Napraattopic deel 86

24-06-2017 13:02 3296 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Enn schreef:
26-06-2017 23:01
Over de redenen van mensen die zichzelf dus niet meer kunnen verdedigen. Onbenullig? Het kan maar zo.
Dan nog heeft het geen enkele zin om mensen hier uit te nodigen om te gaan praten over de redenen waarom mensen zich hebben geanonimiseerd. Lees terug, trek je eigen conclusies maar het 'erover' hebben omdat je een mening hierover hebt, slaat nergens op als die geanonimiseerde mensen hier niet eens meer willen zijn.
Lijkt mij anders dat het napraat topic hier juist uitermate geschikt voor is.
Dat het 'not done' is om over geanonimiseerde of gebande forummers te discussiëren kan zijn, maar dat is voor mij geen excuus voor de ongefundeerde aanval op Mother_Earth.
What have we done....
Ana_Isabel_ schreef:
26-06-2017 23:06
Zo gaat het inderdaad. Er ontstaat een complete massahysterie nav iets wat gebeurd is en je hoeft maar net de verkeerde vraag op het verkeerde moment te stellen of de menigte duikt daar weer bovenop.Zie daar dan nog maar ongeschonden uit te komen.ME is in deze absoluut geen relschopper.sowieso lees ik nooit iets rellerigs van haar.)
Volgens mij heeft ze een keer Bon Jovi geluisterd en dat ook vermeld. Vond ik wel een beetje opruierig..
yasmijn schreef:
26-06-2017 22:43
ME, we praten hier niet over geanonimiseerden of gebanden achter hun rug. Vraag ze lekker rechtstreeks. Weet je toch zo goed te vinden? Nou dan!

