Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Men zegt ook dat wanneer je eht herpes virus in je hebt dmv koortslip je geen herpes genitialis kan krijgen. Maar of dit echt zo is ??? i dunno .. nooit uitgetest en ga t ook maar niet uittesten.
quote:misspoez schreef op 09 februari 2009 @ 21:48:

Nou Ink ik voel me daar niet door geraakt hoor, voor mij hoef je je niet te schamen. Hoop alleen dat je er goed over nadenkt want het kan zomaar mis gaan he? Ik zal duimen voor je dat er niks is, wanneer moet je?

Ivm incubatietijd enzo pas begin maart gesprekje en uitstrijkje. Na 3 maanden bloedprikken.

VDL/N gaat deze week ook, hij heeft dan wel na twee weken uitslag, dus dat kan hopelijk al een beetje opluchting geven (tenzij hij het van mij heeft, maar die kans acht ik klein)
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Moet zelf nu ook wel een beetje lachen om haar opmerking ...
volgens mij is dat niet waar hoor Vleer...maar ben ook geen expert
Over uitstrijkjes gesproken .. kreeg vorige week een brief voor bevolkingsonderzoek baarmoederhalskanker..

Brrp ik word echt oud, maar heb vandaag even gebeld met de huisarts. Ik heb namelijk afgelopen 1,5 jaar mee gedaan aan een HPV onderzoek vanuit het Radboudziekenhuis. En moest dus elke 3 maanden een self sample onderzoek doen en dit opsturen naar t Radboud. Als ik HPV of baarmoederhalskanker zou hebben dan zou ik dit horen via t radboud en/of via mijn eigen huisarts. Nooit iets gehoord. Dus had ff gevraagd of t dan wel noodzakelijk was dat ik mij nu weer liet testen.. Huisarts vertelde mij dat ik dat zelf mag weten. Het is niet persee nodig aangezien ik afgelopen jaar mee heb gedaan aan dat onderzoek en daar niets was uitgekomen.
God Vleer; had gedacht dat je indd jonger was. Hoe zou dat komen ? :-)

Lieve mensen; bedankt voor de soa-steun. Ik spring onder de douche en in mn bed; heerlijk na een nacht gedraai langs een ander met hivvisioenen all over the place.

DIKKE KUS !
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Praat me niet van uitstrijkjes..Ik had geen adreswijziging door gegeven aan mijn huisarts en de uitnodiging voor mijn eerste uitstrijkje is dus naar het adres van mijn ex verstuurd..

ik had 27 januari een uitstrijkje moeten laten maken..en daar kwam ik gisteren achter. Morgen de dokter maar eens bellen...
Slaap lekker, Ingel!!
Ing die krijg je als je 30 word die oproep.. Ik ben dan net 29 geworden, maar dit jaar dus 30 worden.. En tadaaa heb die oproep al gekregen.

Maar dacht je dat ik veeeeel jonger was dan ?
Ingel, truste!

Oh Scorpia, was nog niet op je post ingegaan, maar toch veel sterkte! Een breuk is nooit leuk! Zou nog maar ff niet gaan internetdaten, want het kost je veel (postitiee en negatieve) energie, het kan je die boost geven die je nodig heeft (en als je meteen een leuk iemand treft helemaal top) maar je kunt er ook vreselijk moedeloos van worden. Geniet maar een beetje van je vrijjheid nu en flirt in public (voor tips verwijs ik je naar Pop)
Slaap lekker en ik duim voor je!!

Ik hoop dat ik zo ook wat kan slapen. Nu sinds mijn breuk met mijn ex vriendje dus nu ben ik elke ochtend om half 4 wakker geworden om dan even uren te gaan lopen malen!!

Morgen ook solli. Helaas ook baan kwijt vanwege krediet crisis. Wet van murfy! ( of hoe je dat ook al weer noemt)
Internetdaten is het niet voor mij. Je creeert je eigen fantasie en dan zie de persoon en hup alles in 1 keer weg! Ik heb inderdaad wel flirt tips nodig! En waar zitten de leuke mannen tegenwoordig?
ik ga lekker slapen...

Ik ben trouwens helemaal vergeten je hier welkom te heten, Scorpia.. Sterkte! Wat vervelend dat het uit is met je vriendje..
of was Wuzzie nu aan het internetdaten? Sorrysorry, haal jullie nog door elkaar. Hoe is het met kimmetje?

