Napraattopic deel 86
zaterdag 24 juni 2017 om 13:02
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 25 juni 2017 om 12:29
Niemand wordt gedwongen zich aan te melden daar.
Maar dan wel hier erover zeuren. Als je er niet heen wilt, dan ga je toch niet? Ik ga toch ook niet op geen stijl zitten?
zondag 25 juni 2017 om 12:29
Waarom zouden ze niet onafhankelijk zijn? Tuurlijk moet er een privacybeleid komen, maar ook met een privacy beleid kunnen mods gekke dingen doen, hier op viva ook. Je ip is sowieso te achterhalen door kwaadwillenden.MoirenPhae schreef: ↑25-06-2017 12:19En je ip en dergelijke zij gelijk voor niet onafhankelijke mods, op een forum zonder privacybeleid, zichtbaar.
Ik ben heb zelf geen vriendschappen/forumrelaties met mensen op viva. Gewoon een eerlijk forum met open communicatie was de insteek. Als het niks wordt ook prima!
Owja ruzie heb ik echt nooit
www.sayswho.nl - het NIEUWE forum - Says who? Says you!
zondag 25 juni 2017 om 12:30
Jij wel jaMoirenPhae schreef: ↑25-06-2017 12:13Nee, dat gaat niet gebeuren.
Vroeger al niet en nu ook niet.
Hier mag je ook klagen zonder een ban te krijgen.
.
zondag 25 juni 2017 om 12:30
zondag 25 juni 2017 om 12:31
Alu hoedje op en je bent veilig.
zondag 25 juni 2017 om 12:31
.
Het woord aluhoedje wordt er automatisch gecensureerd. Dat staat al in het plan van aanpak
.
zondag 25 juni 2017 om 12:34
zondag 25 juni 2017 om 12:36
En jullie weten dat ik hier ook geen vrienden hebMamica schreef: ↑25-06-2017 12:29Waarom zouden ze niet onafhankelijk zijn? Tuurlijk moet er een privacybeleid komen, maar ook met een privacy beleid kunnen mods gekke dingen doen, hier op viva ook. Je ip is sowieso te achterhalen door kwaadwillenden.
Ik ben heb zelf geen vriendschappen/forumrelaties met mensen op viva. Gewoon een eerlijk forum met open communicatie was de insteek. Als het niks wordt ook prima!
Owja ruzie heb ik echt nooitdaar maak ik me ook geen zorgen over.
Fitties wel
impala wijzigde dit bericht op 25-06-2017 12:39
5.99% gewijzigd
.
zondag 25 juni 2017 om 12:37
.-Puss-in-Bootz- schreef: ↑25-06-2017 12:33Oh daar begint het al. Er gaan mensen bepalen wat er wel en niet getypt mag worden. Tof.
OMG dit was een GRAP !
Ik zou er juist voor zijn dat er heel veel gezegd mag worden. Meer dan hier.
impala wijzigde dit bericht op 25-06-2017 12:36
16.99% gewijzigd
.
zondag 25 juni 2017 om 12:39
Ik heb ben zelf trouwens ook erg privacy bewust, ik heb zelfs geen social media dus ik snap jullie zorgen best.
www.sayswho.nl - het NIEUWE forum - Says who? Says you!
zondag 25 juni 2017 om 12:41
.
Ik snap die zorgen ook heel goed. Ik heb ook geen facebook en heb op de Piratenpartij gestemd
Moet zeker een punt van grote aandacht worden.
.
zondag 25 juni 2017 om 12:43
Mooi voornemen. Na 15 jaar en heel veel van dat soort fora geloof ik er niet in.Mamica schreef: ↑25-06-2017 12:29Waarom zouden ze niet onafhankelijk zijn? Tuurlijk moet er een privacybeleid komen, maar ook met een privacy beleid kunnen mods gekke dingen doen, hier op viva ook. Je ip is sowieso te achterhalen door kwaadwillenden.
Owja ruzie heb ik echt nooitdaar maak ik me ook geen zorgen over.
Daarbij zijn er hier mensen waarvan ik niet zou willen dat ze ook maar iets privé van me hebben.
zondag 25 juni 2017 om 12:44
zondag 25 juni 2017 om 12:45
Nooit geweten. Ik snap dan ook niet wat er boeiend aan is dat je weet dat Klaasje47 in Kutkrabbeveen woont.
zondag 25 juni 2017 om 12:48
Daarom. Ieder forum dat voortgekomen is uit onvrede gaat uiteindelijk hetzelfde te werk als waar ze zo ontevreden waren. Bannen, editten en de hele mikmak.MoirenPhae schreef: ↑25-06-2017 12:43Mooi voornemen. Na 15 jaar en heel veel van dat soort fora geloof ik er niet in.
Daarbij zijn er hier mensen waarvan ik niet zou willen dat ze ook maar iets privé van me hebben.