo? Vast niet.

Zelfde voor Addy, met zijn stroopwafels, 1 tent en 1 Cabana. Ik denk dat die het jaar niet eens vol maken.

Jeroen zou ik niet weten, hangt van de betrouwbaarheid van dat Chileense koppel af.
Pluisi schreef:
Camping van Addy, 2 personen zelf je tent meenemen: 45 euro per nacht, wil je nog ontbijten kost dat 12 euro pp

Dat meen je niet!!!! Delen door 3 lijkt me eerder een reëel bedrag voor daar en wat je krijgt
Pluisi schreef:

Serieus? Wat een geld voor een camping waar nauwelijks iets te doen is in de nabije omgeving en een stof bende.
Pluisi schreef:

Hahaha dat klinkt meer als de prijs per week...
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Het is weer maandag ik ben benieuwd, HHE echt een goed afleiding als je belastingrecht zou moeten leren :)
Zin in straks :lol:

Ik vind het leuk dat de possen een appartement gaan huren.
Ik vind het geen rare investering. Ze zijn wel zo slim om hun andere huis te gaan verhuren. En werkte Ilona niet parttime erbij?
Hun verkoper adverteert momenteel vol op rtl4, dus de centen zullen snel gaan binnen stromen. En wat dan nog als dat stopt?

Kijk naar de stroopwafel types, die gaan vanavond hun laatste geld investeren! Die hebben nog amper wat bereikt en kunnen genieten van het leven.

Ik heb ook geen goed gevoel bij de yoga investering. Ik gun ze het wel!
Maar volgens mij gaan ze administratie en een bedrijf runnen niet leuk vinden. Veelste zakelijk.
Die bezoekers van de website zijn echt geen potentiële klanten hoor.
Ik vind hier dingen van.
Sabeltandcavia schreef:
19-06-2017 20:46
Zeker niet voor de bedragen die hun vragen.
Ja joh, waarom zou je ook naar artsen luisteren.
Die muziekjes erbij haha
Sabeltandcavia schreef:
19-06-2017 20:46
Beetje naïef zijn ze wel.
Fijn wil je als gast douchen staat er iemand van de familie onder.
Ik had dus wel voor een eigen douche gekozen.
Lijkt mij niet verstandig dat gesjouw.
Ik zou voor geen goud in Santiago willen wonen, het is daar zoo smerig. Erger dan waar ze nu zitten.
Je hoeft niet bang te zijn voor de dood. Als jij er bent is de dood er niet, ben jij er niet dan is de dood er.
De posjes hebben qua grapjes een geer en goor repertoire
Hadden de Posjes niet beter een paar weken langer in dat originele huisje kunnen blijven zitten?
Ik weet niet hoe duur het bouwen van dat huis was (en hoeveel weken ze daar nu helemaal gewoond hebben)?
Gebruna schreef:
19-06-2017 21:01
Hadden de Posjes niet beter een paar weken langer in dat originele huisje kunnen blijven zitten?
Ik weet niet hoe duur het bouwen van dat huis was (en hoeveel weken ze daar nu helemaal gewoond hebben)?
Dat vroeg ik mij ook al af.
Gebruna schreef:
19-06-2017 21:01
Ja lijkt mij ook. Maar ze kunnen het wel verhuren als het straks weer zomer is.
Je hoeft niet bang te zijn voor de dood. Als jij er bent is de dood er niet, ben jij er niet dan is de dood er.
Gatver wat is die Jeroen rete irritant zeg ! Kan hem niet uitstaan.
Ze kunnen het mooi aan Addy cs verhuren als de winter echt aanbreekt ;-)
beetjegek schreef:
19-06-2017 21:09
Gatver wat is die Jeroen rete irritant zeg ! Kan hem niet uitstaan.
Helemaal eens. Hij zir bij mij allang in een irritatie-gebied.
AlejandraLaura schreef:
19-06-2017 20:58
Ik zou voor geen goud in Santiago willen wonen, het is daar zoo smerig. Erger dan waar ze nu zitten.
Klopt tante van mij heeft er jaren gewoond je bent beter af op de pampa ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven