Napraattopic deel 86
zaterdag 24 juni 2017 om 13:02
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 29 juni 2017 om 12:33
Ik heb FV niet geroepen. En man en paard noemen is iets anders dat keihard om je heen schoppen en dingen zeggen die gewoon niet waar zijn. Maar ik laat me verder niet meer provoceren. Ik had dit al niet eens moeten schrijven. Ik klap dit topic even dicht.
.
donderdag 29 juni 2017 om 12:34
Leugenaar, je hebt helemaal je excuses niet aangeboden, je vond dat ik jou mijn excuses moest aanbieden. En je had helemaal niks verkeerd begrepen, je ging ineens out of the blue in zowel het modtopic, dit topic en een ander topic beweren dat ik jou een ban had aangenaaid door je te staffen. Terwijl ik nooit staf.
Am Yisrael Chai!
donderdag 29 juni 2017 om 12:35
donderdag 29 juni 2017 om 12:37
donderdag 29 juni 2017 om 12:39
Ik trap ik geen enkele act. Het gaat mij erom hoe er wordt gesproken tegen en over elkaar. Dus niet alkeen Missie. Vorige keer heb ik ook wat gezegd betrefdende iemand anders.Blijkbaar is het geoorloofd om mensen hier buiten spel te zetten, zolang de reden maar goed genoeg is. Weet je, ik hoop voor jou maar dat je altijd de rechte lijnen bewandeld in deze virtuele wereld en nooit ook maar 1 zijstraat neemt per ongeluk, waar je je niet meer uit kunt praten.Voor je het weet heb je een hele forum meute achter je aan en dan zou het best aangenaam kunnen zijn dat er ook " mensen als ik" tussen zitten. Vreselijke bewoording en waarde oordeel trouwens.
donderdag 29 juni 2017 om 12:40
Dank je.
donderdag 29 juni 2017 om 12:45
Lees wat ik schreef om 12.27. Concreter dan daar over die ene 'zijstraat' kan ik niet worden, want dan word je hier geband. Ik durf met zekerheid te stellen dat, tenzij ik ooit een psychose krijg, ik nooit en te nimmer die zijstraat zal inslaan.Ana_Isabel_ schreef: ↑29-06-2017 12:39Ik trap ik geen enkele act. Het gaat mij erom hoe er wordt gesproken tegen en over elkaar. Dus niet alkeen Missie. Vorige keer heb ik ook wat gezegd betrefdende iemand anders.Blijkbaar is het geoorloofd om mensen hier buiten spel te zetten, zolang de reden maar goed genoeg is. Weet je, ik hoop voor jou maar dat je altijd de rechte lijnen bewandeld in deze virtuele wereld en nooit ook maar 1 zijstraat neemt per ongeluk, waar je je niet meer uit kunt praten.Voor je het weet heb je een hele forum meute achter je aan en dan zou het best aangenaam kunnen zijn dat er ook " mensen als ik" tussen zitten. Vreselijke bewoording en waarde oordeel trouwens.
dana wijzigde dit bericht op 29-06-2017 12:47
0.36% gewijzigd
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
donderdag 29 juni 2017 om 12:46
En als ik dan door een psychose die zijstraat al zou inslaan, of mensen de hand boven het hoofd houden die die zijstraat zijn ingeslagen, dan mag iedereen me daar op aanspreken en zal ik zodra ik mijn volle verstand weer terug heb mijn verantwoordelijkheid nemen en excuses aanbieden. Dat beloof ik.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
donderdag 29 juni 2017 om 12:53
En als jij die zijstraat zou inslaan zou ook iedereen (die hier al wat langer meeleest) geloven dat je idd een psychose hebt, omdat je al jaren die zijstraat niet genomen hebt.Dana schreef: ↑29-06-2017 12:46En als ik dan door een psychose die zijstraat al zou inslaan, of mensen de hand boven het hoofd houden die die zijstraat zijn ingeslagen, dan mag iedereen me daar op aanspreken en zal ik zodra ik mijn volle verstand weer terug heb mijn verantwoordelijkheid nemen en excuses aanbieden. Dat beloof ik.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 29 juni 2017 om 12:54
Ik eet een pistoletje met parmaham en een pistoletje met sneerkaas met sambal lekker hoor.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 29 juni 2017 om 12:56
Ik zie nu als beelddenker een broodje met schreeuwende kaas voor me.charlottew88 schreef: ↑29-06-2017 12:54Ik eet een pistoletje met parmaham en een pistoletje met sneerkaas met sambal lekker hoor.
donderdag 29 juni 2017 om 12:59
donderdag 29 juni 2017 om 13:01
donderdag 29 juni 2017 om 13:03
Ja ik ga straks de chihuahua van mijn bff knuffelen
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 29 juni 2017 om 13:05
donderdag 29 juni 2017 om 13:11
Dan snap jij niet wat ik met zijstraat bedoel. Het hoeft niks over de top te zijn, waar men hier al over kan vallen.Dana schreef: ↑29-06-2017 12:46En als ik dan door een psychose die zijstraat al zou inslaan, of mensen de hand boven het hoofd houden die die zijstraat zijn ingeslagen, dan mag iedereen me daar op aanspreken en zal ik zodra ik mijn volle verstand weer terug heb mijn verantwoordelijkheid nemen en excuses aanbieden. Dat beloof ik.
Maargoed, onze meningen zijn nu wel duidelijk.