Hou hier toch op door te zagen. Het wordt strontvervelend.
Welk woord hoort er niet in thuis? :-D
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Skull schreef:
26-06-2017 23:15
Volgens mij heeft ze een keer Bon Jovi geluisterd en dat ook vermeld. Vond ik wel een beetje opruierig..
Ik had dit liever niet geweten.. :cry:
nbk schreef:
26-06-2017 23:13
Lijkt mij anders dat het napraat topic hier juist uitermate geschikt voor is.
Dat het 'not done' is om over geanonimiseerde of gebande forummers te discussiëren kan zijn, maar dat is voor mij geen excuus voor de ongefundeerde aanval op Mother_Earth.
Wie dan ook had deze reactie van mij gekregen aangezien de vragen op mij ongefundeerd overkomen. Mother_Earth of niet.
enn wijzigde dit bericht op 26-06-2017 23:21
0.11% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ana_Isabel_ schreef:
26-06-2017 23:12
Maar Enn, dat wordt over anderen die anoniem zijn gegaan, ook volop gedaan.
En regelmatig met " zelfbedachte " ( want 100% zeker weten doe he nooit) redenen.
Als een vaste forummer die je graag leest ( of niet) op anoniem gaat, dan is het heel normaal dat er hier om de reden wordt gevraagd. Natuurlijk kan het zijn dat jij dat nooit doet, maar hier wordt dat regelmatig besproken en niet altijd in positieve zin.
Mijn mening: Lees gewoon terug, vindt het vreemd, zeg dat je het vreemd vindt maar waarom er weer over beginnen en anderen uitnodigen?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ana_Isabel_ schreef:
26-06-2017 23:17
Ik had dit liever niet geweten.. :cry:
Ik ben er voor je :hug:
Leuk een spelletje! Rug.
Skull schreef:
26-06-2017 23:21
Ik ben er voor je :hug:
Dankje.. :)
Sorry dat ik er niet voor jou was vandaag :hug:
Skull schreef:
26-06-2017 23:15
Ik moest echt heel erg hard lachen om deze reactie, dank je Skull :smooch:
Enn schreef:
26-06-2017 23:19
Mijn mening: Lees gewoon terug, vindt het vreemd, zeg dat je het vreemd vindt maar waarom er weer over beginnen en anderen uitnodigen?
Tja..Zoiets kan gebeuren. Iemand valt er middenin , heeft niet alles gelezen en weet niet precies hoe gevoelig iets wel of niet ligt om op dat juiste moment te zeggen of bespreken. Ik geloof ook echt dat in dit geval het niet bedoeld was om alles nog eens flink op te schudden. Ik heb daarvoor wel andere reacties gelezen die dat zeker wel waren.
En natuurlijk heb jij ook recht op jouw mening.
Enn schreef:
26-06-2017 23:19
Wie dan ook had deze reactie van mij gekregen aangezien de vragen op mij ongefundeerd overkomen. Mother_Earth of niet.
Het ging dan ook niet om jouw reactie maar om de manier waarop Mother_Earth wordt aangepakt na het stellen van haar al of niet legitieme vraag.
What have we done....
Ana_Isabel_ schreef:
26-06-2017 23:25
Dankje.. :)
Sorry dat ik er niet voor jou was vandaag :hug:
Uiteindelijk vergeef ik je dat wel een keer hoor.
Mother_Earth schreef:
26-06-2017 23:31
@Ana isabel en NKB ook heel erg lief jullie reacties.
En zo is het ook, ik ben niet uit om te rellen.
Maar ik hou wel van eerlijkheid en als het me heel erg stoort dan zeg ik er iets van.
:redrose:
Maar ik hou wel van eerlijkheid en als het me heel erg stoort dan zeg ik er iets van.
Net alles teruggelezen hier. Best een klus. :-]
Erg jammer hoe er vandaag massaal over een paar mensen wordt heengebuiteld.
Ongeacht wie gelijk heeft of denkt te hebben, deze heksenjacht is weinig verheffend.
Skull schreef:
Uiteindelijk vergeef ik je dat wel een keer hoor.
Ja, hallo! Hoeveel tijd gaat dat wel niet duren...
Mother_Earth schreef:
26-06-2017 23:28
Ik moest echt heel erg hard lachen om deze reactie, dank je Skull :smooch:
:smooch:
nbk schreef:
26-06-2017 23:29
Het ging dan ook niet om jouw reactie maar om de manier waarop Mother_Earth wordt aangepakt na het stellen van haar al of niet legitieme vraag.
Ohw dan is in het vervolg handiger om nicks te noemen. Ik voelde me aangesproken. :)
Skull schreef:
26-06-2017 23:32
:smooch:
Tuurlijk..zij wel.
Mother_Earth schreef:
Maar er bestaat geen waarheid, behalve dan jouw eigen. Dat geldt voor mij en ook voor jou. Meestal noemt men dat een mening en die verpak je wat mij betreft niet in algemeen gestelde vragen die uitnodigen tot reacties van wie er ook leest.
enn wijzigde dit bericht op 26-06-2017 23:36
17.27% gewijzigd
Ana_Isabel_ schreef:
26-06-2017 23:32
Ja, hallo! Hoeveel tijd gaat dat wel niet duren...
Dat kan ik nu nog niet zeggen.
Skull schreef:
26-06-2017 23:36
Dat kan ik nu nog niet zeggen.
Nah... laat maar weten als het zover is.
@ Enn

Is napraat ook juist niet in het leven geroepen om na te praten over gebanden en geanomiseerden en verwijerde topics ?
Dus wat ij zegt is dat als ik de hele dag heb gewerkt en nog andere dingen had dat ik in de avond niet meer mag terugkomen op dingen die in de ochtend zijn gepost ?
Mother_Earth schreef:
26-06-2017 23:36
@ Enn

Dus wat ij zegt is dat als ik de hele dag heb gewerkt en nog andere dingen had dat ik in de avond niet meer mag terugkomen op dingen die in de ochtend zijn gepost ?
Nee, dat zeg ik niet. Nergens beweer ik dit. Ik snap alleen niet goed waarom je niet eerst alles leest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven