Napraattopic deel 86

24-06-2017 13:02 3296 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Nouschi schreef:
24-06-2017 19:22
Over wie hebben jullie het?
Die van dat topic over lever.
Nouschi schreef:
24-06-2017 19:22
Over wie hebben jullie het?
Ene Rolf :lol:
Rolf = :rofl:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
yasmijn schreef:
24-06-2017 19:21
O nee he, echt zorgelijk dat soort mensen. :wtf:
Nou gebiedt de eerlijkheid me te zeggen dat dochter ook niet is ingeënt tegen HPV. Maar dat ging ook zo raar: ze kreeg de uitnodiging voor de vaccinatie en twee weken later een brief met het verzoek of ze deel wilde nemen aan een onderzoek naar de gevolgen van die vaccinatie. Dus toen had ze ineens niet zo'n zin meer in die prik en daar kon ik haar niet eens ongelijk in geven.
FiIee schreef:
24-06-2017 19:23
Die van dat topic over lever.
Die ook het bevolkingsonderzoek baarmoederhalskanker onzin vindt en de hpv-vaccinatie uiteraard ook een farmaceutisch complot.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
Solomio schreef:
24-06-2017 19:26
Die ook het bevolkingsonderzoek baarmoederhalskanker onzin vindt en de hpv-vaccinatie uiteraard ook een farmaceutisch complot.
Niet alleen het HPV vaccin. Volgens mij bedoeld ze alle vaccinaties.
FiIee schreef:
24-06-2017 19:27
Niet alleen het HPV vaccin. Volgens mij bedoeld ze alle vaccinaties.
Daar zal het wel op uitdraaien ja.
Eerste! :jump:
Die spoort echt niet.
MarindaH schreef:
24-06-2017 19:37
Eerste! :jump:
Zeer zekers :there:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Renaissance_ schreef:
24-06-2017 19:37
Die spoort echt niet.
Heb je die nieuwe post al gelezen. Best triest als je zo in het leven staat en tegen alles wat met gezondheid/preventie te maken heeft.
FiIee schreef:
24-06-2017 19:43
Heb je die nieuwe post al gelezen. Best triest als je zo in het leven staat en tegen alles wat met gezondheid/preventie te maken heeft.
Vind het steeds moeilijker te geloven dat dit echt is . Volgens mij zit ze de boel te stangen en anders is het megatriest voor het kind dat ze gaat krijgen.
Pretzel66 schreef:
24-06-2017 19:51
Vind het steeds moeilijker te geloven dat dit echt is . Volgens mij zit ze de boel te stangen en anders is het megatriest voor het kind dat ze gaat krijgen.
Ik denk wel dat het echt is. Helaas.
Pretzel66 schreef:
Volgens mij is het echt. Ik woon in Zutphen, tussen de soofjes, en ik kom deze mensen dus echt tegen. Maar gelukkig hebben de meesten geen internet :proud:
Pretzel66 schreef:
Ik weiger te geloven dat er echt zulke mensen bestaan. Maar ik weet dat ik dan naïef bezig ben, want dat soort mensen bestaan wel degelijk 😐
Nou ja, laten we aar hopen dat het AMK snel betrokken is.
MoirenPhae schreef:
24-06-2017 19:55
Nou ja, laten we aar hopen dat het AMK snel betrokken is.
Dat hoop ik ook als het echt zo is.
Pretzel66 schreef:
24-06-2017 20:05
Dat hoop ik ook als het echt zo is.
Ik denk dat het echt nog veel erger is.
MoirenPhae schreef:
24-06-2017 20:06
Ik denk dat het echt nog veel erger is.
Ik vrees het ook. Hopelijk wordt het niet een herhaling van die baby die overleed omdat het geen moedermelk (of melk van melkpoeder) kreeg.
Goeie genade, is er ook nog een topic wat ze NIET heeft overgenomen met haar warrige complottheorieën? Ik vond het vooral erg zorgelijk, maar zo langzamerhand wordt het ook behoorlijk irritant.
Echt dikke facepalm. Probiotica en bachbloesem is medisch en wordt verwijderd en die gekko wordt alleen in de gaten gehouden.
-Puss-in-Bootz- schreef:
24-06-2017 21:44
Echt dikke facepalm. Probiotica en bachbloesem is medisch en wordt verwijderd en die gekko wordt alleen in de gaten gehouden.
Zeg dat wel ja. Wat een mafketels.
-Puss-in-Bootz- schreef:
24-06-2017 21:44
Zeer eens. Wat een debiele beslissing.
Wat hebben ze gezopen vandaag?
Lady_Voldemort schreef:
24-06-2017 19:25
Nou gebiedt de eerlijkheid me te zeggen dat dochter ook niet is ingeënt tegen HPV. Maar dat ging ook zo raar: ze kreeg de uitnodiging voor de vaccinatie en twee weken later een brief met het verzoek of ze deel wilde nemen aan een onderzoek naar de gevolgen van die vaccinatie. Dus toen had ze ineens niet zo'n zin meer in die prik en daar kon ik haar niet eens ongelijk in geven.
Ik kan haar ook geen ongelijk geven. Persoonlijk vind ik de anti-aluhoedjes minstens zo irritant als de aluhoedjes zelf. Net zoiets als met religies. Ik heb persoonlijk niets met welk geloof dan ook. Maar met de bestrijders ervan heb ik al helemaal niets.

Voor wie zin heeft in een genuanceerd stuk dat destijds is verschenen over de hele hpv-discussie:
https://bureaudehelling.nl/artikel-tijd ... e-politiek
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven