weinig seks
zaterdag 24 juni 2017 om 16:04
Hallo dames
Ik heb nog nooit iets openbaars over mijn leven vertelt daarom houd ik het ook kort!
Ik ben 7 jaar samen met me man . In het begin was alles rozen geur en manenschijn gewoon wel zeer perfect
Nu een 2 jaar later lijkt hij geen zin neer in ne te hebben? Als we 1x in de 4 weken seks hebben is het veel soms kan het wel is 2 x voor komen maar dan is het veel.
Ik neem steeds initiatief en dan pakt die wel is me hand weg, of Dan eindelijk na 3 weken contact te hebben gehad wilt die getrokken worden inplaats van mij aan te raken ? rn als we dan seks hebben komt die in nog geen minuut . Hoe goed en sterk ons seks leven was zo slecht en op knappen staat het nu ? Wat kan ik hier tegen doen ik heb al heel veel gesprekken net hem hierover gehad en dan gaat het een week goed en dan valt die weer terug in het ouden!
Ik weet niet meer wat ik moet doen iemand goed advies ?
Ik heb nog nooit iets openbaars over mijn leven vertelt daarom houd ik het ook kort!
Ik ben 7 jaar samen met me man . In het begin was alles rozen geur en manenschijn gewoon wel zeer perfect
Nu een 2 jaar later lijkt hij geen zin neer in ne te hebben? Als we 1x in de 4 weken seks hebben is het veel soms kan het wel is 2 x voor komen maar dan is het veel.
Ik neem steeds initiatief en dan pakt die wel is me hand weg, of Dan eindelijk na 3 weken contact te hebben gehad wilt die getrokken worden inplaats van mij aan te raken ? rn als we dan seks hebben komt die in nog geen minuut . Hoe goed en sterk ons seks leven was zo slecht en op knappen staat het nu ? Wat kan ik hier tegen doen ik heb al heel veel gesprekken net hem hierover gehad en dan gaat het een week goed en dan valt die weer terug in het ouden!
Ik weet niet meer wat ik moet doen iemand goed advies ?
zaterdag 24 juni 2017 om 16:30
Hij heeft wel veel stress maar ik dacht doordat we beide jong zijn en bijna twee jaar getrouwd zijn en nooit van te voren bij elkaar geslapen hebben dat je dan juist geen genoeg van elkaar kan krijgen ? Of Zeg ik nu iets verkeerdsYongpeople schreef: ↑24-06-2017 16:27Nou hij hoeft niet meteen een ander te hebben hoor!
Kan het zijn dat hij veel stres heeft of iets dergelijks? Slaat ook vaak op je libido
zaterdag 24 juni 2017 om 16:36
7 jaar bij elkaar nooit samen geslapen wel seks gehad ! Het is altijd super geweest naar mijn mening maar vanaf dat we getrouwd zijn is het hopeloos heel raar , ons huwelijksreis was super misschien was dat een beetje te veel haha elke dag en soms wel 2 x per dag maar vanaf dat we terug zijn?
zaterdag 24 juni 2017 om 16:40
Hij ervaart dus niet echt een probleem en zal ook niet staan te springen om veranderingen aan te brengen. De vraag is dus hoe lang jij dit gaat volhouden. Misschien waren jullie wel ooit een leuk verkering/lat stel maar niet echt geschikt als echtgenoten.Girlannoniem199521 schreef: ↑24-06-2017 16:29Meestal zegt hij dat er niks aan de hand is dat het niet aan mij ligt. Hij heeft wel heel veel stress
zaterdag 24 juni 2017 om 16:57
Het gedrag van je man is inderdaad de moeite waard om over te praten.
Dat na een paar jaar de seks niet meer elke dag voor komt, kan voor komen.
Het gemiddelde stel vrijt 1x per week . Door werk, te druk hebben , stress noem maar. op.
Wat een struikelblok zou kunnen zijn is medicijngebruik, te veel stress. Een ziekte onder zijn leden, veel te moe.
Je kunt hem eens vragen hoe het mogelijk is, dat hij na dat jullie getrouwd zijn, dat ineens de seks op de achtergrond is verhuisd.
Hoe zit het met zijn libido. Hoe vaak wil jij. Vertel hem dat het je vreselijk frustreert .
Blijven praten met elkaar.
De ommezwaai valt op !!, dan zou ik mij ook erge zorgen maken.
Het gemiddelde stel vrijt 1x per week . Door werk, te druk hebben , stress noem maar. op.
Wat een struikelblok zou kunnen zijn is medicijngebruik, te veel stress. Een ziekte onder zijn leden, veel te moe.
Je kunt hem eens vragen hoe het mogelijk is, dat hij na dat jullie getrouwd zijn, dat ineens de seks op de achtergrond is verhuisd.
Hoe zit het met zijn libido. Hoe vaak wil jij. Vertel hem dat het je vreselijk frustreert .
zaterdag 24 juni 2017 om 17:12
zaterdag 24 juni 2017 om 17:34
7 jaar bij elkaar nooit samen geslapen wel seks gehad ! Het is altijd super geweest naar mijn mening maar vanaf dat we getrouwd zijn is het hopeloos heel raar , ons huwelijksreis was super misschien was dat een beetje te veel haha elke dag en soms wel 2 x per dag maar vanaf dat we terug zijn?
zaterdag 24 juni 2017 om 17:42
Ik snap dat dat na aantal jaren wat verminderd dat is normaal naar ik ven 21 en hij 24 en dan nu al weinig vraag mr af hoe het na een jaar of 5 is ?leclair schreef: ↑24-06-2017 16:57Het gedrag van je man is inderdaad de moeite waard om over te praten.
Voor mij hoeft het niet persee maar doordat dit gaande is heb ik heel laag zelfvertrouwen wat ik tevens al had en dit werkt niet bepaald mee ! Ik heb gewon een bepaald soort liefde nodig die hij me gaf en nu niet meer heb hier meerdere malen over gepraat dan zegt die dat het niet aan mij ligt ookal aantal keten gevraagd of die een ander heeft of iets anders wat hem dwars zit , hij zegt dan wel is dat die niet lekker in zn vel zit of veel stress heeft maar ik ken me daar niet iets.m bij indenken dat je daardoor geen zin heb in een vrouw die het je moeilijk probeert te maken want probeer egt van alles ! Tot pikante setjes tot naakt aanraking alles wat die wil doe ik maar ik weet biet meer wat ik moet doen ! Zodra ik met hem gepraat heb gaat het een week of 2 goed en daarna weer het zelfde en dit heb ik al zovaak gedaan dat ik er geen zin meer in heb om er moeite voor te doen en ik raak hier door zeer gefrustreerd zelfs zowat depressief ik voel dus egt dat ik het nodig heb!
zaterdag 24 juni 2017 om 17:46
Ik ga zeer zeker niet akkoord met zijn beslissing of uitspraak hoe je het noemt! Zodra we gepraat hebben dan gaat het en week of 2 goed en dan vallen we weer in het zelfde bootje Ik heb zelfs gedreigd dat ik weg ga als het niet veranderd maar dat lost niks op ik heb zelfs na gedacht over therapie met zn tweeAmand_ schreef: ↑24-06-2017 17:12Ik denk zomaar dat niet wij maar alleen je man kan vertellen wat er aan de hand is. Wij kunnen alleen maar speculeren.
En waarom ga je accoord met zijn verklaring dat er niks aan de hand is dat het niet aan jou ligt? Knik je dan instemmend en gaan jullie over tot de orde van de dag?
zaterdag 24 juni 2017 om 22:17
Ik vind dit aangezien jullir leeftijden wel erg weinig ook. Je man heeft waarschijnlijk inderdaad iets wat hem dwars zit misschien, maar daar zal die zelf over moeten beginnen denk ik.
Succes en ik hoop dat je erachter komt en daarna eruit komt. Niks is toch fijner als het samen zijn en het genieten van elkaar op alle manieren
Succes en ik hoop dat je erachter komt en daarna eruit komt. Niks is toch fijner als het samen zijn en het genieten van elkaar op alle manieren
zaterdag 24 juni 2017 om 23:58
Ik hoop dat ik er achter kom mocht er iets zijn! Dat klopt inderdaad!Buddy1991 schreef: ↑24-06-2017 22:17Ik vind dit aangezien jullir leeftijden wel erg weinig ook. Je man heeft waarschijnlijk inderdaad iets wat hem dwars zit misschien, maar daar zal die zelf over moeten beginnen denk ik.
Succes en ik hoop dat je erachter komt en daarna eruit komt. Niks is toch fijner als het samen zijn en het genieten van elkaar op alle manieren![]()
zondag 25 juni 2017 om 01:07
Je schrijft ontzettend beroerd. Zie je dat zelf niet?
zondag 25 juni 2017 om 07:53
Ik zit in hetzelfde schuitje namelijk;) is al 2 jaar zo. Wisten eerst niet waardoor maar blijkt dat zijn symptomen tot overspannen te raken 2 jaar geleden zij begonnen.
Hebben hier ook vaak over gepraat maar hij kon toen echt geen reden geven. Heel frustrerend. Je gaat aan jezelf twijfelen en word onzekerder. Nu word het al beter en uit hij zijn liefde meer in knuffelen enz.
Vandaar dat ik zeg :hoeft niet een ander in het spel te zijn.
Probeer zoveel mogelijk dingen te vragen. En ga niet twijfelen aan jezelf!
Hebben hier ook vaak over gepraat maar hij kon toen echt geen reden geven. Heel frustrerend. Je gaat aan jezelf twijfelen en word onzekerder. Nu word het al beter en uit hij zijn liefde meer in knuffelen enz.
Vandaar dat ik zeg :hoeft niet een ander in het spel te zijn.
Probeer zoveel mogelijk dingen te vragen. En ga niet twijfelen aan jezelf!
zondag 25 juni 2017 om 08:59
Ga eens samen naar de huisarts laat hem eens bloedprikken.
Jij kunt blijkbaar praten als brugman, euke geile setjes aantrekken, afijn niets helpt.
Als jij gepraat hebt gaat het weer 2 weken goed.
Misschien voelt hij zich schuldig, wil hij eigenlijk niet eens. Maar wil even zolang hij het volhoudt aan jouw wensen voldoen.
Het is telkens het zelfde patroon.
Jij hebt een gezond en normaal libido. Zijn libido is enorm afwijkend.
GA Naar jullie huis arts.
Wil hij wel lekker vrijen, maar heeft de puf niet ????
Of staat zijn lijf gewoon niet in de seks modus.
Er kunnen vele oorzaken zijn, waarom hij geen zin heeft. Sterker nog hij kan het misschien ook niet weten.
Hij zegt toch altijd; " het ligt niet aan jou".
zondag 25 juni 2017 om 09:07
Girl Anoniem.
Je schrijft dat jij je er niets bij voor kunt stellen, dat als iemand vreselijke stress heeft, of niet lekker in zijn vel zit, dat het libido dan de koelkast in verhuisd.
Als een lichaam niet goed functioneert, door wat dan ook, zet je lichaam de sekshormonen op een zeer laag pitje.
Als lichaam en geest weer in balans is, werken de sekshormonen weer beter.
Nogmaals Ga samen naar jullie huisarts.
Je schrijft dat jij je er niets bij voor kunt stellen, dat als iemand vreselijke stress heeft, of niet lekker in zijn vel zit, dat het libido dan de koelkast in verhuisd.
Als een lichaam niet goed functioneert, door wat dan ook, zet je lichaam de sekshormonen op een zeer laag pitje.
Als lichaam en geest weer in balans is, werken de sekshormonen weer beter.
Nogmaals Ga samen naar jullie huisarts.