Napraattopic deel 86

24-06-2017 13:02 3296 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
impala schreef:
26-06-2017 16:30
Ik noemde jou als voorbeeld omdat dat een paar jaar geleden wél kon en ik dus op de FB van allerlei forummers terecht kwam. Via jou en via jouw vrienden. Toen. Tig jaar geleden.
Dat was ter illustratie, van Marana's post. Een praktijkvoorbeeld.
Niemand kan op basis van mijn post op jouw FB komen. Niemand. Show me het tegendeel.
Als er lafbekken zijn die jou dat pb'en, dan doen ze dat naar anderen vast ook wel. Vorige week zouden ze dat niet zomaar gedaan hebben. Niemand zou er ook op hebben zitten wachten. Nu wel, want jij hebt even gezellig wat slapende honden wakker gemaakt.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Dana schreef:
26-06-2017 16:27
Ik vond die eerste post ook wel meevallen, al begreep ik niet waarom je de nick van een forummer vermeldde. Een waarschuwing komt zonder de nick te noemen ook wel over.

Dat je het dan niet weghaalt als iemand daarom vraagt, begrijp ik niet en vind ik onaardig.

Maar dat je er vanmiddag een puzzeltje van maakt door steeds wat info weg te geven waarmee mensen kúnnen gaan spitten om erachter te komen over wie het gaat, vind ik echt niet oké.

Je noemt dan inderdaad geen privé-info. Maar je geeft wel de aanwijzingen waarmee anderen die kunnen achterhalen. Dat is niet oké, Impala, dat moet je toch kunnen begrijpen.
Welke aanwijzingen dan?
Show me, quote me.
Maar dat gebeurt maar niet he. Want dan heb je niks meer te zeuren.
Er zijn geen aanwijzingen, hints of wat dan ook gegeven. Nul.
impala wijzigde dit bericht op 26-06-2017 16:32
4.12% gewijzigd
.
impala schreef:
26-06-2017 16:30
..
Niemand kan op basis van mijn post op jouw FB komen. Niemand. Show me het tegendeel.
daar
Ging
Het
Niet
Om
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ana_Isabel_ schreef:
26-06-2017 16:26
Dat vooral.Het is iets tussen Eleonora en Impala.Het wordt alleen maar groter en groter op deze manier en dat ligt echt niet aan impala.
Je hebt gelijk.
Life is short. Eat dessert first.
Ik heb weer wat posts gestaft, want ik laat me niet beschuldigen van het openbaren van prive info of zelfs maar het hinten daarnaar. Dat is een zeer ernstige beschuldiging, die ik ingetrokken wil zien. Of kom met bewijs.

Ik reageer nu niet meer.
.
impala schreef:
26-06-2017 16:33
Welke aanwijzingen dan?
Show me, quote me.
Maar dat gebeurt maar niet he. Want dan heb je niks meer te zeuren.
Er zijn geen aanwijzingen, hints of wat dan ook gegeven. Nul.
Niet hier op het forum. Ik stuur je zo even een pb'tje.
Trouwens, als de betreffende forummer wil weten wat ik daarin zet, pb mij gerust, dan laat ik het je weten voor dit ook weer een eigen leven gaat leiden.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
blijfgewoonbianca schreef:
26-06-2017 16:35
daar
Ging
Het
Niet
Om
Vechten
Bierkaai
Even een hallo'tje voor de achter de schermende PB' ers die Eleo's naam nog wel wisten. Zijn jullie trots op jezelf ?
Dana schreef:
26-06-2017 16:36
Niet hier op het forum. Ik stuur je zo even een pb'tje.
Trouwens, als de betreffende forummer wil weten wat ik daarin zet, pb mij gerust, dan laat ik het je weten voor dit ook weer een eigen leven gaat leiden.
Als je mij openbaar beschuldigt, mag je het het bewijs ook openbaar leveren.
Anders had je de beschuldiging ook per pb kunnen doen, dan had ik erop gereageerd.
.
impala schreef:
26-06-2017 16:22
Ik ook, als het normaal gevraagd wordt.
Maar bedankt dat jij wel ziet en hier meldt dat er niks mis was met mijn post.
Mijn peuter van 3.5 reageert net zo. Volledig boos toen ik de lepel in de appelmoes stopte. Want dat had HIJ moeten doen. En ik kon het niet meer goedmaken, want nu was de lepel vies, de pot al open en ook was de appelmoes niet meer glad. Daar moet ik aan denken als ik dit lees...
KyloRen schreef:
26-06-2017 16:39
Maar wie ben jij om te bepalen wat een forummer privé vindt of niet? Betreffende forummer vond het namelijk wel privé. Kleine moeite om het te verwijderen.
Wie ben jij dat je je hier uberhaupt mee bemoeit?
.
En nu lekker straffen. Ga toch fietsen zeg.
impala schreef:
26-06-2017 16:36
Ik heb weer wat posts gestaft, want ik laat me niet beschuldigen van het openbaren van prive info of zelfs maar het hinten daarnaar. Dat is een zeer ernstige beschuldiging, die ik ingetrokken wil zien. Of kom met bewijs.

Ik reageer nu niet meer.
Ik heb jou ook gestaft voor onterecht staffen
impala schreef:
26-06-2017 16:22
Ik ook, als het normaal gevraagd wordt.
Maar bedankt dat jij wel ziet en hier meldt dat er niks mis was met mijn post.
Dat bepaal jij niet of er niets mis was met je post.
Het ging over MIJ en IK vind dat er iets mis mee was.

Ik heb een paar jaar terug een nickwissel gedaan.
Lijkt op de oude, is niet de oude.
En daar had ik voor mij goede redenen voor.
Net als dat ik voor mij redenen heb om wat je schreef niet op het forum te willen hebben staan.

Het heeft nu geen zin meer om wat dan ook aan te passen of te veranderen want intussen staat er zo veel over mij, inclusief jouw mening over of en waarom ik van nick moet wisselen dat mij bijna niks anders rest inderdaad te anonimiseren.

Ik denk niet dat je beseft waar je mee bezig bent maar er deugt niets van. En dat is een hard feit.
Kinderachtig dit gehak. Ik ben weg.
Star schreef:
26-06-2017 16:43
Kinderachtig dit gehak. Ik ben weg.
Eens.
impala schreef:
26-06-2017 15:32
Ja doei Bianca.
Jammer dat de mods niet zelf kunnen denken.
En nog veel jammerder dat Solo nu het slachtoffer is van dit alles.

Ik had graag gezien dat de onterechte beschuldigingen aan mijn adres gewist waren. Maar dat is met het huidige modteam hopen op sneeuw in juli. En ik ga ook niet proberen te mailen met een CM die er helemaal niet meer is.
Je mag me tot op het bot beledigen, maar ik laat me niet uitmaken voor een onbetrouwbaar sujet. Daar ligt voor mij een grens.
Maar goed, het is nu voor mij ook nóg duidelijker wie hier voor zichzelf kan denken, wie de stokers zijn en wie het klapvee. Met al die nickwisselingen is dat amper bij te houden.

En ik kan Leo aanraden om haar fb wél op privé te zetten. Ik was allang vergeten hoe ze heette en hoe je haar kon vinden, maar naar aanleiding van alles hier en wat pb's die ik heb gekregen van mensen die niet het lef hebben om hier tegen jullie in te gaan, heb ik weer even gekeken en hij staat wijd open. Haar zou ik trouwens wél een nickwissel aanraden, omdat ze zich ook meermaals heeft laten portretteren op Viva. Leuk voor je ego, maar minder voor je privacy. Eigen keus hoor, allemaal prima. Maar maak dan niet van míj de kop van jut.

En ik wil iedereen waarschuwen om hééll voorzichtig te zijn met facebook en geen mensen toe te voegen die je niet irl kent. Doe ermee wat je wil.
Ook gestaft.
26-06-2017 16:42
Ik heb jou ook gestaft voor onterecht staffen
Goedzo. Dan wordt dit misschien wel eens bekeken. Kijken of de mods wat vertrouwen kunnen terugwinnen.
impala wijzigde dit bericht op 26-06-2017 16:50
0.22% gewijzigd
.
Begrijp ik nou dat er serieus mensen zijn die via een pb aan Impala mijn naam hebben doorgegeven?
26-06-2017 16:46
Ook gestaft.
Ga je gang hoor. Maar waarvoor precies?
.
impala schreef:
26-06-2017 16:39
Als je mij openbaar beschuldigt, mag je het het bewijs ook openbaar leveren.
Anders had je de beschuldiging ook per pb kunnen doen, dan had ik erop gereageerd.
Iemand gaat toch niet openbaar schrijven wat Leo niet openbaar wilde hebben ?
impala schreef:
26-06-2017 16:49
Ga je gang hoor. Maar waarvoor precies?
Meerdere dingen. Voel me niet geroepen die met jou te delen.
26-06-2017 16:51
Iemand gaat toch niet openbaar schrijven wat Leo niet openbaar wilde hebben ?
Juist. Ik ben blij dat jij het snapt, want ik begin al haast het gevoel te krijgen dat ik in een roman van Kafka speel.
Eleonora-1 schreef:
Begrijp ik nou dat er serieus mensen zijn die via een pb aan Impala mijn naam hebben doorgegeven?
Tja, een naam die je ooit zelf bekend hebt gemaakt door veel te veel info én je FB-details te geven.
En sommige mensen hebben een goed geheugen. Het mijne is alleen opgefrist, want ik wist het ook. En niet omdat ik jouw FB vriend was of ooit ben geweest. En ook niet omdat ik heb lopen spitten of sherlocken destijds. Of destijds een pb heb gehad, Het was allemaal out in the open.

Maar het zou idd niet gepast zijn om dat nu nog op te halen of ernaar te hinten op een manier waarop je jouw naam nu weer te achterhalen is.
En dat heb ik ook niet gedaan.
impala wijzigde dit bericht op 26-06-2017 16:55
19.41% gewijzigd
.
Eleonora-1 schreef:
Serieus? :woa:

Ik vind het niet aan anderen om Leo haar echte naam door te geven.

Impala het zou je sieren als je die pb staft. Dat kan tegenwoordig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven