December 2006
dinsdag 10 februari 2009 om 13:26
´Niet doen´ ------ ´Wel doen´
´Kan niet´ ------´Kan wel´
´Dat mag niet´ ------ ´Mag wel´
´Past wel´ ------ ´Past niet´
´Domme mama´
Enz enz
Ohja, en als die kleine van ons (Yasmine) iets niet wilt roept ze heel hard ´Nè!!!´ naar me.
Maar goed, tis herkenbaar zo te lezen
Tinus:
Oooh, agenda´s; net zo romantisch ja Voor deze derde hebben wij echt een maand om de dag ge- t...
Ahum, misschien to much information, helaas dan
Yora:
He gat, jij met je draden!
Dat zeg je wel vaker ja.... heb je zelf al een idee wanneer je met een donor aan de slag zou willen? (mits je tegen die tijd niet een leuke kerel tegen t lijf bent gelopen )
Mette;
Ben benieuwd naar jullie echo!
xx
´Kan niet´ ------´Kan wel´
´Dat mag niet´ ------ ´Mag wel´
´Past wel´ ------ ´Past niet´
´Domme mama´
Enz enz
Ohja, en als die kleine van ons (Yasmine) iets niet wilt roept ze heel hard ´Nè!!!´ naar me.
Maar goed, tis herkenbaar zo te lezen
Tinus:
Oooh, agenda´s; net zo romantisch ja Voor deze derde hebben wij echt een maand om de dag ge- t...
Ahum, misschien to much information, helaas dan
Yora:
He gat, jij met je draden!
Dat zeg je wel vaker ja.... heb je zelf al een idee wanneer je met een donor aan de slag zou willen? (mits je tegen die tijd niet een leuke kerel tegen t lijf bent gelopen )
Mette;
Ben benieuwd naar jullie echo!
xx
dinsdag 10 februari 2009 om 13:40
Loewyz, balen dat je je juist nu zo gammel moet voelen...ik hoop dat het vandaag weer een beetje beter gaat, lekker dat je in iedergeval het rijk alleen hebt!
Floddertje, leuk dat je bij jullie in de kroeg kunt schaatsen! klinkt gezellig!
Joni, is het nog gelukt bij Nils op z'n werk?
Oef, kom maar op hoor met die verhalen! Hoe is het vandaag met de kids? Fijn dat ze er alles aan doen om ze samen naar huis te laten gaan!
Sannie, is Casper al weer een beetje opgeknapt?
Ainne wat een bedragen!
Tinus, leuk dat het weekend zo goed is bevallen!
Knorretje, lekekr bijna verlof!!
Mette, hoe was het bij de gyn?? Hebje nog foto's van de echo?
Yora, leuk he dat geklets!
Gatver...dan nog liever vroeg wakker dan met blote poepbillen wakker!
Falcon, Amber is ook helemaal gek op zingen!
Hou het hier even bij, moet zo weg
Floddertje, leuk dat je bij jullie in de kroeg kunt schaatsen! klinkt gezellig!
Joni, is het nog gelukt bij Nils op z'n werk?
Oef, kom maar op hoor met die verhalen! Hoe is het vandaag met de kids? Fijn dat ze er alles aan doen om ze samen naar huis te laten gaan!
Sannie, is Casper al weer een beetje opgeknapt?
Ainne wat een bedragen!
Tinus, leuk dat het weekend zo goed is bevallen!
Knorretje, lekekr bijna verlof!!
Mette, hoe was het bij de gyn?? Hebje nog foto's van de echo?
Yora, leuk he dat geklets!
Gatver...dan nog liever vroeg wakker dan met blote poepbillen wakker!
Falcon, Amber is ook helemaal gek op zingen!
Hou het hier even bij, moet zo weg
dinsdag 10 februari 2009 om 13:41
Zat gisteren het krantje van de VU te lezen... las ik het volgende berichtje (moest meteen aan OEF denken
Supervruchtbaar
Vrouwen die zonder medische hulp een twee-eiige tweeling krijgen, zijn supervruchtbaar. Gemiddeld zijn deze vrouwen langer, roken ze meer en hebben ze meer overgewicht. Ook neemt de kans op het krijgen van zo'n tweeling toe met de leeftijd van de moeder en het aantal keren dat zij zwanger is. Dat blijkt uit het proefschrift waarop Chantal Hoekstra 20 februari bij de psychologiefaculteit promoveert. Het is opvallend dat kenmerken die anders tot verminderde vruchtbaarheid leiden, zoals roken en overgewicht, blijkbaar kunnen samengaan met supervruchtbaarheid. Volgens Hoekstra wijst dit erop dat vrouwen die een genetische aanleg voor het krijgen van twee-eiige tweelingen hebben, zo vruchtbaar zijn dat factoren die de vruchtbaarheid normaal verminderen daar nu geen invloed op hebben.
Ik zou het een superantwoord vinden voor alle domme vragen maar alleen een beetje te laat
Een tweeling? Oh!? Spontaan?! Jaaa ik ben gewoon supervruchtbaar
Nurse ik vind rond de 30 een mooie leeftijd om eens te gaan zoeken... maar het moet wel mogelijk zijn natuurlijk qua inkomen. Ik heb een dikke studieschuld en ik weet niet of ik nou zo'n voortreffelijk inkomen ga krijgen...
Supervruchtbaar
Vrouwen die zonder medische hulp een twee-eiige tweeling krijgen, zijn supervruchtbaar. Gemiddeld zijn deze vrouwen langer, roken ze meer en hebben ze meer overgewicht. Ook neemt de kans op het krijgen van zo'n tweeling toe met de leeftijd van de moeder en het aantal keren dat zij zwanger is. Dat blijkt uit het proefschrift waarop Chantal Hoekstra 20 februari bij de psychologiefaculteit promoveert. Het is opvallend dat kenmerken die anders tot verminderde vruchtbaarheid leiden, zoals roken en overgewicht, blijkbaar kunnen samengaan met supervruchtbaarheid. Volgens Hoekstra wijst dit erop dat vrouwen die een genetische aanleg voor het krijgen van twee-eiige tweelingen hebben, zo vruchtbaar zijn dat factoren die de vruchtbaarheid normaal verminderen daar nu geen invloed op hebben.
Ik zou het een superantwoord vinden voor alle domme vragen maar alleen een beetje te laat
Een tweeling? Oh!? Spontaan?! Jaaa ik ben gewoon supervruchtbaar
Nurse ik vind rond de 30 een mooie leeftijd om eens te gaan zoeken... maar het moet wel mogelijk zijn natuurlijk qua inkomen. Ik heb een dikke studieschuld en ik weet niet of ik nou zo'n voortreffelijk inkomen ga krijgen...
dinsdag 10 februari 2009 om 13:52
ROSANNE EN DAVID.... ALVAST EEN WARM WELKOM THUIS voor morgen !!!
Hier even alleen weer een korte melding. Merijn ligt ein-de-lijk te slapen dus heb eventjes tijd.
Vanmiddag komt mijn moeder Merijn even vermaken en R. is ook betijds thuis. Heerlijk want nog niet echt opgeknapt. Heb geen stem meer over (en als je alleen nog maar boekjes kan lezen met Merijn op de bank is dat natuurlijk ook al niet handig meer). R. gelijk even langs de apotheek gestuurd, heb echt mega pijn op mijn borst als ik moet hoesten... Nou ja mijn klaagmodus is dus weer aan haha... Ik hou het er toch even bij en hoop jullie zeer binnenkort met veel positiever nieuws te kunnen verblijden.
BYE!
Hier even alleen weer een korte melding. Merijn ligt ein-de-lijk te slapen dus heb eventjes tijd.
Vanmiddag komt mijn moeder Merijn even vermaken en R. is ook betijds thuis. Heerlijk want nog niet echt opgeknapt. Heb geen stem meer over (en als je alleen nog maar boekjes kan lezen met Merijn op de bank is dat natuurlijk ook al niet handig meer). R. gelijk even langs de apotheek gestuurd, heb echt mega pijn op mijn borst als ik moet hoesten... Nou ja mijn klaagmodus is dus weer aan haha... Ik hou het er toch even bij en hoop jullie zeer binnenkort met veel positiever nieuws te kunnen verblijden.
BYE!
dinsdag 10 februari 2009 om 14:00
Nurse: Ik weet niet of ik iemand tegen ga komen... het zou kunnen... maar het hoeft niet... en als ik aan mijn toekomst denk dan heb ik toch liever nog een kind dan een man.
En de verhoudingen zouden dan ook zo raar worden... Yora is echt mijn kind... alle beslissingen neem ik... bij een tweede kind zou ik dat dan ineens moeten delen... en hij moet het er ook mee eens zijn dat ook dat kind mijn achternaam gaat krijgen... (ik vind echt dat al mijn kinderen dezelfde achternaam moeten krijgen) en als het nu uit gaat met iemand vind ik het vooral een hele opluchting dat het gewoon heel vrijblijvend is en dat ik niet voor de rest van mijn leven aan hem vast hoef te blijven zitten...
die M. vind dat ik zo goed kan omschakelen nu we niks meer hebben maar ik ben inderdaad vooral blij dat we in ieder geval geen kinderen hebben
Heeft er iemand toevallig laatst baby te huur (of hoe dat programma ook heet van BNN) gezien? Dat homostelletje... wat waren die schattig met dat kind
Hmmm ik kwam even bijlezen en nu zit ik toch weer hele oninteressante verhalen te tikken ... ik ga snel verder aan de studie
En de verhoudingen zouden dan ook zo raar worden... Yora is echt mijn kind... alle beslissingen neem ik... bij een tweede kind zou ik dat dan ineens moeten delen... en hij moet het er ook mee eens zijn dat ook dat kind mijn achternaam gaat krijgen... (ik vind echt dat al mijn kinderen dezelfde achternaam moeten krijgen) en als het nu uit gaat met iemand vind ik het vooral een hele opluchting dat het gewoon heel vrijblijvend is en dat ik niet voor de rest van mijn leven aan hem vast hoef te blijven zitten...
die M. vind dat ik zo goed kan omschakelen nu we niks meer hebben maar ik ben inderdaad vooral blij dat we in ieder geval geen kinderen hebben
Heeft er iemand toevallig laatst baby te huur (of hoe dat programma ook heet van BNN) gezien? Dat homostelletje... wat waren die schattig met dat kind
Hmmm ik kwam even bijlezen en nu zit ik toch weer hele oninteressante verhalen te tikken ... ik ga snel verder aan de studie
dinsdag 10 februari 2009 om 14:06
Yiehoeee, de Oeffies komen naar huis!!! Wat heerlijk!!
Hier alles goed, de echo was heel erg leuk, Mops ligt in een onvolkomen stuit, dus met voeten omhoog.
We hadden nog even twijfels maar niet tussen de benen gekeken. Mops ligt goed op groei, en was aan spelen met de navelstreng
Verder was de controle ook goed, bloeddruk nog steeds onder de 90 dus helemaal tevreden. Glucose was ook prima, dus alleen maar goede berichten. Over 3 weken terug, dan gaan we een datum plannen voor de keizersnede.
Verder is het niet echt mijn middag, Nova is alweer beneden, de kat had op het kleed gekotst, en ik ben moe.. Huis is ook rommelig..
dinsdag 10 februari 2009 om 14:15
Mette:
Wat fijn dat alles goed was en wát een zefbeheersing!
Wisten jullie het geslacht van jullie nova destijds ook niet?
Blegh, kattekots, onze Willem heeft dr ook een handje van.... zit je op de bank oid en hoor je opeens kokhalsgeluiden ergens vandaan komen
Ziet dr hier trouwens ook naar uit dat Roxanne zo alweer uit bed komt, ligt te spelen en te ginnegappen in bed. T huis is netjes hier maar wat de rest betreft schud ik je de hand
Loewyz:
Beterschap meid! Wel fijn dat je zo aan alle kanten wordt geholpen
Yora:
Ik snap je bezwaren voor een evt. partner in de toekomst wel. Vind het nu iig heel wijs van je om je te concentreren op jezelf, je meisje en je studie ´thumbs-up´ !
En verder:
Wat een RUK-weer! Bah bah bah.
Vanavond eten we trouwens een tomatensoepie, bloemkooltje met sausje, slavinken, en gekookte piepers.
xx
Wat fijn dat alles goed was en wát een zefbeheersing!
Wisten jullie het geslacht van jullie nova destijds ook niet?
Blegh, kattekots, onze Willem heeft dr ook een handje van.... zit je op de bank oid en hoor je opeens kokhalsgeluiden ergens vandaan komen
Ziet dr hier trouwens ook naar uit dat Roxanne zo alweer uit bed komt, ligt te spelen en te ginnegappen in bed. T huis is netjes hier maar wat de rest betreft schud ik je de hand
Loewyz:
Beterschap meid! Wel fijn dat je zo aan alle kanten wordt geholpen
Yora:
Ik snap je bezwaren voor een evt. partner in de toekomst wel. Vind het nu iig heel wijs van je om je te concentreren op jezelf, je meisje en je studie ´thumbs-up´ !
En verder:
Wat een RUK-weer! Bah bah bah.
Vanavond eten we trouwens een tomatensoepie, bloemkooltje met sausje, slavinken, en gekookte piepers.
xx
dinsdag 10 februari 2009 om 14:45
O het is écht niet mijn middag...
Noof heeft net gepoept en zo te ruiken is het heul veul. Bedenk me net dat er een nieuw pakje doekjes in mijn tas van de buggy zit, in de auto. Nu staat onze auto hier even verderop omdat er hier voor geen plek was, en het regent heel hard..
Ainne, haha, toevallig had ik het vanmiddag nog met Tris over die foto van Joni, die zal ik nooooit meer vergeten.
Ik krijg sowieso een keizersnede door de EParm/zuurstofgebrek van Noof.
Noof heeft net gepoept en zo te ruiken is het heul veul. Bedenk me net dat er een nieuw pakje doekjes in mijn tas van de buggy zit, in de auto. Nu staat onze auto hier even verderop omdat er hier voor geen plek was, en het regent heel hard..
Ainne, haha, toevallig had ik het vanmiddag nog met Tris over die foto van Joni, die zal ik nooooit meer vergeten.
Ik krijg sowieso een keizersnede door de EParm/zuurstofgebrek van Noof.
dinsdag 10 februari 2009 om 15:11
Nahjaaaaaazeg!
Ons pap en mam zouden een paar dagen naar Rome gaan omdat ons pap morgen 50 wordt.
Komen ze net aan op het vliegveld, is het vliegtuig vertrokken!
Nee, ze waren niet te laat, de vlucht was 2 uur vervroegd en dit had de luchtvaartmaatschappij via mail laten weten, een mail die ons pa en ma niet hebben gezien...
T volgende vliegtuig vertrok pas weer over 2 dagen...
Dat dit kan zeg?! Vind het zo lullig voor ze
Ons pap en mam zouden een paar dagen naar Rome gaan omdat ons pap morgen 50 wordt.
Komen ze net aan op het vliegveld, is het vliegtuig vertrokken!
Nee, ze waren niet te laat, de vlucht was 2 uur vervroegd en dit had de luchtvaartmaatschappij via mail laten weten, een mail die ons pa en ma niet hebben gezien...
T volgende vliegtuig vertrok pas weer over 2 dagen...
Dat dit kan zeg?! Vind het zo lullig voor ze
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 10-02-2009 15:13
Reden: verbetering uitleg
Reden: verbetering uitleg
% gewijzigd
dinsdag 10 februari 2009 om 15:49
dinsdag 10 februari 2009 om 16:34
Nurse: Nou echt belachelijk!!!!
En hoe zit het dan met de reservering van het hotel etc? Moeten ze nu zelf voor de kosten opdraaien??
Echt jammer, Rome is zooooo gaaf!
Ainne: Wat goed van Leah! Manu heeft er maar zeer zelden zin in. Hij kan het wel, maar het boeit hem niet zo geloof ik.
Mette: Joh, een stuit! Maar goed dat je toch al een ks te wachten stond. Dan hoef je je daar tenminste niet meer druk over maken.
Loewyz: Jammer dat je nog steeds niet beter bent. Beterschap hoor!
Yora: Maar joh, net wat Nurse zegt. Tegen je 30e is je leven misschien weer helemaal anders. Wie weet word je vandaag, morgen of over 3 jaar ineens hopeloos verliefd!
En hoe zit het dan met de reservering van het hotel etc? Moeten ze nu zelf voor de kosten opdraaien??
Echt jammer, Rome is zooooo gaaf!
Ainne: Wat goed van Leah! Manu heeft er maar zeer zelden zin in. Hij kan het wel, maar het boeit hem niet zo geloof ik.
Mette: Joh, een stuit! Maar goed dat je toch al een ks te wachten stond. Dan hoef je je daar tenminste niet meer druk over maken.
Loewyz: Jammer dat je nog steeds niet beter bent. Beterschap hoor!
Yora: Maar joh, net wat Nurse zegt. Tegen je 30e is je leven misschien weer helemaal anders. Wie weet word je vandaag, morgen of over 3 jaar ineens hopeloos verliefd!
dinsdag 10 februari 2009 om 20:01
Ons pa en ma hebben t opgelost
Ze gaan alsnog maar dan vanuit Einhoven.
Om alvast een beetje in de ´vakantiestemming´ te komen zijn ze begin van de avond al naar Eindhoven gegaan om gezellig wat te eten enz. ook hebben ze daar een hotel geboekt voor 1 nacht en dan vliegen ze morgen dus alsnog naar Rome.
De man van t vliegtuigmaatschappij bood zn excusses aan, ons pap heeft de mailtjes niet ontvangen omdat zn spam-filter ze heeft opgevangen en zij verder ook geen navraag gedaan ofdat de mailtjes aangekomen waren/ bevestiging hebben gevraagd...
Das toch ook vreemd niet dan?
Er zijn verder geen kosten verbonden aan het veranderen van vlucht (zou anders meer dan 200 euro kosten)
Nouja, eind goed al goed
Ik plof op de bank, kom net uit bad; heerlijk met veel schuim en tijdschriften
Morgen naar de vk
Kusssssss!
Ohja! nog iets anders, zaterdag gaan we eten met wat vriendinnen, ieder maakt een gerecht.
Ik het bijgerecht.
Thema: Mexicaans.
Iemand een idee??