Wat voor werk doe je/zoek je Scorpia? Idd, zit alles je wel tegen he? geen leuk begin van 2009.....
Truste Indi, je goochelt met je avatars he? deze is het leukst!
Vleer, als jij een koortslip hebt, dan kan je dat overdragen aan je genitalien. Dus je moet uitkijken met dat stomme virus. Je kan dus ook jezelf besmetten door aan je lip te zitten en daarna aan je .. (uuhh woordgrapje).. andere lip. (Dit weet ik dan weer omdat RP2 last had van een koortslip en ik van alles heb uitgezocht daarover).

Scorpia, fijn dat je dingen herkent in dat andere topic, voel je vrij om mee te schrijven!

Oh en de flirttips.. tja, ik heb een poos heel wat afgeflirt toen ik nog helemaal niet klaar was voor een relatie. Het was toen voor mij echt een spelletje. En zo moet je ook zien. Wees niet bang voor een lullige opmerking oid. Mensen zijn (meestal) zo opgevoed dat ze vriendelijk terugpraten en als ze geen zin hebben in contact gaan ze je heus niet staan uitlachen.
Trusten voor allemaal en Scorpia, veel succes morgen met je gesprek!
@Xen: ja ik moest even uitvinden welke ik het leukst vind..heb er nog meer..maar deze is wel wat opgewekter

@Scorpia: Ook nog je werk kwijt...wat erg voor je! Ik zal morgen voor je duimen!!!

@Pop: Flirttips kan ik ook wel gebruiken..ik moet het ook weer eens gaan leren

Zo en nu ga ik maar slapen. Ik heb weer zo'n vervelend gevoel. Moet veel denken aan mijn ex en dat is niet de bedoeling...Hij moet uit mijn hoofd!
ik ga ook naar boven, schade van van8 even inhalen :-) ga morgenavond met beste vriend bij andere vriend eten en daanna naar het filmhuis (in andere stad, dus laat thuis). Tot woensdag!

X
Welkom Scorpia!!

Wet van Murphy? Is dat niet dat degene die het laatste bij het bedrijf is komen werken, er als eerste uitgaat, wanneer het minder met het bedrijf gaat?..Das niet niks, dacht dat het nog ver van mijn bed was, dat soort dingen, maar zie om me heen dat er veel meer mensen hun baan kwijtraken door de kredietcrisis, wat een ellende zeg!!...

En sinds do weer single, na relatie van 5 maanden?

Zo voel ik me eigenlijk ook wel een beetje, al heb ik die echte "band" van een relatie nooit zo gevoeld, omdat we het al vanaf het begin "rustig aan" hebben gedaan. Kan die term "rustig aan" ook niet meer horen!!!;-) Of je gaat ervoor, of niet!, dat halfslappe gedoe er ergens tussenin, wordt ook niemand wijzer van...dus in mijn geval is het eigenlijk nooit echt "aan" geweest, en nu dus ook nog niet echt "uit"..

Voel nu alleen sinds een week of 3 wat meer afstand, minder bellen, niet meer doordeweeks vragen of ik bakkie kom doen, als ik het weekend heb gewerkt, en als ik er dan naar vraag, hoe het nou precies zit, krijg ik als antwoord; ik vind je nog steeds leuk, maar heb soms ook tijd voor mezelf nodig.

Prima!!
Wet van Murphy is wel wat anders TP :-) wat er mis kan gaan zal ook misgaan...zoiets :-)

heeft ie echt niets laten horen? valt me wel tegen hoor, had toch wel verwacht dat ie op je vrijdag bakkie kwam doen...blijf zo sterk he?
Trus dames...
truste xenia en bedankt indi!! Tot snel jullie 2!!

Tefalpannetje hoi!

Ik herken het van het rustig aan doen en ze praten over versnellingen en hun eigen ding doen.

Bij mij is dus nu de kogel door de kerk maar ik baal ervan dat ik het wel mis. Het was niet veel maar ik was er gewend aan geraakt. Herken je dat?

Is dit ook de man met wie je oud wilt worden??
Inderdaad sterk blijven, TP!

Xen, veel plezier morgen! Naar welke film gaan jullie?

En nu echt naar bed...
@ pop ik ga zeker morgen even schrijven! Thnx!

De tips heb ik zeker nodig en ik denk dat je gelijk hebt dat ik alles eerst even lekker luchtig moet gaan zien en doen.

Ik ga in de leer!

xx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven