Zomermoppers en wintervreugd!

zondag 16 augustus 2015 om 14:18
Het wil nog steeds maar niet winteren, maar gelukkig is er altijd nog het mopper-, klets- en juichtopic voor alle zomerhaters en winterliefhebbers van dit onvolprezen forum. Als een groot veld vol maagdelijke, vers knisperende sneeuw strekken zich wederom vele lege pagina's voor ons uit om te vullen met klachten over plaknachten en blijdschap als de mutsen en de sjaals weer uit het vet kunnen. Wie komt de eerste voetstappen zetten?
We komen trouwens hier vandaan.
We komen trouwens hier vandaan.

vrijdag 23 juni 2017 om 23:29
Aaaah, deze temperaturen zijn véél beter dan gister. Man, ik wist niet meer waar ik het zoeken moest, en ik heb nog wel vakantie, dus ik hoef niks. En al helemaal niet te werken waar het nog minstens 5 graden warmer is dan buiten. Maar ik vind het wel heerlijk om zo op de fiets te springen zonder jas. Ik ben van de warmte tot 25 graden, daarboven veels te warm

Niemand is onmisbaar

vrijdag 23 juni 2017 om 23:30
zaterdag 24 juni 2017 om 10:31

zaterdag 24 juni 2017 om 10:56
Hier zwaar bewolkt en een miezerregentje. En een fijne 17.5 graad buiten .. bijna koud
Jammergenoeg blijft de warmte binnen hangen. Alles open gehad gisteren en bijna uit mijn hemd gewaaid, maar nog steeds dik 22 graden. Altijd beter dan de 28 van een paar dagen daarvoor, maar waarom is een huis in no time opgewarmd, maar duurt afkoelen altijd zo lang? Fijne zaterdag allemaal .. geniet van dit heerlijke weer

zaterdag 24 juni 2017 om 11:57
kopjekoffie70 schreef: ↑23-06-2017 23:55Dat is een mooie afleiding elf12, geniet maar lekker van de kleine![]()
Dankjewel! Dat doen we zeker!
zaterdag 24 juni 2017 om 12:35
Ja de warmte blijft hier binnen ook lang hangen Weedbee, maar buiten is het heerlijk!
Heb vanmorgen een stuk gefietst en heb echt een paar keer flink gezucht van opluchting, ik kan weer ademen. Ik ga straks nog een stuk lopen in het park hier vlakbij.
Ik geniet hier zo van, gewoon al dat het donker is buiten, ik wordt er echt vrolijk van
Heb vanmorgen een stuk gefietst en heb echt een paar keer flink gezucht van opluchting, ik kan weer ademen. Ik ga straks nog een stuk lopen in het park hier vlakbij.
Ik geniet hier zo van, gewoon al dat het donker is buiten, ik wordt er echt vrolijk van

zaterdag 24 juni 2017 om 12:41
Ik ook ik ben helemaal in mijn sas. Ik wordt gelukkig van dit weer ik heb vanmorgen gefietst heerlijk. Ik heb nog een chocomel gehad met slagroom omdat het kanyesss schreef: ↑24-06-2017 12:35Ja de warmte blijft hier binnen ook lang hangen Weedbee, maar buiten is het heerlijk!
Ik geniet hier zo van, gewoon al dat het donker is buiten, ik wordt er echt vrolijk van![]()

zaterdag 24 juni 2017 om 12:46
Het koelt inderdaad maar langzaam af in huis. Echter, ik heb alles tegen elkaar openstaan en zo is de temperatuur best prima. Volgens mij is het buiten trouwens koeler dan wat ik dacht, denk een graad of 19. Ultiem genieten! En het waait zo heerlijk, ik hoor de wind om het huis gieren. Een van mijn favoriete geluiden
Het wordt wel iets lichter aan de hemel, hopelijk geen voorbode van de zon. Die hoeft voorlopig niet meer terug te komen, bleh.
@yesss, ja, ik ben ook helemaal relaxed en vrolijk! Wat een heerlijkheid!

@yesss, ja, ik ben ook helemaal relaxed en vrolijk! Wat een heerlijkheid!
zaterdag 24 juni 2017 om 13:36
Ik zit een beetje op Pinterest te kijken naar regen en herfst plaatjes en ik kwam iets tegen met de naam pluviophile, dus dat heb ik even verder opgezocht.
Hebben jullie daar weleens van gehoord? Dat zijn mensen die dus van regen houden en daar dus van tot rust komen. Ik weet niet hoe ik een artikel kan plakken maar het is wel interessant en heel herkenbaar!
Hebben jullie daar weleens van gehoord? Dat zijn mensen die dus van regen houden en daar dus van tot rust komen. Ik weet niet hoe ik een artikel kan plakken maar het is wel interessant en heel herkenbaar!
zaterdag 24 juni 2017 om 13:37

zaterdag 24 juni 2017 om 14:39
Oh heerlijk!
En dat herfstige sfeerplaatje!

Ik ben als volgt aan het aftellen: zodra ik weer ga werken na mijn verlof is het bijna herfst!

zaterdag 24 juni 2017 om 16:54
Oohh heerlijk is dit!! Ben weer helemaal bijgekomen. Gisterenavond lekker in bad geweest, lekker relaxen ipv hangen.
En op Facebook zitten de mensen die van de week aan het klagen waren dat het zo warm is, nu alweer te klagen dat het regent. Gek altijd dat wij er altijd op aangekeken worden dat wij altijd zitten te klagen, terwijl de meeste van ons alleen klagen als het zo warm is. Terwijl genoeg mensen ken die klagen als het koud is en regent, dan weer als het te warm is en dan is de hitte weg dan is regent het weer en dat is ook niet goed. En diezelfde mensen zeggen tegen mij dat ik niet moet klagen als het te heet is. Zien ze nou echt niet dat zij nou juist degenen zijn die altijd klagen?
En op Facebook zitten de mensen die van de week aan het klagen waren dat het zo warm is, nu alweer te klagen dat het regent. Gek altijd dat wij er altijd op aangekeken worden dat wij altijd zitten te klagen, terwijl de meeste van ons alleen klagen als het zo warm is. Terwijl genoeg mensen ken die klagen als het koud is en regent, dan weer als het te warm is en dan is de hitte weg dan is regent het weer en dat is ook niet goed. En diezelfde mensen zeggen tegen mij dat ik niet moet klagen als het te heet is. Zien ze nou echt niet dat zij nou juist degenen zijn die altijd klagen?