Napraattopic deel 86
zaterdag 24 juni 2017 om 13:02
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 27 juni 2017 om 00:10
Laat maar .
Marana het was een antwoord op jou maar niets vervelends oid. Geen zin om deze post te laten staan.
Marana het was een antwoord op jou maar niets vervelends oid. Geen zin om deze post te laten staan.
enn wijzigde dit bericht op 27-06-2017 00:39
79.49% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 27 juni 2017 om 00:11
Dan snap ik dat je niet wil dat forummers te weten komen wie je bent. Dat zou ik ook niet leuk vinden.
Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 27 juni 2017 om 00:15
dinsdag 27 juni 2017 om 00:32
OOhhh dat is juist helemaal niet mijn bedoeling, geen dreiging hoor, ik reageer juist nu vandaag om Impala steunen in het feit dat velen van jullie makkelijk te achterhalen zijn met FB en wil juist waarschuwen daarvoor wat zij denk ik ook juist wilde zeggen.Enn schreef: ↑27-06-2017 00:08Nee, omdat dit forum een lange geschiedenis heeft van fitties die helaas soms op de letterlijke huisdrempel werden uitgevochten. Mensen die dus anderen thuis opzochten en uit jouw posts met al jouw zogenaamde kennis over iedereen hier en Facebook sprak een dreiging. Wederom een vraag aan jou: Doe je nu naïef of ben je naïef? Ik vraag het me oprecht af.
Jammer dat jij ( en anderen het juist zo opvatten ), wat wil dat zeggen , dat je al kennis hebt gemaakt met verkeerde personen op dat gebied dat jij daar wantrouwen in hebt ?
Begrijp je hoe moeilijk het is om dit aan de kaak te stellen want net als Impala wordt ook ik wantrouwend bekeken/benaderd terwijl wij denk ik ( ik wel ) het beste ermee willen bereiken.
Gelukkig zijn er hier een aantal die mij al iets lander kennen en weten dat ik niet zo ben of wil rellen of zoiets.
En ja het is ook niet meteen iets om te verkondigen dat je het soms leuk vind om te neuzen op FB en te pluizen/ontdekken ondanks dat je er n iets mee wilt maar dat het in het aard van het beestje zit om dingen te uitzoeken of je focus erop te hebben omdat het je graag alles wil weten en als je eenmaal bezig bent niet ''kunt'' stopp
Sommige zullen dit begrijpen en andere niet.
dinsdag 27 juni 2017 om 00:33
Wilde ik net morgen even een dansje voor je deur plaatsen...doornroosje9 schreef: ↑26-06-2017 23:59Ik geef er echt niets om als ik 'gevonden' zou worden. Ik heb niet echt iets te verbergen en moest je voor de deur staan, dan doe ik niet open. Heb een hekel aan onverwacht bezoek.![]()
Zou het eigenlijk wel grappig vinden als een forummer morgen voor mijn deur staat. Niet dat ik de deur zou openen, maar zou er wel om lachen
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
dinsdag 27 juni 2017 om 00:36
Van geen kant, zoals je kunt terug lezen snapte ik de behoefte van Impala niet en die van jou snap ook niet.
Maar ga gerust verder met jouw hobby, maar laat mij er alsjeblieft buiten.
enn wijzigde dit bericht op 27-06-2017 00:40
5.80% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 27 juni 2017 om 00:37
O ja, jij zit niet zo heel ver weg.DorothyParker schreef: ↑27-06-2017 00:33Wilde ik net morgen even een dansje voor je deur plaatsen...![]()
Zou het eigenlijk wel grappig vinden als een forummer morgen voor mijn deur staat. Niet dat ik de deur zou openen, maar zou er wel om lachen![]()
dinsdag 27 juni 2017 om 00:38
Zeggen dat mensen via via op fb te vinden zijn is best normaal.
Allerlei privé info op gaan lepelen, hier plaatsen en vervolgens gewoon weigeren om even een naam weg te halen als je dat gevraagd wordt is ronduit asociaal.
Meer dan asociaal zelfs, want je hebt geen idee waarom diegene het weg wil. Misschien wel ivm veiligheid.
En als jij dat gedrag steunt, dan zegt dat zeker wat over jou.
Allerlei privé info op gaan lepelen, hier plaatsen en vervolgens gewoon weigeren om even een naam weg te halen als je dat gevraagd wordt is ronduit asociaal.
Meer dan asociaal zelfs, want je hebt geen idee waarom diegene het weg wil. Misschien wel ivm veiligheid.
En als jij dat gedrag steunt, dan zegt dat zeker wat over jou.
Dit wist ik niet, dat forummers anderen thuis opzochten om fitties uit te vechten. Dat is totaal idioot natuurlijk.Enn schreef: ↑27-06-2017 00:08Nee, omdat dit forum een lange geschiedenis heeft van fitties die helaas soms op de letterlijke huisdrempel werden uitgevochten. Mensen die dus anderen thuis opzochten en uit jouw posts met al jouw zogenaamde kennis over iedereen hier en Facebook spreekt wellicht een dreiging. Wederom een vraag aan jou: Doe je nu naïef of ben je naïef? Ik vraag het me oprecht af.
Ik denk dat ik binnenkort in jouw buurt kom fotograferen.
dinsdag 27 juni 2017 om 00:39
Nogmaals dat geldt niet voor deze rel, althans dat weet ik niet. Maar dat dit soort gezeik heeft plaats gevonden weet ik wel zeker.doornroosje9 schreef: ↑27-06-2017 00:38Dit wist ik niet, dat forummers anderen thuis opzochten om fitties uit te vechten. Dat is totaal idioot natuurlijk.
enn wijzigde dit bericht op 27-06-2017 00:41
1.06% gewijzigd
dinsdag 27 juni 2017 om 00:42
Dat huis waar alle rolluiken naar beneden zijn. Daar woon ik.
dinsdag 27 juni 2017 om 00:43
dinsdag 27 juni 2017 om 00:43
Das over vanaf de rivieren.doornroosje9 schreef: ↑27-06-2017 00:42Dat huis waar alle rolluiken naar beneden zijn. Daar woon ik.
dinsdag 27 juni 2017 om 00:44
Staat geschreven door een moderator in het modtopic, als antwoord op de vraag van BGB.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
dinsdag 27 juni 2017 om 00:47
Ik kan het niet vaak genoeg benadrukken
*Dus voordat een opmerking een geheel eigen leven gaat leiden en ik aan het werk ben*
Geen idee dus of dat nu dus ook speelt.
dinsdag 27 juni 2017 om 01:58
sorry moet toch even reageren hoor, want dit maakt me een beetje boos.
Hoe arrogant dat jij denkt te bepalen wat wel/niet privé is voor een ander.
Echt een kinderachtig spelletje heb je ervan gemaakt zeg.
Ik keek altijd best naar je op maar dat is nu wel voorbij.
Gewoon nog steeds je post niet aangepast ook... bah