Schaduwnapraat.
zaterdag 24 juni 2017 om 12:23
Alles wat bloedirritant in het napraattopic is, mag hier!
Wat heb je gegeten? Naar welke afschuwelijke bruiloft moet je? Welke muzieklinkjes vind jij leuk (Prince?) etc.etc.
Ik vergeet het belangrijkste, let een beetje op je spelling!
Wat heb je gegeten? Naar welke afschuwelijke bruiloft moet je? Welke muzieklinkjes vind jij leuk (Prince?) etc.etc.
Ik vergeet het belangrijkste, let een beetje op je spelling!
nouschi wijzigde dit bericht op 24-06-2017 13:08
16.95% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 26 juni 2017 om 13:06
Ik draai die muziek dus thuis nauwelijks , af en toe zet ik een setje van de een of andere DJ op een festival aan maar dat is het dan ook wel.
Er waren weinig mensen van onze leeftijd, 30+ was zwaar in de minderheid(laat staan 40+ zoals wij) er waren wel een paar karakteristieke figuren. Leuk is dat altijd om te zien.
Er waren weinig mensen van onze leeftijd, 30+ was zwaar in de minderheid(laat staan 40+ zoals wij) er waren wel een paar karakteristieke figuren. Leuk is dat altijd om te zien.
maandag 26 juni 2017 om 14:02
Of ik mee ga naar Dynamo metal fest werd mij gevraagd. Het gezelschap is i.i.g. leuk (ik denk niet dat ik de muziek zo leuk vind. Een aantal namen heb ik al eens gezien, maar blijkbaar hebben die me niet zo geboeid, want ik heb geen idee meer hoe ze klinken), dus als ik niet een onderzoek af moest ronden, zou ik wel gaan.
Maar de week er voor ga ik een dagje naar een ander festival, dus helemaal festivalloos ga ik de zomer niet in.
Maar de week er voor ga ik een dagje naar een ander festival, dus helemaal festivalloos ga ik de zomer niet in.
maandag 26 juni 2017 om 14:27
Ik vind de festival line ups in Nederland deze zomer een beetje tegenvallen.-Kittens- schreef: ↑26-06-2017 14:02Of ik mee ga naar Dynamo metal fest werd mij gevraagd. Het gezelschap is i.i.g. leuk (ik denk niet dat ik de muziek zo leuk vind. Een aantal namen heb ik al eens gezien, maar blijkbaar hebben die me niet zo geboeid, want ik heb geen idee meer hoe ze klinken), dus als ik niet een onderzoek af moest ronden, zou ik wel gaan.
maandag 26 juni 2017 om 15:05
Die hebben we hier ook
En nog meer van die ellende waar ik nu even de naam niet van weet. Ik wordt er soms echt lijp van.
De bamboe is gelukkig wel uitgeroeid. Die zat toen we hier kwamen wonen haast in de tuin van de buren. Sommige mensen hebben echt geen idee wat ze in hun tuin flikkeren.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
maandag 26 juni 2017 om 15:08
Die shit kruipt, wurgt andere planten en als je een miniem stukje wortel laat zitten kun je weer opnieuw beginnen. Voor je het door hebt heeft het je hele tuin over genomen, leuke blommetjes ten spijt.
Ik zou er haast een vlammenwerper op zetten, maar dan gaat mijn pioen er ook aan.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
maandag 26 juni 2017 om 15:13
Klinkt ev0l! ThE dEsTrOÿEr Of EvErYtHiNg!!!AeonOfWinter schreef: ↑26-06-2017 15:08Die shit kruipt, wurgt andere planten en als je een miniem stukje wortel laat zitten kun je weer opnieuw beginnen. Voor je het door hebt heeft het je hele tuin over genomen, leuke blommetjes ten spijt.
Ik zou er haast een vlammenwerper op zetten, maar dan gaat mijn pioen er ook aan.
This plant will take over your garden, your house, your family..
Brace yourself, winde is coming.
anoniem_345425 wijzigde dit bericht op 26-06-2017 15:12
Reden: ken niet type
Reden: ken niet type
0.39% gewijzigd
maandag 26 juni 2017 om 15:25
maandag 26 juni 2017 om 15:39
Alleen Metal Days in Slovenië, daar staat op de donderdag niet alleen Bömbers(Abbath), Rectal Smegma en Opeth, maar ook Zayn.
Als dat Zayn van 1Direction is, ga ik heen.