Napraattopic deel 86

24-06-2017 13:02 3296 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik ga maar eens verder met punniken.
Afbeelding
impala schreef:
26-06-2017 19:15
Nee de daad was neutraal -zelfs ook een goed bedoelde waarschuwing, en alles wat ik daarna gezegd heb ter verdediging. Maar dit is ook echt gemeend. Ik ben er echt niet op uit om wie dan ook een loer te draaien. En ik post gewoon zoals ik ben, en sta achter alles wat ik zeg en gezegd heb. Dat andere mensen me niet (willen of kunnen) begrijpen en ik dan de zwarte piet krijg, is jammer dan.

Ach flikker op zeg met je goed bedoeld. Ik lees nu terug en ik zie dat er minstens 10 keer gevraagd is je post aan te passen en dat betreffende forumster het heel naar vond dat je dingen aanhaalde.
En puur omdat jij alles zo goed bedoelde verrek je gewoon die post aan te passen.

Vieze naaistreek. Met je principes. Je lijkt meer een dramkleuter die haar punt wil maken en maken en maken en maken en maken en maken en maken en maken en maken.
Gewoon omdat het kan.
FiIee schreef:
26-06-2017 19:11
:woa:

Ik heb je gestaft. Dit valt ook onder privé info delen.
Nee hoor. Dat heeft ze zelf gedaan. En Viva,
.
impala schreef:
26-06-2017 19:20
Maar nu is ze anoniem en deel jij het. Als ze het zelf aan iedereen had willen vertellen had ze dat wel gedaan.
anoniem_348213 wijzigde dit bericht op 26-06-2017 19:27
11.80% gewijzigd
.
7102 schreef:
Afbeelding
Die had ik vroeger ook :flirting:
impala schreef:
Dan kun je er nog altijd voor kiezen om gewoon je mond te houden natuurlijk.
😡
FiIee schreef:
26-06-2017 19:16
Zou je je quote willen verwijderen want met die info die impala gaf, is ze wel heel makkelijk te vinden via Google.,

Yasmijn zou jij ook die quote van impala willen verwijderen?
Impala verrekt toch iets aan te passen dus het blijft voor eeuwig staan. (maar ik pas op verzoek wel aan dus ik zal die zeikpost wel leeghalen ja)
Quote verwijderd, Filee
FiIee schreef:
Maar nu is ze anoniem en deel jij het. Als ze het zelf aan iedereen had willen vertellen had ze dat wel gedaan.

@ de rest: Hebben sommigen echt zo'n bord voor hun hoofd?
Je hebt het over jezelf ? Je blijft anders zelf ook lekker de boel opjuttenstoken he?
anoniem_319861 wijzigde dit bericht op 26-06-2017 19:24
1.93% gewijzigd
7102 schreef:
Afbeelding
Mijn punnikpopje was leuker. Rood met witte stippen. Je scheen er pannenlappen mee te kunnen maken als je handig was. Maar helaas, dat was en ben ik niet.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
yasmijn schreef:
26-06-2017 19:21
.
Je zit in de waanzinnige mod-loop. Als je staft wordt het genegeerd, als je dan post wordt het verwijderd omdat je moet staffen. Al een mailtje geprobeerd? :biggrin:
impala wijzigde dit bericht op 26-06-2017 19:24
2.16% gewijzigd
.
-Puss-in-Bootz- schreef:
26-06-2017 19:22
Impala verrekt toch iets aan te passen dus het blijft voor eeuwig staan. (maar ik pas op verzoek wel aan dus ik zal die zeikpost wel leeghalen ja)
Dankjewel. Ik denk dat de geanonimiseerde er blij mee zal zijn,aangezien ze het zelf niet kan vragen.
And the saga continues ......
impala schreef:
26-06-2017 19:24
Je zit in de waanzinnige mod-loop. Als je staft wordt het genegeerd, als je dan post wordt het verwijderd omdat je moet staffen. Al een mailtje geprobeerd? :biggrin:
Ik heb jouw quotes verwijderd.
Afbeelding

En je kunt er ook je kont mee afvegen.
En nu is het wachten op iemand die fijn nog een keer van alles gaat quoten.
yasmijn schreef:
26-06-2017 19:23
Quote verwijderd, Filee
Ook bedankt. Ik denk dat de geanonimiseerde er blij mee zal zijn :)
impala schreef:
26-06-2017 19:03
Dit is niet zo handig he...
Met die quote weet iedereen wie anoniem nummer zoveel is.
Handig? Het komt op mij over alsof jij idd weet wat handig is. Ga je gang en leef je uit.
Mocht je na mijn post denken dat je een heel verhaal moet ophangen, doe dat vooral, dat doe je al de hele dag maar ik lees je niet meer.
Dag hoor, ik had echt respect voor jou en jouw posts (dat weet je) maar jouw gedrag nu gaat mijn pet echt te boven.
Succes ermee.
enn wijzigde dit bericht op 26-06-2017 19:27
0.39% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
26-06-2017 19:26
Handig? Het komt op mij over alsof jij idd weet wat handig is. Ga je gang en leef je uit.
Mocht je na mijn post denken dat je een heel verhaal moet ophangen, doe dat vooral, dat doe je al de hele dag maar ik lees je niet meer.
Dag hoor, ik had echt respect voor jou en jouw posts (dat weet je) maar jouw gedrag gaat mijn pet echt te boven. Succes ermee.
Wat je wil, Het was echt goed bedoeld.
.
impala schreef:
26-06-2017 19:07
In één geval heeft het wel zin denk ik, Omdat ze ook met haar ..... staat.
En die willen dat vast niet verwijderen.
Dus ik denk dat er voor haar alleen maar iets goeds uit gekomen is vandaag (hoewel weinigen dat me eens zullen zijn en míj erop aankijken. En ik heel goed snap dat het heel moeilijk is om je nick op te geven. Maar dat is het soms, heel soms, bijna noodzakelijk. )
Zou je dit alsjeblieft willen weghalen? Dit is een ex-nick. En door deze verwijzing is ze wel heel herkenbaar.
Lady_Voldemort schreef:
26-06-2017 09:12
Afbeelding

:HA:
AeonOfWinter schreef:
26-06-2017 19:23
Mijn punnikpopje was leuker. Rood met witte stippen. Je scheen er pannenlappen mee te kunnen maken als je handig was. Maar helaas, dat was en ben ik niet.
Die had ik vroeger ook
Afbeelding
GenieInABottle schreef:
26-06-2017 19:26
Zou je dit alsjeblieft willen weghalen? Dit is een ex-nick. En door deze verwijzing is ze wel heel herkenbaar.
Daar kan ik niks aan doen.
Iedereen die haar oude nick (die ik nergens noem) googelt vind dát. Al járen. Daar heeft niemand mij voor nodig (gehad).
Dus maar beter dat ze een nieuwe neemt.
impala wijzigde dit bericht op 26-06-2017 19:32
11.05% gewijzigd
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven