Napraattopic deel 86

24-06-2017 13:02 3296 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
AeonOfWinter schreef:
25-06-2017 10:38
Hebbie n linkie?
https://schaduwviva.forum2go.nl
doornroosje9 schreef:
25-06-2017 10:43
Ik ook hoor, ik ga nergens naartoe!
:hug:
Volgens mij werkt het :)

En natuurlijk is iedereen welkom!
668, the neighbour of the Beast
Solomio schreef:
25-06-2017 10:35
Volgens mij staan er nog zeker 12 schaduwforums ergens weg te kwijnen. Van alle vorige keren dat hier de boel 'in elkaar donderde'.
Wat? 12? Ik ken er maar een :hyper:

Maar je kunt maar beter een uitwijkmogelijkheid hebben. Dit gaat echt deaud, stort in elkaar. Zo erg als nu was het nooit.
Dus als er een klap komt en je krijgt error errror error error als je erop wilt, dan heb je de uitwijkmogelijkheid om malkander terug te vinden.
En als het hier weer op poten staan, kunnen we weer naar hier.

Just to be on the safe side enzeauw.
Marels schreef:
25-06-2017 10:50
Volgens mij werkt het :)

En natuurlijk is iedereen welkom!
top!
En ik zit er na verwoede pogingen ook op!
Saai een schaduw forum met gelijkgestemden. Dan heb je geen flinke discussies zoals hier op het forum.
yasmijn schreef:
25-06-2017 10:47
https://schaduwviva.forum2go.nl
Thank you! :lips:
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ttass30 schreef:
25-06-2017 10:57
Saai een schaduw forum met gelijkgestemden. Dan heb je geen flinke discussies zoals hier op het forum.
Eens

Maar veel succes daar he :hello:
Ttass30 schreef:
Nou, dan meld jij je toch ook aan :mrgreen: ?
Ik kom er niet op?? Heel vaak geprobeerd maar gebruikersnaam of ww niet goed of zo.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ttass30 schreef:
Nee, tuurlijk niet, iedereen van viva is daar welkom. Geen gelijkgestemden. Ik zie daar nu al mensen waarmee ik niks heb. :lol:
Het is een vluchtroute voor als het hier in elkaar stort.
Ttass30 schreef:
:HA: Je hebt wel degelijk een punt..
Voor nu gaan waarschijnlijk alleen degenen er naartoe die goed met elkaar overweg kunnen. En hoe breng je het forum " aan de man" zogezegd? Anders wordt het toch gewoon een kletsgroepje?
_Marana_ schreef:
25-06-2017 11:03
Eens

Maar veel succes daar he :hello:
Op het vorige forum van Yas en LV vielen wel degelijk bannen en was het niet allemaal pais en vree, althans in het begin. :mrgreen:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ana_Isabel_ schreef:
25-06-2017 11:06
Voor nu gaan waarschijnlijk alleen degenen er naartoe die goed met elkaar overweg kunnen. En hoe breng je het forum " aan de man" zogezegd? Anders wordt het toch gewoon een kletsgroepje?
Och wat een gezeur. Het is opgezet om elkaar terug te vinden als hier alles ineen stort of helemaal opgedoekt wordt.
Steen en been klagen over alle bugs en dan heb je een uitwijkmogelijkheid die pasklaar voor je gemaakt wordt en dan nog zeuren. :lol:
Wel heel overzichtelijk, dat moet ik toegeven. Ik hou van overzicht.
Life is short. Eat dessert first.
Tjonge.
Moiren stelde voor de leeftijdsgrens voor het forum te verhogen van 16 naar 18.
Zeg ik dat ze beter een ándere leeftijdsgrens kunnen verhogen, eentje die meer prioriteit heeft, krijg ik een bedankje van de mod en zegt ze dat ze het erover gaan hebben :rofl:
Tekenend dit.
impala wijzigde dit bericht op 25-06-2017 11:08
0.36% gewijzigd
.
Ik zit hier niet om te discuzeuren. :proud: Ik wil gewoon leuk en gezellig forummen.
ValentinaRossi schreef:
25-06-2017 11:09
Ik zit hier niet om te discuzeuren. :proud: Ik wil gewoon leuk en gezellig forummen.
Dat kan in het stamcafe, de schaduwnapraat of elk ánder topic op dit forum ;-)
impala wijzigde dit bericht op 25-06-2017 11:11
1.22% gewijzigd
.
Ana_Isabel_ schreef:
Daar zijn wel methoden voor, maar die kosten geld.
Nouschi schreef:
Op het vorige forum van Yas en LV vielen wel degelijk bannen en was het niet allemaal pais en vree, althans in het begin. :mrgreen:
Ja :proud:
Daar was het ook direct druk en dit is alleen een UITWIJKMOGELIJKHEID.

Snappen jullie het niet dan, je kunt op je vingers natellen dat dit een keer totaal in elkaar dondert. Met de dag wankelt het meer.
Beter om dan wat achter de hand te hebben dan toch?
doornroosje9 schreef:
25-06-2017 11:08
Wel heel overzichtelijk, dat moet ik toegeven. Ik hou van overzicht.
Roos O_O
Nouschi schreef:
In het begin wilde het daar inderdaad best wel eens knetteren ja :proud:
:zzz:
yasmijn schreef:
25-06-2017 11:10
Ja :proud:
Daar was het ook direct druk en dit is alleen een UITWIJKMOGELIJKHEID.

Snappen jullie het niet dan, je kunt op je vingers natellen dat dit een keer totaal in elkaar dondert. Met de dag wankelt het meer.
Beter om dan wat achter de hand te hebben dan toch?
Iemand heeft mij serieus benaderd om iets op te zetten.
Ik vind het een uitdaging, maar er moet wel interesse zijn.
Ik ben ook bang dat dit er op een dag zomaar uitligt. En ik heb geen (face)boekje met emaildressen van mensen hier - dus dan kan ik niemand meer bereiken om jullie dat andere forum aan te bieden.
impala wijzigde dit bericht op 25-06-2017 11:13
0.08% gewijzigd
.
Ana_Isabel_ schreef:
25-06-2017 11:13
:-D
Nou, als ik echt moet zeuren, dan over het " uitwijk forum". Ik forum mobiel en ik kan daar niks lezen Veel te klein. :whistle:
En dat wordt uitgezocht, iets met tapatalk en dan kun je mobiel forummen schijnt het.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven