Zwanger worden!

22-05-2017 08:14 468 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!
Wie zit er net als ik nog meer in de spannende fase van (voor een 1e keer) zwanger worden?
Zin om er hier over mee te kletsen?

Bring it on :)
@Nathalie oh jee echt? Ik ben benieuwd hoe het verder gaat dan. Hoop het zo niet voor je, het zag er allemaal zo goed uit en zou dan toch een teleurstelling zijn. Maar ons lichaam kan ons mooi in spanning houden zo..

Ik denk dat het bij mij echt logischer is dat er wellicht een zeer vroege vorm van miskraam heeft plaatsgevonden waarom ik mogelijk op het hcg hormoon positief test. Ik kan me eigenlijk niets anders inbeelden.
Had net op het toilet ook weer bruine, dunne afscheiding. Iets klopt er in ieder geval niet helemaal voor mijn gevoel..!
Oh balen Farelly :( misschien toch even afspraak maken bij de gynaecoloog om alles na te kijken?

Ja nouja, het blijft nu wel aardig bloeden... Toch apart, meestal begint het bij mij met wat bruine spotting, dan bruine afscheiding en na 1,5-2 dagen pas bloed... Nou heb ik dat overgeslagen!
@Nathalie114 Misschien omdat je er nu zo op let valt het minder op dat dat normaal ook wel eens zo was? Ik weet het niet maar je lichaam en geest zijn maar maffe gegevens!

Ik zal het eens even afwachten. Denk dat ik vrijdag nog testje doe. De bruine afscheiding is steeds minimaal bij het plassen. Erna, na vrijdag eens kijken waar ik nog last van heb of niet..!
Ooooh dames wat maken jullie het spanneeeeend!!!! Ik hoop zo erg voor jullie dat het raak is. Ongelooflijk dat je zo lang kan wachten met testen Nathalie. En farelly, wat spannend met je test zeg!!!

Zelf heb ik letterlijk 0 keer 'geklust' (oooh wat haat ik die term...) deze maand, dus weer een maandje wachten. Eerst maar even op vakantie☺️

Alvast fijn weekend allemaal!!!
Nou dames, net weer getest en binnen 3 minuten stond er echt een duidelijke streep 😵🙈 ik geloof het niet en voel me zo gek! Snap er niets van!!
Hi meiden, ik ben even stil geweest! Heb wel af en toe berichtjes gelezen maar had iedere keer de tijd niet om er op te reageren. Welkom aan de nieuwe meiden, leuk dat jullie mee schrijven :)

@Farelly Gefeliciteerd! Volgens mij ben je gewoon hartstikke zwanger! Wat lijkt me dat fijn om te zien :) Weet je vriend het al?

Ik had op dag 22 en 23 positieve ovulatietesten, op dag 23 werd hij ’s avonds lichter. Mijn NOD is dus vandaag ongeveer. Heb lichte krampjes en het gevoel alsof ik ongesteld moet worden dus ik denk dat we snel naar ronde 2 gaan :). Als ik vandaag ongesteld word, was deze cyclus dus 37 dagen, het valt me nog enigszins mee. Was deze ronde op dag 10 begonnen met ovulatietesten omdat ik niet wist wat ik moest verwachten na een paar maanden niet ongesteld te zijn geweest. Ga deze maand op dag 14 beginnen in de hoop dat mijn cyclussen nog korter worden.

Jammer Nathalie, ook op naar de volgende ronde!
Mijn libido is na het stoppen met de pil alleen maar hoger geworden, m’n vriend vindt alleen dat al een pluspunt.

Haha Dana zullen we het maar gewoon seks noemen ;-D
Oh farelly wat top! Gefeliciteerd! :D
Hallo iedereen,

Hopelijk ben ik ook nog welkom op deze form! Ik ben in februari gestopt met de pil en zit momenteel in ronde 3!

