Napraattopic deel 85
zaterdag 17 juni 2017 om 21:40
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 23 juni 2017 om 13:38
Ojaaaa, dat had ik gedaan. Een deel uit een pb hier gezet. Dat was de reden van flippen. Was ik even vergeten.blijfgewoonbianca schreef: ↑23-06-2017 13:32het is dat het een ban oplevert, maar als ik een dreigement zou krijgen, of een vals afzeik bericht , of een hilarische hengelpoging via PB, dan zou ik die het liefst openbaar op het forum zetten.
Je kunt wel alles naar iedereen sturen en dan op het forum een beetje mooi weer gaan zitten spelen. Zo werkt het nou eenmaal niet.
En daar kun je van alles van vinden, maar nogmaals ; that's life.
Mea Culpa en een pijnlijke dood enzo.
vrijdag 23 juni 2017 om 13:39
Werkelijk de hele week gedaan.BridgetteDubois schreef: ↑23-06-2017 13:38Gaat iedereen weer gezond koken nu het buiten weer lekker koel is?
Joh, ga jij nou echt iets zeggen over smileys plaatsen terwijl Missie-m niet anders doet?
Elke posting die iets kritisch zegt over wat kennelijk het anti-sap-groepje is, wordt besmileyd . Al máánden, zo niet langer.
Waarschijnlijk sinds de eerste perma van sap.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 23 juni 2017 om 13:40
Maar je hoort die feiten nu toch zelf rechtstreeks van Moi bijvoorbeeld? En dat is maar één voorbeeld. Hoe kan het dan anders geworden zijn?impala schreef: ↑23-06-2017 13:12Ik vind het niet echt gepast om inhoudelijke details te gaan bespreken, zéker als zij er zelf niet bij is en niet kan reageren. Maar ik vorm mijn mening niet lichtvaardig.
En naar mijn mening heeft gemail, ge-pb en ge-facebook tussen forummers onderling ook een belangrijke rol gespeeld in het opzwepen en opblazen van deze affaire. Ik denk ook dat Sap groot gelijk had, toen ze zei dat het resultaat was dat het verhaal en de 'feiten' na tig keer doorvertellen uiteindelijk anders zijn geworden dan het was.
Life is short. Eat dessert first.
Mijn man of ik hebben niet anders gekookt dan anders tijdens het mooie weer.BridgetteDubois schreef: ↑23-06-2017 13:38Gaat iedereen weer gezond koken nu het buiten weer lekker koel is?
Had je deze gezien Impala? Ik ben namelijk oprecht benieuwd wat je daar van vindt. Sommige forummers moeten elkaar niet, hebben ruzie met elkaar (al dan niet eenzijdig), etc., ik word nu net zo goed slachtoffer van iets waar ik niks mee te maken heb. En dat vind ik, nogmaals, behoorlijk achterbaks.
vrijdag 23 juni 2017 om 13:41
Inderdaad actie reactie. Alleen haar acties waren er eerst.
En idd, ik heb geen zin in een ban maar ik heb andere dingen gelezen van haar. Ook in mijn inbox.
Je kan wel de hele tijd doen alsof we dat verzinnen en anders hebben uitgelokt maar zo zit het dus niet.
Maar goed dit is natuurlijk te leuk om over te rellen. Veel plezier er verder mee.
vrijdag 23 juni 2017 om 13:42
Knap! Wij konden ons er op 1 dag na echt niet toe zetten. Dus bleef het bij soep en rauwkost.
Ik heb een slechte, zwarte ziel dus zal wel niet te vertrouwen zijn. Ofzo.doornroosje9 schreef: ↑23-06-2017 13:40Maar je hoort die feiten nu toch zelf rechtstreeks van Moi bijvoorbeeld? En dat is maar één voorbeeld. Hoe kan het dan anders geworden zijn?
Zekers!MoirenPhae schreef: ↑23-06-2017 13:34Beetje flauw hier. GoT heeft tenminste sterke dialogen en mooie beelden.
vrijdag 23 juni 2017 om 13:43
Ik heb het gezien. me verbaasd over sommige namen die genoemd werden (en dat andere juist níet genoemd zijn) en ik heb ook geconstateerd dat ze is doorgedraaid. En nee, zij is niet de meest stabiele persoon en déze post was beyond limits. Hoewel het ook weer niet erg uitzonderlijk en dramatisch is om medeforummers een stoornis toe te schrijven -dat gebeurt aan de lopende band en wordt van de één wel en van de ander niet geaccepteerd.Star schreef: ↑23-06-2017 13:40Had je deze gezien Impala? Ik ben namelijk oprecht benieuwd wat je daar van vindt. Sommige forummers moeten elkaar niet, hebben ruzie met elkaar (al dan niet eenzijdig), etc., ik word nu net zo goed slachtoffer van iets waar ik niks mee te maken heb. En dat vind ik, nogmaals, behoorlijk achterbaks.
Maar ik snap wel hoe het zo ver is gekomen. Ik bedoel, er lopen hier heel wat geperma-banden rond die véél ergere dingen hebben gedaan dan zij. Maar die worden niet keer op keer verraden bij de mods.
impala wijzigde dit bericht op 23-06-2017 13:50
11.75% gewijzigd
.
vrijdag 23 juni 2017 om 13:44
Tsja, er zijn er al zat die met mij bananen willen smeren. Ik pas al een maanden inderdaad enorm op en toch lukt het " ze " . heel raar ; al 14 jaar banloos en de laatste paar maanden is het raak.
Maar het was inderdaad een vraag . ik dacht we zijn nu toch bezig, ik ga er maar eens voor om het uit te praten. Dus ja, ik zou het wel waarderen als Missiem zou zeggen wat ze tegen me heeft, want zo voelt dat al maanden.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 23 juni 2017 om 13:44
Dit is vandaag mijn tweede reactie aan jou. Na heeeeeeeeeel lang geeeeeeeen enkele reactie aan jou. Maar je scoort blijkbaar geloofwaardigheid als je gaat roepen "die reageert alleen om iets aan te merken" (waar jij zelf zelf trouwens een kei in bent) Jij ging op het CM zelfs klagen en informeren of mijn groene smilie geen ban waard was.blijfgewoonbianca schreef: ↑23-06-2017 11:25Die groepsdruk is niets meer of minder dan dezelfde humor hebben, of dezelfde dingen hetzelfde bekijken, of iets in die geest.
Dat is hier wat mensen laat klikken.
En dat heeft niets met wegduwen of pesten te maken, maar mensen zullen anders of niet of minder op je reageren.
Als ik vegetarische recepten ga posten in een langlopend topic over varkensvlees moet ik me dan weggepest voelen omdat mensen niet reageren of zeggen dat zoiets niet gepast of passend is ? Moeten die mensen volgens jou af en toe zeggen " nou, lekker zeg : natte vogelnestjes recepten, dat ga ik ook maar eens breien " ?
Wat verwacht je nou van mij naar bijv Missie-m , die alleen maar op mijn teksten reageert als ze wat aan kan merken? Dat ik daar gezellig een geintje mee maak? Wat heb ik gezellig te doen met Irish Cassidy die alleen maar laat merken dat ze een afschuw heeft van iedereen die ooit een BEO was of daar nu nog weleens aan mee doet ? En dan zou ik wegduwen? Iemand die zelf duwt of uit zichzelf een stap terug doet die duw ik niet.
Ik snap ook nooit zo goed dat degenen die zich de underdog voelen denken dat een ander compleet gevoelloos is. Bizar.
Geloof me dat ik echt weet wat pesten is, dat iedereen dat weet en dat zoiets niet onbewust gaat.
Wat hier geroepen wordt wat pesten is , over Sap bijv. , dat is geen pesten.
Je ging forummers massaal oproepen om een bepaalde forumster te staffen omdat die van het form moest "optyffen". Gezellig geintje? Geen pestgedrag? Geen groepsgedrag? ...of "in die geest"
LOEP ME MAAR aub.
vrijdag 23 juni 2017 om 13:46
Hoelang duurt het nog?MoirenPhae schreef: ↑23-06-2017 13:44Ik HARTJE Sansa. Werkelijk, wat een fantastische (en mooie!) vrouw is dat geworden.
Life is short. Eat dessert first.