Napraattopic deel 86
zaterdag 24 juni 2017 om 13:02
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 26 juni 2017 om 18:57
Omdat het kan.Mother_Earth schreef: ↑26-06-2017 18:49Waarom gaan er sommige op anoniem van hier ?
Was toch niets nieuws wat er werd verteld hier door Impala.
En loepen gaat nu toch al niet echt dus ik begrijp die hele stennis eromheen eigenlijk niet.
Kan iemand dat verklaren voor mij ?
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
maandag 26 juni 2017 om 18:59
maandag 26 juni 2017 om 19:01
Sjesus mina, dag!anoniem260620171857 schreef: ↑26-06-2017 16:49Begrijp ik nou dat er serieus mensen zijn die via een pb aan Impala mijn naam hebben doorgegeven?
enn wijzigde dit bericht op 26-06-2017 19:31
0.50% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 26 juni 2017 om 19:07
In één geval heeft het wel zin denk ik, Omdat ze ook met haar oude nick mét foto en al op Viva staat.Ana_Isabel_ schreef: ↑26-06-2017 19:04Die mensen die op anoniem gaan, zijn later hier toch weer " herkenbaar ". Heeft dus weinig zin denk ik zo.
En die willen dat vast niet verwijderen.
Dus ik denk dat er voor haar alleen maar iets goeds uit gekomen is vandaag (hoewel weinigen dat me eens zullen zijn en míj erop aankijken. En ik heel goed snap dat het heel moeilijk is om je nick op te geven. Maar dat is het soms, heel soms, bijna noodzakelijk. )
impala wijzigde dit bericht op 26-06-2017 19:08
30.61% gewijzigd
.
maandag 26 juni 2017 om 19:09
Ik wel hoor.Nicotientje schreef: ↑26-06-2017 19:09Ik zag Skull huilend de mensen die op anoniem gaan uitzwaaien.
Toen hij zei " wel terug komen he chickies" toen brak mijn hart bijna.
Denkt er nu echt helemaal niemand hier aan Skull?! Arme jongen....
Ik blijf.
maandag 26 juni 2017 om 19:10
maandag 26 juni 2017 om 19:11
impala schreef: ↑26-06-2017 19:07In één geval heeft het wel zin denk ik,blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla
Dus ik denk dat er voor haar alleen maar iets goeds uit gekomen is vandaag (hoewel weinigen dat me eens zullen zijn en míj erop aankijken. En ik heel goed snap dat het heel moeilijk is om je nick op te geven. Maar dat is het soms, heel soms, bijna noodzakelijk. )
Oh je deed een goede daad vandaag?
anoniem_316897 wijzigde dit bericht op 26-06-2017 19:24
Reden: blablablablablablablablablablablablablablablablablabla
Reden: blablablablablablablablablablablablablablablablablabla
19.85% gewijzigd
maandag 26 juni 2017 om 19:12
Nee, dit was gewoon een gemeende opmerking, dat ik dit niet zo handig vond.Lady_Voldemort schreef: ↑26-06-2017 19:10Ja, dat zul je wel snel hebben opgeslagen ja. Nou heb je je zin gekregen en nou ga je nog even lekker door. Gotskolere zeg, slik die drol een keer door joh.
Ik zou zoiets dus wel verwijderen als ik dat per ongeluk zou doen. Maar dat laat ik aan enn over.
impala wijzigde dit bericht op 26-06-2017 19:13
4.04% gewijzigd
.
maandag 26 juni 2017 om 19:13
Je bedoelt dat men nu wat minder informatie wil geven met een nieuwe nick zodat nieuwkomers en mensen die nog van niets wisten hun niet meer kunnen achterhalen en dat dat ook de reden is waarom men liever niet heeft dat er nu nog gerefereerd wordt aan informatie van vroeger omdat men beseft dat men misschien toch teveel heeft prijsgegeven en men daardoor te achterhalen is en niet alleen hun maar ook hun forumvrienden die natuurlijk zelf ervoor hebben beslist door vrienden te worden daar dat ze te achterhalen zijn wie ze zijn ?doornroosje9 schreef: ↑26-06-2017 18:54Gewoon even een nieuwe nick, het loepen zal ooit wel weer terugkomen. Gebeurt toch vaker?
Deze post is niet verkeerd bedoeld maar ik begrijp wat Impala ermee wil zeggen.
Men post altijd om TO te loepen om inzicht te krijgen in een verleden dus ik begrijp wat zij ermee wil zeggen.
Waarom zou zij iets moeten verwijderen wat normaal gesproken al bekend is gemaakt door een forummer, is dat niet iets wat iedereen doet als het erop aan komt ( is daar het loepen niet voor ) of het aanhalen als iemand iemand herkent in een nieuwe nick en daar op terug speelt ?
maandag 26 juni 2017 om 19:15
Nee de daad was neutraal -zelfs ook een goed bedoelde waarschuwing, en alles wat ik daarna gezegd heb ter verdediging. Maar dit is ook echt gemeend. Ik ben er echt niet op uit om wie dan ook een loer te draaien. En ik post gewoon zoals ik ben, en sta achter alles wat ik zeg en gezegd heb. Dat andere mensen me niet (willen of kunnen) begrijpen en ik dan de zwarte piet krijg, is jammer dan.
impala wijzigde dit bericht op 26-06-2017 19:17
28.13% gewijzigd
.
maandag 26 juni 2017 om 19:16
Zou je je quote willen verwijderen want met die info die impala gaf, is ze wel heel makkelijk te vinden via Google.,
Yasmijn zou jij ook die quote van impala willen verwijderen?
anoniem_348213 wijzigde dit bericht op 26-06-2017 19:19
11.36% gewijzigd
maandag 26 juni 2017 om 19:18