Eisprong gehad op 7 en 8 juni vastgesteld door vruchtbaar slijm en buikpijn (ik had even geen ovulatie testen liggen, maar omdat ik vorige maand ook 2 dagen vruchtbaar slijm had en toen ook de test positief was ben ik ervan overtuigd dat dit mijn eisprong was)

Gisteren 22 juni (2 weken later) helaas negatief getest, maar nog niet ongesteld geworden! Heel spannend allemaal! Ergens hoop ik dat ik snel ongesteld ga worden of dat ik te vroeg getest heb, maar dat laatste zal wel niet het geval zijn helaas!

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen! Hopelijk een snelle zwangerschap aan jullie gewenst!
Haha, Thanks JackyM en Nathalie114. Ik heb zelf nog steeds het idee dat het nog zomaar ineens over kan zijn. Steeds als ik naar toilet ga onzekerheid of ik rood bloed zie of.. heb nog altijd gister en vandaag bruine afscheiding bij het afvegen voornamelijk.. pfff onzekerheid all over! Ik voel wel ook van alles in mn buik. Opgeblazen, plopjes en net in lunch pauze gewandeld met collages en wat meer last linksonder ik buik. Tis heel gek allemaal! Dus weet ook niet of ik nu blij kan zijn of niet. Probeer het maar gewoon af te wachten, maar geloof me op werk focussen lukt niet zo goed.
Mn vriend was al de deur uit toen ik vanmorgen testte, dus uiteraard wel gestuurd foto en berichtje. We gaan morgen samen testen en indien positief een digitale er nog tegenaan gooien..!
Mafheid!

@JackyM wat spannend ook zeg..! Je weet het niet, even afwachten. Maar zou je ongesteld worden dan is de cyclus idd prima.

@Inekkkkke welkom! Ook spannend...!
Farelly gefeliciteerd!!!
Jeetje wat spannend maakt iedereen het deze ronde zeg !!
Jackym ben benieuwd hou ons op de hoogte.
Jammer nathalie op naar de volgende ronde!
.

Welkom alle nieuwe meiden!
Hee,

Farelly ik denken ze jou verhaal iets spannender momenteel is dan de mijne! Pff ik hoop echt zoo erg voor je dat het raak is!!!
Hoi Farelly,

Ik lees jullie forum mee gewoon puur uit interesse en nieuwsgierigheid.

Ik herken jou situatie, heb dat ook gehad en ben vandaag 40 weken en 1 dag zwanger :proud: Ik wil je natuurlijk geen valse hoop geven maar ik heb dus ook innestellingsbloeding gehad en nog wat bruine afscheiding in de week daarna steeds als ik geplast had.
En een streep is een streep die komt er niet zomaar op ;)
Dus bij deze Gefeliciteerd :cheer2:
Hi Mandy1991, bedankt voor je berichtje. Wat leuk dat je mee leest :) En gefeliciteerd met je 40 weken zwangerschap. Jij had dus precies hetzelfde? Van die streep klopt idd, maar denk dan dat kan ook als het vorige week afgebroken geweest zou zijn. Onzekerheid onzekerheid, maar dat lees ik wel heel veel.. Ik voel me vandaag wel echt zwanger geloof ik (want geen ervaring! 😉) Veel plassen sinds vandaag en als ik bewogen heb vooral last van mijn darmen bovenin.
Gaat met jou alles goed en is alles goed gegaan?
Hé meiden, het is hier superdruk geweest dus ik loop een beetje achter qua meelezen. Zodra ik bijgelezen ben klets ik weer mee! En nog niet zwanger, hier. Net weer ongesteld geweest dus volgende ronde!
*gaat snel bijlezen*
Gefeliciteerd Farelly!!

Hier nog even afwachten. Zou volgende week zondag ongesteld moeten worden. (Als mijn cyclus weer normaal op gang is..)
Wil halverwege volgende week een vroege test gaan doen. Ik vind het heel spannend. Ik voel me wel een beetje anders in positieve zin
Yeeeeh Farelly wat fijn!!!! :cheer2:
Gefeliciteerd Farelly!!! 🎊🎉
Wat leuk voor je zeg! Gefeliciteerd! Kan me die onwerkelijkheid wel voorstellen... geniet ervan!
Van harte gefeliciteerd Farelly!!

Welkom nieuwe meiden!
Spannend allemaal.. eind volgende week zou ik ongesteld moeten worden volgens de ovulatie test.. dan is het 2 weken na positief testen. Ik ben benieuwd! Het enige wat ik tot nu toe voel ik gevoelige tepels, redelijk moe en gevoel dikke onderbuik... Ik hou jullie op de hoogte!!

Succes iedereen!
Dames wat een lieve berichten allemaal 🤗 Thanks! Al voelt het nog steeds niet echt en heel onrealistisch. We hebben allebei nog zoiets van ja is het wel echt!? Meer bewijs zal het kunnen bevestigen. Afwachten maar. Morgen cb digitale test samen...

Spannend want als ik het zo lees zitten er veel nod's aan te komen. Ik ben heel benieuwd en duim voor iedereen! Zou zo leuk zijn.
Fijn weekend allemaal!
Laatste update: Clear Blue test gaf direct 'zwanger 1-2 weken' aan!
Ofwel 3-4 weken zwanger volgens de gebruiksaanwijzing, omdat de test de weken vanaf de bevruchting meet. Ik had nu ook echt verwacht dat de test in ieder geval zwanger aan zou geven en dit is bevestigd!

Poeh Hee! Maandag naar een ervaren vriendin eens even wat dingen delen samen met vriendlief. Die snapt er ook nog niets van! Ff bijkomen dit weekend van alle emoties en vnvnd een teamuitje zonder 🍺🍷! Hoe gaan we de komende feestjes op de planning het niet drinken verklaren..! Haha Ook heel leuk om over na te mogen denken!

Ik hoor graag hoe alle nod's verlopen dus.. ben benieuwd...! 🤗
Farelly wat super ! Gefeliciteerd hoor !!
Yes gefeliciteerd Farelly! Ben heel benieuwd hoe je alles gaat ervaren :). Als het bij ons zo ver is trekken we als het moet de antibiotica kaart (blaasontsteking?) om het niet-drinken te verbloemen, daar kan je in ieder geval een weekend op teren haha

Hier was gisteren mijn NOD maar nog niet te bekennen. Voor de zekerheid een test gedaan maar zoals ik al verwachte was die negatief. Het voelt wel onrustig in m'n buik dus ik hoop echt dat ik vandaag ongesteld ga worden!

Gek hè dat je van alles gaat voelen Mika! Zou daar voor ik met de pil stopte niet eens bij stil staan..
Farelly wat fijn dat je nu iets meer bevestiging hebt gekregen!

Mandy1991 gefeliciteerd nog met je zwangerschap! Nu komt er voor jou weer een spannende tijd aan! Hopelijk komt die snel en kunnen jullie gaan genieten van jullie kindje!

Hier is het momenteel nog hetzelfde. Ik zit nog steeds op het wachtbankje, op 7 en 8 juni duidelijk vruchtbaar slijm gehad dus had woensdag/donderdag of vrijdag ongesteld moeten worden. Maar ondertussen is het alweer zaterdag en nog steeds niet ongesteld! Had afgelopen donderdag 2x getest met ochtend urine en beide waren negatief! Toch krijg ik nu weer een sprankeltje hoop. Ik hoop dat ik snel meer duidelijkheid ga krijgen. Als ik vandaag en morgen nog niet ongesteld ben geworden ga ik maandagochtend een testje doen! Dus ben benieuwd!
Inekkkkke al wat verandering vandaag?
JackyM en bij al al wat veranderd?
Hoop het niet !
Wanneer is iedereen zijn volgende NOD? Van mij 4 juli.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven