Napraattopic deel 86

24-06-2017 13:02 3296 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Laat maar .

Marana het was een antwoord op jou maar niets vervelends oid. Geen zin om deze post te laten staan. :)
enn wijzigde dit bericht op 27-06-2017 00:39
79.49% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
_Marana_ schreef:
27-06-2017 00:08
Ik heb hier dingen gedeeld waarvan ik niet wil dat mensen irl, mijn familie en collega's met name, dat weten. Voor mij weegt het daarom zwaarder, denk ik.
Dan snap ik dat je niet wil dat forummers te weten komen wie je bent. Dat zou ik ook niet leuk vinden.
Life is short. Eat dessert first.
Misschien dat het dan nu beter gesnapt wordt? :lightbulb:
Fijne nacht nog.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
_Marana_ schreef:
Ik heb hier dingen gedeeld waarvan ik niet wil dat mensen irl, mijn familie en collega's met name, dat weten. Voor mij weegt het daarom zwaarder, denk ik.
Ik denk veel van ons. En dan zijn dat soort grappen als vanmorgen gewoon niet leuk.
Enn schreef:
Nee, omdat dit forum een lange geschiedenis heeft van fitties die helaas soms op de letterlijke huisdrempel werden uitgevochten. Mensen die dus anderen thuis opzochten en uit jouw posts met al jouw zogenaamde kennis over iedereen hier en Facebook sprak een dreiging. Wederom een vraag aan jou: Doe je nu naïef of ben je naïef? Ik vraag het me oprecht af.
OOhhh dat is juist helemaal niet mijn bedoeling, geen dreiging hoor, ik reageer juist nu vandaag om Impala steunen in het feit dat velen van jullie makkelijk te achterhalen zijn met FB en wil juist waarschuwen daarvoor wat zij denk ik ook juist wilde zeggen.
Jammer dat jij ( en anderen het juist zo opvatten ), wat wil dat zeggen , dat je al kennis hebt gemaakt met verkeerde personen op dat gebied dat jij daar wantrouwen in hebt ?
Begrijp je hoe moeilijk het is om dit aan de kaak te stellen want net als Impala wordt ook ik wantrouwend bekeken/benaderd terwijl wij denk ik ( ik wel ) het beste ermee willen bereiken.
Gelukkig zijn er hier een aantal die mij al iets lander kennen en weten dat ik niet zo ben of wil rellen of zoiets.

En ja het is ook niet meteen iets om te verkondigen dat je het soms leuk vind om te neuzen op FB en te pluizen/ontdekken ondanks dat je er n iets mee wilt maar dat het in het aard van het beestje zit om dingen te uitzoeken of je focus erop te hebben omdat het je graag alles wil weten en als je eenmaal bezig bent niet ''kunt'' stopp :mrgreen: en en blablaba...
Sommige zullen dit begrijpen en andere niet.
doornroosje9 schreef:
26-06-2017 23:59
Ik geef er echt niets om als ik 'gevonden' zou worden. Ik heb niet echt iets te verbergen en moest je voor de deur staan, dan doe ik niet open. Heb een hekel aan onverwacht bezoek. :jump:
Wilde ik net morgen even een dansje voor je deur plaatsen... :-D

Zou het eigenlijk wel grappig vinden als een forummer morgen voor mijn deur staat. Niet dat ik de deur zou openen, maar zou er wel om lachen :)
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Mother_Earth schreef:
27-06-2017 00:32

Sommige zullen dit begrijpen en andere niet.
Van geen kant, zoals je kunt terug lezen snapte ik de behoefte van Impala niet en die van jou snap ook niet.
Maar ga gerust verder met jouw hobby, maar laat mij er alsjeblieft buiten.
enn wijzigde dit bericht op 27-06-2017 00:40
5.80% gewijzigd
DorothyParker schreef:
27-06-2017 00:33
Wilde ik net morgen even een dansje voor je deur plaatsen... :-D

Zou het eigenlijk wel grappig vinden als een forummer morgen voor mijn deur staat. Niet dat ik de deur zou openen, maar zou er wel om lachen :)
O ja, jij zit niet zo heel ver weg. :hihi:
Zeggen dat mensen via via op fb te vinden zijn is best normaal.
Allerlei privé info op gaan lepelen, hier plaatsen en vervolgens gewoon weigeren om even een naam weg te halen als je dat gevraagd wordt is ronduit asociaal.
Meer dan asociaal zelfs, want je hebt geen idee waarom diegene het weg wil. Misschien wel ivm veiligheid.

En als jij dat gedrag steunt, dan zegt dat zeker wat over jou.
Enn schreef:
Nee, omdat dit forum een lange geschiedenis heeft van fitties die helaas soms op de letterlijke huisdrempel werden uitgevochten. Mensen die dus anderen thuis opzochten en uit jouw posts met al jouw zogenaamde kennis over iedereen hier en Facebook spreekt wellicht een dreiging. Wederom een vraag aan jou: Doe je nu naïef of ben je naïef? Ik vraag het me oprecht af.
Dit wist ik niet, dat forummers anderen thuis opzochten om fitties uit te vechten. Dat is totaal idioot natuurlijk.
doornroosje9 schreef:
27-06-2017 00:37
O ja, jij zit niet zo heel ver weg. :hihi:
Ik denk dat ik binnenkort in jouw buurt kom fotograferen.
doornroosje9 schreef:
27-06-2017 00:38
Dit wist ik niet, dat forummers anderen thuis opzochten om fitties uit te vechten. Dat is totaal idioot natuurlijk.
Nogmaals dat geldt niet voor deze rel, althans dat weet ik niet. Maar dat dit soort gezeik heeft plaats gevonden weet ik wel zeker.
enn wijzigde dit bericht op 27-06-2017 00:41
1.06% gewijzigd
Dat internet afpluizen naar mensen begrijp ik echt niet. Ik kijk zelfs niet in de vriendenlijstjes van vrienden en zoek geen oud klasgenoten enzo.
Gruwelijk vloek.

Het topic over actueel is niet eens bespróken in het modteam.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
MoirenPhae schreef:
27-06-2017 00:38
Ik denk dat ik binnenkort in jouw buurt kom fotograferen.
Dat huis waar alle rolluiken naar beneden zijn. Daar woon ik.
feow schreef:
27-06-2017 00:40
Gruwelijk vloek.

Het topic over actueel is niet eens bespróken in het modteam.
Whut? O_O

Precies wat ik al zei.
Enn schreef:
27-06-2017 00:39
Nogmaals dat geldt niet voor deze rel, althans dat weet ik niet. Maar dat dit soort gezeik heeft plaats gevonden weet ik wel zeker.
Dat snapte ik, dat dat niet voor deze rel geldt.
doornroosje9 schreef:
27-06-2017 00:42
Dat huis waar alle rolluiken naar beneden zijn. Daar woon ik.
Das over vanaf de rivieren.
MoirenPhae schreef:
27-06-2017 00:42
Whut? O_O

Precies wat ik al zei.
Staat geschreven door een moderator in het modtopic, als antwoord op de vraag van BGB.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Daarom had ik geen zin om ook maar 1 suggestie te doen in dat topic. Ze waren toen al niet van plan er ook maar iets mee te doen en nu ook niet.
doornroosje9 schreef:
27-06-2017 00:43
Dat snapte ik, dat dat niet voor deze rel geldt.
Ik kan het niet vaak genoeg benadrukken

*Dus voordat een opmerking een geheel eigen leven gaat leiden en ik aan het werk ben*
Geen idee dus of dat nu dus ook speelt.
Enn schreef:
27-06-2017 00:47
Ik kan het niet vaak genoeg benadrukken

*Dus voordat een opmerking een geheel eigen leven gaat leiden en ik aan het werk ben*
Geen idee dus of dat nu dus ook speelt.
Duidelijk!
Skull schreef:
26-06-2017 23:53
De hele dag leuk gepost overal, en dan 's avonds doe ik het toch weer.
Waardeloos, zo'n terugval.
Al hulp gezocht?
What have we done....
nbk schreef:
27-06-2017 01:09
Waardeloos, zo'n terugval.
Al hulp gezocht?
Ik ben uitbehandeld.
impala schreef:
26-06-2017 09:43
Er staat helemaal NIKS privés in.
Ik snap de fuss niet en ga niet buigen voor een stel compleet ongefundeerde en louter over-emotionele reacties.
sorry moet toch even reageren hoor, want dit maakt me een beetje boos.
Hoe arrogant dat jij denkt te bepalen wat wel/niet privé is voor een ander.
Echt een kinderachtig spelletje heb je ervan gemaakt zeg.
Ik keek altijd best naar je op maar dat is nu wel voorbij.
Gewoon nog steeds je post niet aangepast ook... bah

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven