Napraattopic deel 86
zaterdag 24 juni 2017 om 13:02
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 26 juni 2017 om 17:36
Objectief gezien: ik vind dat Impala een punt heeft. Impala zegt verder niets wat lijkt op privé informatie. Alle beschuldigingen in die richting zou ik me ook niet aan laten leunen.
Maar goed, neemt niet weg dat als je gevraagd wordt iets te verwijderen, je daar ook niet zo moeilijk over hoeft te doen.
Maar ik snap dus de hele 'want het is privé' reden niet.
Eleonora is ongeveer de minst anonieme forumster hier gok ik zo.
Maar goed, neemt niet weg dat als je gevraagd wordt iets te verwijderen, je daar ook niet zo moeilijk over hoeft te doen.
maandag 26 juni 2017 om 17:37
Oh, jij bent zeker nieuw hier, je kent de mores nog niet.daalderwaalder schreef: ↑26-06-2017 17:34Hoogstwaarschijnlijk weet blijfgewoonbianca helemaal niet wie ik in het echt ben maar ze zegt wel allerlei lelijke dingen die ze tegen iemand zegt die ze eigenlijk verder helemaal niet kent.
maandag 26 juni 2017 om 17:37
Ohh gelukkig.
maandag 26 juni 2017 om 17:39
Kan ook heel lekker zijn !
maandag 26 juni 2017 om 17:40
He ja, begin jij nog even lekker opnieuw.Baudolino schreef: ↑26-06-2017 17:36Objectief gezien: ik vind dat Impala een punt heeft. Impala zegt verder niets wat lijkt op privé informatie. Alle beschuldigingen in die richting zou ik me ook niet aan laten leunen.
maandag 26 juni 2017 om 17:40
maandag 26 juni 2017 om 17:41
Ja sorry, ik zie het nu ook. Duurde even voor ik op verstuur kon klikken. (werd tegen me gepraat)
(Ignore) Praat maar gauw weer verder over aardappels.
maandag 26 juni 2017 om 17:41
Oh, ik dacht aan snot ipv gort. Maar ja, jij kent je eigen smulsteen natuurlijk het beste.Lady_Voldemort schreef: ↑26-06-2017 17:36Ik vind het juist heel droog klinken, labia met gort. Daar kan geen Sensilube tegenop lijkt me.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
maandag 26 juni 2017 om 17:42
Zelfs van mijn kliekjes?
maandag 26 juni 2017 om 17:43
Oh lekker! (Al kan ik me dat septembergevoel wel voorstellen.)vrouwjagersma schreef: ↑26-06-2017 17:38Familielid met een vrij exorbitante moestuin. Altijd feest, al komen in september de courgettes wel eens onze neus uit. Figuurlijk uiteraard.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
maandag 26 juni 2017 om 17:44
Yep, dat is bij mij ook zo. Ik kan geen nieuwe PB's versturen, die komen niet aan. Staan wel in 'post uit' idd.
Life is short. Eat dessert first.
maandag 26 juni 2017 om 17:45
daalderwaalder schreef: ↑26-06-2017 17:41Ik had ook eerlijk gezegd geen excuses verwacht. Maar lees maar eens terug naar wat er gister wordt gezegd door Blijfgewoonbianca.
Dat heb ik gelezen en ik heb geen idee wie 'haar' is. In ieder geval niet iemand met rood haar want jij zegt van niet. Lieke van Lexmond was ook nog een optie. Mja het maakt me eigenlijk ook niet zoveel uit eerlijk gezegd. Waar maak jij je nou zo druk om Dan?
maandag 26 juni 2017 om 17:55
Dat Leo volgens jou zo ongeveer de minst anonieme is, maakt niet dat een ander dat even moet openbaren. En dat jij niet ziet welk gedeelte privé is, wil niet zeggen dat het er niet staat, maar meer dat jij die info niet hebt. Dus ook van jou uit niet objectief, net zo subjectief als ieder ander van ons hier.Baudolino schreef: ↑26-06-2017 17:36Objectief gezien: ik vind dat Impala een punt heeft. Impala zegt verder niets wat lijkt op privé informatie. Alle beschuldigingen in die richting zou ik me ook niet aan laten leunen.