Napraattopic deel 85
zaterdag 17 juni 2017 om 21:40
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 21 juni 2017 om 19:53
Nooit van gehoord.
BisabbatMeds.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 21 juni 2017 om 19:56
Die was er die dag niet eens bij. Sabbat Zaterdag he, is een rustdag.
woensdag 21 juni 2017 om 19:58
woensdag 21 juni 2017 om 20:00
Ana_Isabel_ schreef: ↑21-06-2017 19:50Het lucht wel op.. Kan ik eindelijk weer lekker vrijuit schelden op alle buitenlanders en mijn snor weer laten staan.
woensdag 21 juni 2017 om 20:03
Gelukkig forum ik mobiel anders zou het wel een dure grap worden met ontploffende pc's
woensdag 21 juni 2017 om 20:05
Zit jij weer op mijn facebook?!
Je bent gewoon jaloers dat jij niet werd opgenomen in de besloten facebook groep van " harig van onder en boven-lip" met je net-niet vlas snorretje.
woensdag 21 juni 2017 om 20:08
Dat is al zo hoor.
Maar wel eerst een waarschuwing. Dr was vandaag iemand met een goede omschrijving. Wacht even, dan post ik die voor dit bericht.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 21 juni 2017 om 20:10
Dit is een officiële waarschuwing.blijfgewoonbianca schreef: ↑21-06-2017 18:52Het is maar goed dat ik geen epilepsie heb; de site sloeg op hol. Weet je ook niet wat je mee maakt, zeg; veel geflikker in ieder geval. Ik dacht dat mijn pc de geest ging geven.
De site werkt echt, echt ECHT heel erg beroerd.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 21 juni 2017 om 20:12
Iedereen kan zien dat dat gewoon je kont in een jurk is hoor...
woensdag 21 juni 2017 om 20:13
Tsssk iemand in de supermarkt probeerde er met mijn cornetto's die ik al betaald had vandoor te gaan. Ik ben misschien niet zo groot en ik zie er daardoor misschien niet zo indrukwekkend uit. Maar niemand steelt MIJN ijs.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 21 juni 2017 om 20:15
Ik zou willen dat ik nog zo'n strak kontje had.Ana_Isabel_ schreef: ↑21-06-2017 20:12Iedereen kan zien dat dat gewoon je kont in een jurk is hoor...
charlottew88 schreef: ↑21-06-2017 20:13Tsssk iemand in de supermarkt probeerde er met mijn cornetto's die ik al betaald had vandoor te gaan. Ik ben misschien niet zo groot en ik zie er daardoor misschien niet zo indrukwekkend uit. Maar niemand steelt MIJN ijs.
Hoorde je em vallen?
Mijn 25 centen zeggen dat die twee talen door elkaar helemaal geen bug of Indiase luiheid zijn.
Ze hebben gewoon naar een groepje forumfossielen gekeken en gezien dat talenmix uberhip en grappig is!
woensdag 21 juni 2017 om 20:17
woensdag 21 juni 2017 om 20:17
Serieus?charlottew88 schreef: ↑21-06-2017 20:13Tsssk iemand in de supermarkt probeerde er met mijn cornetto's die ik al betaald had vandoor te gaan. Ik ben misschien niet zo groot en ik zie er daardoor misschien niet zo indrukwekkend uit. Maar niemand steelt MIJN ijs.
Die heeft lef.
woensdag 21 juni 2017 om 20:19
Hij is in ieder geval glad.
woensdag 21 juni 2017 om 20:19
Wat een gek plaatje. Hoe verder ik het bovenlijf wegscroll, hoe meer kont ik zie en hoe meer ik mezelf herken.