Napraattopic deel 86

24-06-2017 13:02 3296 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
:bonk:
yasmijn schreef:
26-06-2017 09:14
En alleen voor de gym FB hebben en dan wel even lekker gaan neuzen en doorklikken. En dat ook nog met trots hier neerplempen.
Zij meldt het tenminste nog. Genoeg meelezers hier die het ook doen en waar je geen idee van hebt.
impala schreef:
26-06-2017 09:16
Wat staat er nou in? Dat jij facebook hebt en dat die vroeger open stond. Dat er openbare columns op stonden (de reden dat ik er ging kijken) en dat je via jouw vrienden toen bij andere forummers kon komen , en via hen weer bij andere forummers.

Ik heb dit verhaal trouwens wel eens eerder verteld en toen spring er niemand op een haverkist.
Ja en? Nu wel!
_Marana_ schreef:
26-06-2017 09:17
Zij meldt het tenminste nog. Genoeg meelezers hier die het ook doen en waar je geen idee van hebt.
O dat geloof ik zeker.
Ik ga niks aanpassen als er niks verkeerds in staat. Klaar. En jullie mogen me allemaal een enorme trut vinden. Ik vind hier ook iets van.
.
In plaats van het verwijderen dus nog maar een keer extra.

Koekoek.
anoniem_64f4bbdb2270f wijzigde dit bericht op 26-06-2017 09:20
0.73% gewijzigd
-Kia-Ora- schreef:
26-06-2017 09:15
Het punt wat ze maakt begrijp ik. Maar de manier erop vind ik ook niet oké en de manier hoe ze omgaat met het verzoek te wissen vind ik helemaal bizar. Ik zie het probleem niet. Ik heb ook weleens een bericht gewist waarvan ik niet begreep wat er mis mee was maar uit beleefdheid, zodat de ander zich geen zorgen hoeft te maken of zich er rot over hoeft te voelen.
Ja, dat.
_Marana_ schreef:
26-06-2017 09:17
Kwestie van je FB dichttimmeren. Hoe moeilijk is dat nou helemaal?
impala schreef:
26-06-2017 09:18
Ik ga niks aanpassen als er niks verkeerds in staat. Klaar. En jullie mogen me allemaal een enorme trut vinden. Ik vind hier ook iets van.
Als jij niet vindt dat er iets verkeerds in staat, soit, dat weten we van jou wel.
Maar als de betreffende forummer het niet fijn vindt en je verzoekt om het weg te halen en jij weigert vervolgens, dan ben je a-sociaal en heb je er niets van begrepen.
impala schreef:
26-06-2017 09:16
Wat staat er nou in? Dat jij facebook hebt en dat die vroeger open stond. Dat er openbare columns op stonden (de reden dat ik er ging kijken) en dat je via jouw vrienden toen bij andere forummers kon komen , en via hen weer bij andere forummers.

Ik heb dit verhaal trouwens wel eens eerder verteld en toen spring er niemand op een haverkist.
Geef nog een keer een samenvatting ook!
Ben je niet goed bij je hoofd of zo?
yasmijn schreef:
26-06-2017 09:20
Kwestie van je FB dichttimmeren. Hoe moeilijk is dat nou helemaal?
Hoe dichtgetimmerd is de jouwe? Kunnen vrienden van vrienden jouw vriendenlijst zien? Kunnen vrienden zelf zien wie er nig meer jouw vriend is?Veel mensen timmeren dat niet dicht. En dat is juist waar het om gaat.
.
Wat is de behoefte om dit te delen en zo te laten Impala?
Je probeert iets duidelijk te maken, het is alleen niet duidelijk wat.

Nu kont het vooral over als alles waar je mij altijd van denkt te moeten beschuldigen.

Zonde als de wijze les nu verloren gaat, niet?
_Marana_ schreef:
26-06-2017 08:43
Als Impala en ik dat kunnen, dan kan iedere meelezende gekkie dat he, ook types als Matt. Ik zou niet graag zijn 'haar' zijn.
Nou ja, ik begrijp die hele hysterie over Matt ook al niet.
Dan ben jij die 'haar', en dan?
Hij is duidelijk niet mijn (of jouw) 'hem'. Klaar.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
impala schreef:
26-06-2017 09:23
Hoe dichtgetimmerd is de jouwe? Kunnen vrienden van vrienden jouw vriendenlijst zien? Kunnen vrienden zelf zien wie er nig meer jouw vriend is?Veel mensen timmeren dat niet dicht. En dat is juist waar het om gaat.

Wat gaat jou dat aan? :O

En als dat je 'nobele' streven was, waarom een naam noemen? Dat gaat nergens over en dat weet je.
En je bent aso als je het niet aanpast als daar door betrokkene om wordt gevraagd.
impala schreef:
26-06-2017 09:01
Geef me een goede reden en ik pas het aan. Maar ik zie geen reden en ik hoor er ook geen.
Ik zie ook het probleem niet, maar Leo vindt het vervelend. Reden genoeg om het aan te passen lijkt me.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
impala schreef:
26-06-2017 09:23
Je hebt een punt hoor, dat vind ik echt. Maar waarom je dat punt nou moet maken over de rug van iemand anders ontgaat me een beetje. En waarom je zo met je hakken in het zand gaat als die iemand je beleefd vraagt die post weg te halen ontgaat me helemaal. Het zou je echt geen gezichtsverlies hebben opgeleverd, in tegenstelling tot het gedram waar je nu mee bezig bent.
impala schreef:
26-06-2017 09:18
Het boeit me geen moer wat jij hier of in de toekomst waar dan ook iets van vindt.
Het interesseert me ook niet dat je denkt dat je niks verkeerd hebt gedaan.
Het feit dat je niet eens kunt zeggen 'sorry, ik haal het weg' als ik aangeef dat MIJ het stoort wat je schrijft over iets wat op zich niks met het forum te maken maar met MIJN PRIVÉ FB zegt mij genoeg, dan ben ik klaar met je.
Solomio schreef:
26-06-2017 09:26
Nou ja, ik begrijp die hele hysterie over Matt ook al niet.
Dan ben jij die 'haar', en dan?
Hij is duidelijk niet mijn (of jouw) 'hem'. Klaar.
Dan heb je een internetstalker en moet Peter RRRR komen om diegene te confronteren :proud:

Als iedereen gewoon zijn vriendenlijst op verborgen zou zetten is er inderdaad niks aan de hand, klaar.

Oh en als iemand je vraagt iets weg te halen is het wel zo sociaal om dat gewoon te doen. Zeker als het punt wel gemaakt is.
Lady_Voldemort schreef:
26-06-2017 09:28
Je hebt een punt hoor, dat vind ik echt. Maar waarom je dat punt nou moet maken over de rug van iemand anders ontgaat me een beetje. En waarom je zo met je hakken in het zand gaat als die iemand je beleefd vraagt die post weg te halen ontgaat me helemaal. Het zou je echt geen gezichtsverlies hebben opgeleverd, in tegenstelling tot het gedram waar je nu mee bezig bent.

Eens, ik snap het punt ook.
yasmijn schreef:
26-06-2017 09:21
Als jij niet vindt dat er iets verkeerds in staat, soit, dat weten we van jou wel.
Maar als de betreffende forummer het niet fijn vindt en je verzoekt om het weg te halen en jij weigert vervolgens, dan ben je a-sociaal en heb je er niets van begrepen.
Dan maar a sociaal.
Ik vind het asociaal om een ander te willen dwingen een post aan te passen waar niks mis mee is omdat iemand er onbegrijpelijk en totaal zonder enige reden emotioneel op reageert. Ik vraag me af waar zon reactie vandaan komt. Welke verborgen snaar dit raakt. Niet dat ik daar een antwoord op vraag.
.
Fee-de-Goede schreef:
26-06-2017 08:39
Ik heb gewoon geen facebook meer. Werd gek van de pieten discussie. De vluchtelingenposts en nu hoef ik helemaal niet te denken over wat ik wel of niet moet posten. Of in moet stellen zodat niet iedereen maar alles kan zien. Heerlijk rustig.
Ieder zijn ding toch?
Ik ben ook met FB gestopt.
Moet eerlijk zeggen dat ik het soms wel een beetje mis, maar het idd ook wel weer lekker rustig.
Ik werd soms beroerd van die zielige dierenfilmpjes.
Er is geen verborgen snaar mens, met je aluhoed altijd.
Jij hebt geen zaken over mij te delen die niks met dit forum te maken hebben.
En dat is wat er aan de hand is, meer niet.
Jij zet iets in je posting wat ik niet op het forum wil hebben.
Dus vraag ik je het weg te halen.
Wat dat is gaat je geen drol aan. Het gaat om iets wat privé is dus het enige wat je hoeft te zeggen is 'natuurlijk haal ik het weg'. Meer niet.
impala schreef:
26-06-2017 09:36
Ik zou niet weten waar ik sorry voor moet zeggen.
Dat vind ik eigenlijk meer op zijn plaats voor deze aanval op mij.
Aanval?
Omdat ik wil dat jij info die ik hier niet wil hebben weghaalt?!
En omdat ik kwaad word als je dat nu na vier pagina's soebatten niet doet?

Doe even normaal.
Eleonora-1 schreef:
26-06-2017 09:29
Het boeit me geen moer wat jij hier of in de toekomst waar dan ook iets van vindt.
Het interesseert me ook niet dat je denkt dat je niks verkeerd hebt gedaan.
Het feit dat je niet eens kunt zeggen 'sorry, ik haal het weg' als ik aangeef dat MIJ het stoort wat je schrijft over iets wat op zich niks met het forum te maken maar met MIJN PRIVÉ FB zegt mij genoeg, dan ben ik klaar met je.
Ik zou niet weten waar ik sorry voor moet zeggen.
Dat vind ik eigenlijk meer op zijn plaats voor deze aanval op mij.
.
Er is ook niets mis met je post an sich Impala, maar ik denk dat de genoemde niet te boek wil staan als iemand die haar settings ooit op openbaar had staan. Anders zou ik het ook niet weten.

Je zou je post prima kunnen wijzigen door de naam te verwijderen, als geste. Zo kan je hier toch wel met elkaar omgaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven