Napraattopic deel 85

17-06-2017 21:40 3086 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Even een pure forumtechnische vraag: is er ook een emoji voor ontroerd zijn?
Zo ja, welke dan?

Anders ga ik er even een verzinnen.
Dat werkte toen met dat scheldwoord ook fantastisch.
:"-(
:cry:
deze?
OMG hun eigen emoji's doen het niet...
Leo hoe gaat het met de hondjes?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Cateautje en Bossanova een ban van 48 uur.
Het zou handig zijn als er dan ook bij stond waarom en dan iets specifieker. Nu lees ik het en denk ik;" hey mijn kat zit met zijn kop in de zak met brokken"..
Hugh-Jazz schreef:
21-06-2017 12:39
Cateautje en Bossanova een ban van 48 uur.
Bij welk topic ?
Pretzel66 schreef:
21-06-2017 12:58
Bij welk topic ?
Dat bedoel ik dus.

Ik ga de kattenvoer zak maar hoger zetten.
Pretzel66 schreef:
21-06-2017 12:58
Bij welk topic ?
Bossanova op "seks" wegens provoceren van mij. Ik vond het taalgebruik nog wel meevallen maar toch een ban van 48 uur! Zijn de straffen verzwaard op dit forum?
Rooss4.0 schreef:
21-06-2017 13:02
Bossanova op "seks" wegens provoceren van mij. Ik vond het taalgebruik nog wel meevallen maar toch een ban van 48 uur! Zijn de straffen verzwaard op dit forum?
Bizar dat jij gewist werd. Sloeg echt nergens op, terwijl zij zat te zuigen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Rooss4.0 schreef:
Ik weet niet of ze verzwaard zijn of dat het er aan ligt wie er achter de knoppen zit, maar paar dagen geleden zei iemand voor de grap " trut!" tegen mij. Zat verder niks achter. Mocht niet, want het was " schelden". Het werd gegumd, dus geen ban, maar vond het erg suf. In mijn quote bleef het trouwens gewoon staan.
blijfgewoonbianca schreef:
21-06-2017 13:04
. Sloeg echt nergens op, terwijl zij zat te zuigen.
Het is een seks topic of niet natuurlijk.
Rooss4.0 schreef:

Nee hoor, het zal dan gewoon haar tweede zijn geweest.
21-06-2017 13:04
Bizar dat jij gewist werd. Sloeg echt nergens op, terwijl zij zat te zuigen.
Ik werd gewist omdat ik op haar (is het een zij trouwens?) reageerde, zonder haar postings sloegen mijn reacties nergens op. Ben wel blij dat de "provoceren" verandert is in "off topic" want ik provoceerde niet volgens mij.
Het was op de man maar ik vind het een zware straf!
Ik vond het op het Bantopic :P
Star schreef:
21-06-2017 13:06
Nee hoor, het zal dan gewoon haar tweede zijn geweest.
Die zuigt en sneert zich binnen no time naar een perma.
Lekker bezig.
Ana_Isabel_ schreef:
21-06-2017 13:05
paar dagen geleden zei iemand voor de grap " trut!" tegen mij. Zat verder niks achter. Mocht niet, want het was " schelden". Het werd gegumd, dus geen ban, maar vond het erg suf. In mijn quote bleef het trouwens gewoon staan.
Ah ja. Mijn liefste forumvriendin en ik gebruikten woorden als qutteqop en klojo als koosnaampjes. Ik heb in een deuk gelegen toen ik daar een keer een 24 ban voor kreeg. Na uitleg werd het teruggedraaid, dat dan weer wel.
Rooss4.0 schreef:
21-06-2017 13:10
Ah ja. Mijn liefste forumvriendin en ik gebruikten woorden als qutteqop en klojo als koosnaampjes. Ik heb in een deuk gelegen toen ik daar een keer een 24 ban voor kreeg. Na uitleg werd het teruggedraaid, dat dan weer wel.
:-D
Vooral qutteqop( lief!) Slaat nergens op, want het is niet eens goed geschreven.
Hugh-Jazz schreef:
21-06-2017 13:08
Ik vond het op het Bantopic :P
Staat die weer open? (6)
Al mijn berichten zijn gewist.. waarom??
Echt alles is weg..
Raar forum dit..
I can speak to snakes, too. They find me... whisper things. ~ Tom M. Riddle
21-06-2017 13:12
Als ik dit topic aanklik kom ik steeds op pagina 24. Gisteren steeds op twee. Is dit nu een verbetering of niet?
Beetje...
Als ik dit topic aanklik kom ik steeds op pagina 24. Gisteren steeds op twee. Is dit nu een verbetering of niet?
Ik kan ook gedachten lezen!
Bij sommige forummers vind ik het helemaal niet erg als zij een perma krijgen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Eleonora-1 schreef:
21-06-2017 12:13
En op dat fleecevest staat dan de naam van een bedrijf.
Restaurant Thijs & Aafke, of Geres Sierbestratingen bijvoorbeeld of Welkoop.

Sounds like home....
Moet ik er wel even bij zeggen dat ik helaas ook behept ben met het regionale gebrek aan stijl en modekennis. Gewoon echt. Ik lijk een vrouw van de wereld enzo, maar ik snap er niets van. Ik zou zielsgelukkig zijn als ik overal heen mocht in een fleecevest, ook al staat er Handelsonderneming Onrust op, of de naam van een of ander dakdekkersbedrijf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven