Napraattopic deel 86
zaterdag 24 juni 2017 om 13:02
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 25 juni 2017 om 11:13
Nou, als ik echt moet zeuren, dan over het " uitwijk forum". Ik forum mobiel en ik kan daar niks lezen Veel te klein.
zondag 25 juni 2017 om 11:14
Oh is er al een uitwijk forum? Ik heb niet teruggelezen vandaag. Waar dan? Of zijn de violen gereanimeerd?Ana_Isabel_ schreef: ↑25-06-2017 11:13![]()
Nou, als ik echt moet zeuren, dan over het " uitwijk forum". Ik forum mobiel en ik kan daar niks lezen Veel te klein.![]()
impala wijzigde dit bericht op 25-06-2017 11:15
0.16% gewijzigd
.
zondag 25 juni 2017 om 11:16
TOP !
En nu dat adres even vastleggen want ik kan het hier straks natuurlijk niet meer terugvinden.
Ik zou het élke dag even noemen, in Napraat. Voor de meelezers die hier niet elke dag komen.
Geef er ook maar een kleurtje aan. Geen blauw
impala wijzigde dit bericht op 25-06-2017 11:16
7.74% gewijzigd
.
zondag 25 juni 2017 om 11:18
Dan meld je je toch aan bij Marels? Dan kunnen we van daaruit nog altijd verder zien, mocht de poep de ventilator echt slaan. Maar dan hebben we in ieder geval alvast wat schaapjes bij elkaar. Plus ik moet toch iemand hebben om af en toe mee overhoop te liggenimpala schreef: ↑25-06-2017 11:12Iemand heeft mij serieus benaderd om iets op te zetten.
Ik vind het een uitdaging, maar er moet wel interesse zijn.
Ik ben ook bang dat dit er op een dag zomaar uitligt. En ik heb geen (face)boekje met emaildressen van mensen hier - dus dan kan ik niemand meer bereiken om jullie dat andere forum aan te bieden.
zondag 25 juni 2017 om 11:19
Ik ben binnen !
Voordat iemand anders er met mijn nick vandoor gaat
.
zondag 25 juni 2017 om 11:20
Ik stuur jou wel een PB met een emailadres, ik weet niet waar Marels uithangt.Lady_Voldemort schreef: ↑25-06-2017 11:18Dan meld je je toch aan bij Marels? Dan kunnen we van daaruit nog altijd verder zien, mocht de poep de ventilator echt slaan. Maar dan hebben we in ieder geval alvast wat schaapjes bij elkaar. Plus ik moet toch iemand hebben om af en toe mee overhoop te liggen![]()
edit: kut lukt niet, de knop werkt niet. Staat je pb wel aan?
impala wijzigde dit bericht op 25-06-2017 11:22
6.83% gewijzigd
.
zondag 25 juni 2017 om 11:21
Lady_Voldemort schreef: ↑25-06-2017 11:18Dan meld je je toch aan bij Marels? Dan kunnen we van daaruit nog altijd verder zien, mocht de poep de ventilator echt slaan. Maar dan hebben we in ieder geval alvast wat schaapjes bij elkaar. Plus ik moet toch iemand hebben om af en toe mee overhoop te liggen![]()
zondag 25 juni 2017 om 11:24
Ik zie vooral jou al wekenlang steen en been klagen, anderen klagen af en toe ook maar zeuren er lang zo erg niet over door. Forum2go is ook nogal beperkt in de technische mogelijkheden, forumt mobiel ook niet geweldig, en je krijgt er nooit zoveel topics en diversiteit als hier.
Het is imo veel efficiënter om bijv zoals de Libelles die naar hier kwamen destijds af te spreken dat je overstapt naar een ander bekend (groot) forum.
Maar goed, ik snap dat je graag een uitwijk wilt, en je netwerk is groot genoeg om ook als het hier in elkaar dondert via andere kanalen mensen naar het schaduwforum te halen. En als het hier inderdaad kapot is laat ik mij vast daar ook wel zien. Voor nu vind ik het op de ipad en de pc en de laptop prima gaan hier. Mobiel forumt het kut ja, maar dat is bij forum2go ook. Lang leve de tablet.
zondag 25 juni 2017 om 11:24
Ah, je had zelf al gereageerd zie ik nuMamica schreef: ↑25-06-2017 10:00Ik zit er aan te denken om zelf een nieuw forum te maken (dat is mijn beroep). Gewoon een leuk niet-commercieel forum wat werkt. Zou wel graag wat input krijgen mbt wensen en dergelijke. Ik weet niet of ik dit hier mag plaatsen... Impala heeft mijn contact info.
Vind het gewoon echt te erg hoe slecht dit werkt, in mijn eentje kan ik een beter forum maken in kortere tijd dan dat deze update online is.
Ik stoor me vooral enorm aan de slordigheidsfouten, zoals niet vertaalde zinnen, de time warps, rare nieuwe regels.
Er is gewoon gebruik gemaakt van een kant en klare software oplossing he, het is niet from scratch geprogrammeerd, hoe moeilijk kan het zijn.
Edit: zie dat er al iets gebeurd is, mocht er iets uitgebreiders nodig zijn help ik graag.
Heb jij je ook al aangemeld bij het schaduwforum? Kunnen we daar evt later nog verder broeden.
Maar ik weet dat je hier niet zoveel bent, dus ik hou je naam in elk geval sowieso (ja Nous, dat is dubbelop
impala wijzigde dit bericht op 25-06-2017 11:26
7.92% gewijzigd
.
zondag 25 juni 2017 om 11:25
Snel dan!
zondag 25 juni 2017 om 11:26
Geef hem een kleurtje Marels. Hardgroen ofzo, Dat valt beter op en contrasteert leuk met roze
.
zondag 25 juni 2017 om 11:29
._Marana_ schreef: ↑25-06-2017 11:24Ik zie vooral jou al wekenlang steen en been klagen, anderen klagen af en toe ook maar zeuren er lang zo erg niet over door. Forum2go is ook nogal beperkt in de technische mogelijkheden, forumt mobiel ook niet geweldig, en je krijgt er nooit zoveel topics en diversiteit als hier.
Het is imo veel efficiënter om bijv zoals de Libelles die naar hier kwamen destijds af te spreken dat je overstapt naar een ander bekend (groot) forum.
Maar goed, ik snap dat je graag een uitwijk wilt, en je netwerk is groot genoeg om ook als het hier in elkaar dondert via andere kanalen mensen naar het schaduwforum te halen. En als het hier inderdaad kapot is laat ik mij vast daar ook wel zien. Voor nu vind ik het op de ipad en de pc en de laptop prima gaan hier. Mobiel forumt het kut ja, maar dat is bij forum2go ook. Lang leve de tablet.
Ik denk dat we op den duur best een ánder forum kunnen bouwen dat meer mogelijkheden heeft en ook groot kan worden.
Ik heb niet zo'n zin om me steeds tussen de fokkers te begeven. En al helemaal geen zin in fokkers in onze topics.
Fok is ook gebouwd door een vrijwilliger he, En kijk eens waar ze nu zijn. Voor hen was Big Brother de boost. Voor ons het ter ziele gaan van Viva. En wij hebben hier ook zo onze Nico Dijkshoorns
Maar eerst iedereen verzamelen op het schaduwforum, zodat we elkaar kunnen blijven vinden.
https://schaduwviva.forum2go.nl
.