Napraattopic deel 86
zaterdag 24 juni 2017 om 13:02
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 24 juni 2017 om 17:15
JaMoirenPhae schreef: ↑24-06-2017 17:12Maar dat is niet wat ze wil. Ze wil overtuigen dat het gros van de vrouwen zich onzin laten aanpraten, omdat ze blind op artsen vertrouwen. En dat terwijl de groene vrouw (of hoe ze dan ook heet) wél weet wat ze zegt.
Ze wil geen gesprek of discussie, ze wil anderen laten inzien hoe dom ze zijn en dat zij het gelukkig wel heeft ontdekt en daarom de rest komt redden.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 24 juni 2017 om 17:16
Ik kende nog iemand hier die zo deed.Ana_Isabel_ schreef: ↑24-06-2017 17:14Dat is haar einddoel. Maar de weg ernaartoe pakt ze compleet verkeerd aan.
zaterdag 24 juni 2017 om 17:18
zaterdag 24 juni 2017 om 17:19
Dat komt, omdat er geen weg is. Dit wat ze nu doet, dat is wat ze wil. Verder dan dat kan ze niet denken, omdat ze te vast zit in het gelijk van haar eigen overtuigingen.Ana_Isabel_ schreef: ↑24-06-2017 17:14Dat is haar einddoel. Maar de weg ernaartoe pakt ze compleet verkeerd aan.
Net als die ouders in België die hun baby alleen maar amandelmelk gaven, omdat alle andere melk niet gezond was. Beetje jammer dat het kind met 9 maanden dood ging. Het had een gewicht nog lager dan het geboortegewicht van mijn zoon.
Echt om te janken vind ik dat soort dingen.
zaterdag 24 juni 2017 om 17:19
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 24 juni 2017 om 17:20
zaterdag 24 juni 2017 om 17:21
zaterdag 24 juni 2017 om 17:21
MoirenPhae schreef: ↑24-06-2017 17:19Dat komt, omdat er geen weg is. Dit wat ze nu doet, dat is wat ze wil. Verder dan dat kan ze niet denken, omdat ze te vast zit in het gelijk van haar eigen overtuigingen.
Net als die ouders in België die hun baby alleen maar amandelmelk gaven, omdat alle andere melk niet gezond was. Beetje jammer dat het kind met 9 maanden dood ging. Het had een gewicht nog lager dan het geboortegewicht van mijn zoon.
Of die moeder die haar kind paleo liet eten. Wat een treurigheid.
zaterdag 24 juni 2017 om 17:22
Eens.
Al vind ik smeerworst soms wel heel erg lekker. Maar nooit meer dan 1 boterham, want ik krijg er pukkels van.
Voedingssupplementen zijn ook niet goed trouwens las ik net, want niet natuurlijk/dierlijk/whatever.
zaterdag 24 juni 2017 om 17:23
MoirenPhae schreef: ↑24-06-2017 17:19Dat komt, omdat er geen weg is. Dit wat ze nu doet, dat is wat ze wil. Verder dan dat kan ze niet denken, omdat ze te vast zit in het gelijk van haar eigen overtuigingen.
En wat jij zegt klopt helaas. Ten koste van alles je gelijk willen halen, omdat het waarschijnlijk in jouw straatje past en daarom voet bij stuk blijft houden. Gevaarlijk hoor. ( Door LV haar post ging bij mij ook lampje branden.)
zaterdag 24 juni 2017 om 17:25
Ik gebruik op doktersvoorschrift dagelijks een vitaminepil.MoirenPhae schreef: ↑24-06-2017 17:22Eens.
Al vind ik smeerworst soms wel heel erg lekker. Maar nooit meer dan 1 boterham, want ik krijg er pukkels van.
Voedingssupplementen zijn ook niet goed trouwens las ik net, want niet natuurlijk/dierlijk/whatever.
Maar ja, wat weet een dokter nou helemaal......
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 24 juni 2017 om 17:26
* kwijl *Lady_Voldemort schreef: ↑24-06-2017 17:25Ik ben dol op lever, en man ook. Meestal behelp ik me met leverworst, maar zo'n twee keer in het jaar trakteer ik man en mij op een pan gebakken lever met ui en tomaat *nomnomnom*
zaterdag 24 juni 2017 om 17:27
MoirenPhae schreef: ↑24-06-2017 17:23Ja, van RAUW bedoel jij toch? Dat kind ging alleen niet dood gelukkig.
Ja die geloof ik. Was toch ernstig ondervoed?