Minnaar
maandag 9 februari 2009 om 19:45
Hoi allemaal!!
Ik denk dat voor ons als vrouwen toch een stuk emotie bij komt dan alleen maar sex. (misschien ook voor de mannen, maar ik kan niet voor jullie spreken??) We willen het gescheiden houden maar uiteindelijk blijft het moeilijk. Je geeft jezelf letterlijk en fihgurlijk bloot en dan komen er altijd emoties vrij. Dus als je dan dan een goede date een tijd niets hoort of als er sowieso een lange stilte is, dan komen de twijfels. Twijfels of we het wel goed doen, of was ik wel leuk genoeg. Misschien is er gewoon niet altijd wat aan de hand maar wil degene aan de andere kant van de lijn even rust of zijn gedachtes even op andere zaken richten.
Het blijft altijd maar raden wat er in de ander zijn hoofd omgaat.
Ik denk dat voor ons als vrouwen toch een stuk emotie bij komt dan alleen maar sex. (misschien ook voor de mannen, maar ik kan niet voor jullie spreken??) We willen het gescheiden houden maar uiteindelijk blijft het moeilijk. Je geeft jezelf letterlijk en fihgurlijk bloot en dan komen er altijd emoties vrij. Dus als je dan dan een goede date een tijd niets hoort of als er sowieso een lange stilte is, dan komen de twijfels. Twijfels of we het wel goed doen, of was ik wel leuk genoeg. Misschien is er gewoon niet altijd wat aan de hand maar wil degene aan de andere kant van de lijn even rust of zijn gedachtes even op andere zaken richten.
Het blijft altijd maar raden wat er in de ander zijn hoofd omgaat.
maandag 9 februari 2009 om 19:52
@MDR ik denk inderdaad dat mijn SV weinig tijd heeft om af te spreken, maar ook dat hij niet genoeg moeite doet als we een keer een kans hebben om elkaar te zien. Ik probeer wel vaak van alles te regelen.
Ik vraag me dus ook af waarom het hem te doen is. Sex hebben we niet of nauwelijks. In die korte tijd als we bij elkaar zijn is het vaak niet meer dan wat hand- en spandiensten .
Na een date een tijdje niks laten horen was ook wel zijn ding, maar dat doet hij nu niet meer.
Ik baal gewoon dat hij onze date voor komende week heeft afgezegd.
Ik vraag me dus ook af waarom het hem te doen is. Sex hebben we niet of nauwelijks. In die korte tijd als we bij elkaar zijn is het vaak niet meer dan wat hand- en spandiensten .
Na een date een tijdje niks laten horen was ook wel zijn ding, maar dat doet hij nu niet meer.
Ik baal gewoon dat hij onze date voor komende week heeft afgezegd.
maandag 9 februari 2009 om 20:21
Mijn SV smst en/of belt bijna dagelijks. Soms dus niet op een moment dat ik het wel fijn had gevonden (zoals afgelopen weekend ) maar reden tot 'klagen' (ook na de sex) over aandacht heb ik zeker niet. De hoeveelheid van elkaar zien wisselt van week tot week en is afhankelijk van zowel zijn als mijn agenda.
Alleen net als Stew lig ik soms toch een beetje met mezelf overhoop ....
Alleen net als Stew lig ik soms toch een beetje met mezelf overhoop ....
maandag 9 februari 2009 om 20:24
Ik denk ook niet dat ik dat ga doen. Maar voelde het al wel een beetje aankomen, dus vandaar.
Maar sowieso vraag ik me af wat het tussen ons is. Als ik hier de verhalen lees ben ik soms best jaloers. Dat wil ik ook . Maar ik moet het voorlopig doen met spannende smsjes vrees ik.
Ik heb niet gereageerd op zijn afzegging, dus wacht nog maar even af.
Maar sowieso vraag ik me af wat het tussen ons is. Als ik hier de verhalen lees ben ik soms best jaloers. Dat wil ik ook . Maar ik moet het voorlopig doen met spannende smsjes vrees ik.
Ik heb niet gereageerd op zijn afzegging, dus wacht nog maar even af.
maandag 9 februari 2009 om 20:27
maandag 9 februari 2009 om 22:23
Helemaal eens met jullie! Wij hebben er nou eenmaal meer gevoelens bij dan mannen. Maar juist daardoor lig ik met mezelf overhoop. En daar kan ik zo kwaad om worden, voel me dan zo gebruikt.
Stew ben het met je eens hoe denken de mannen hierover??
Ik heb hem vandaag een mail gestuurd gewoon heel algemeen, stuurt hij meteen terug dat hij het nu even heel druk heeft met zijn werk, bah.
Stew ben het met je eens hoe denken de mannen hierover??
Ik heb hem vandaag een mail gestuurd gewoon heel algemeen, stuurt hij meteen terug dat hij het nu even heel druk heeft met zijn werk, bah.
maandag 9 februari 2009 om 22:31
@recuerdo. Ik ben het niet met je eens dat vrouwen hierbij meer gevoelens hebben dan mannen. Bij mij en mijn sv is het juist andersom, wat ik niet altijd als positief ervaar. Maar bij ons zijn er nog wel meer dingen die anders zijn dan wat ik hier lees. Zo ben ik degene die na een date even een paar dagen geen behoefte heeft aan contact.
maandag 9 februari 2009 om 22:57
Altijd dat stereotiepe gedoe over mannen hebben geen gevoel en laten alleen iets van zich horen wanneer ze zelf zin hebben...
Ik heb altijd zin in mijn sv en zou haar vaker willen smsen mailen msnen dan ik doe, maar ja, ik heb nou eenmaal een baan en gezin waar ook dingen van mij verwacht worden. Het is dus gewoon de situatie waardoor je niet altijd zoveel kan laten horen en het ligt zeker niet aan haar!
Of moet ik me er gewoon bij neerleggen dat ik man ben, en dus egoist Ik kan er toch niets aan doen, net zoals een blonde vrouw niet slim moet willen zijn
Ik heb altijd zin in mijn sv en zou haar vaker willen smsen mailen msnen dan ik doe, maar ja, ik heb nou eenmaal een baan en gezin waar ook dingen van mij verwacht worden. Het is dus gewoon de situatie waardoor je niet altijd zoveel kan laten horen en het ligt zeker niet aan haar!
Of moet ik me er gewoon bij neerleggen dat ik man ben, en dus egoist Ik kan er toch niets aan doen, net zoals een blonde vrouw niet slim moet willen zijn
maandag 9 februari 2009 om 23:07
@ Stew: Mannen kunnen wel degelijk mutsen. Nieuw vriendje "went all girlie on me" (zoals we dat hier noemen) omdat ik al een paar dagen niet meer gesmst had voordat ik ging slapen. Mijn reden daarvoor was dat ik vond dat ik het eigenlijk niet kon maken hem steeds wakker te texten. Maar hij had echt het idee dat ik het weer eens allemaal te snel vond gaan. Of ik behoefte had aan meer afstand, of er soms iets was... Muts.
maandag 9 februari 2009 om 23:20
dinsdag 10 februari 2009 om 07:56
@buster ik bedoel niet dat mannen minder gevoel hebben, maar wel dat ze het meer van elkaar kunnen zien. Tenminste dat merk ik bij mijn sv heel duidelijk. Voor een date ziet hij alleen maar mij en na de date hoor ik niets van hem en wordt ik op de negeerstand gezet! Daar baal ik iedere keer weer van.
@dadude; ik ben een blonde vrouw en wil niet slim zijn, maar helaas ben ik het wel!
Ik snap ook wel dat hij tijd moet maken voor andere dingen en het is echt niet zo dat ik hem helemaal plat sms of bel, integendeel... Maar wij werken wel samen en dan vind ik het zeer onprettig als hij zo tegen me doet.
Heb zo de neiging om hem hierover in te lichten, maar ik wil ook niet als een zeur overkomen....
@dadude; ik ben een blonde vrouw en wil niet slim zijn, maar helaas ben ik het wel!
Ik snap ook wel dat hij tijd moet maken voor andere dingen en het is echt niet zo dat ik hem helemaal plat sms of bel, integendeel... Maar wij werken wel samen en dan vind ik het zeer onprettig als hij zo tegen me doet.
Heb zo de neiging om hem hierover in te lichten, maar ik wil ook niet als een zeur overkomen....
dinsdag 10 februari 2009 om 08:08
Eh.. weg standvastigheid! Dacht dat het voor mij klaar/over was, komt gisteren een collega met een bos bloemen aanzetten, afgegeven door fleurop bij de receptie.. kaartje 'tenslotte werk je op zaterdag niet, dus een vervroegde valentijn.. mis je xxx'. En dan richting collega's moeten doen alsof je echt geen idee hebt van wie dat zou kunnen zijn, maar inwendig vloog ik rechtstreeks de hemel in..
En dan ga ik hem straks ook nog eens zien.. help? of geen help?, weet het niet meer...
En dan ga ik hem straks ook nog eens zien.. help? of geen help?, weet het niet meer...