December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
misschien een domme opmerking, maar je moet toch zelf ook altijd checken of je vertrektijden van het vliegtuig nog kloppen. Kan ik me altijd herinneren, dat je in allerlei landen nog op zoek moet naar de maatschappij, om te kijken of het nog klopt (pre-internet tijdperk). vanuit die hoek doe ik dat eigenlijk nog steeds.. en voor je thuis vertrekt, of er al iets over je vliegtuig staat (bv 6 uur vertraging, kan je later vertrekken...)

blijft natuurllijk wel super irritant..

ook irritant dat we vandaag het forum niet op kunnen, hoe durven ze op mijn vrije dag...

wat een verhaal van joeri, gelukkig gaat het nu beter (ik herinner me inderdaad nog wel dat je vorige week naar de huisarts was gegaan...

tess gerritsen, nooit van gehoord; ik zal eens kijken. ik lees van alles, vroeger had in een favourite boek: the world according to garp, op zich nog wel leuk, maar ik zou nu eerder kiezen voor boeken van allende of bv fredrikson. verder lees ik alles wat los en vast zit. momenteel lees ik weer wat minder, maar op vakantie probeer ik wel een boek per dag te lezen...
Ik schreef dat ik geen zin had om te reageren, maar toch maar even zin gemaakt!

Nu even verder terug reageren:

Joni

ja, die foto staat ook nog op mijn netvliezen gebrand!!!!

Oef

kan me voorstellen dat je zenuwachtig was!!! Zou ik ook zijn!!! Ben toch zo benieuwd hoe jullie eerste dag, nacht, week zal gaan met de oeffies!

Nu al 2 verhalen gehad na de bevalling over anticonceptie! Hahaha! Ik vond het toen ook al zo raar dat ze er in de eerste kraamweek al over begonnen! Maar goed, beter teveel gewaarschuwd dan 1 keer te weinig!

En dat verhaal van Brian en de wc, om in te lijsten!!! Ik had snel een foto genomen als ik kon!! (zeg ik nu....)

Ja, hyvesmail!!!

Sannie

balen van Casper! Gelukkig is hij er wel vrolijk onder! Maar blijft niet leuk dat hij spuugt en minder eet!

Nurse

domme mama? Dat moet Joeri toch echt nog niet tegen mij zeggen hoor!

En een mand lang om de dag gekonijnd??? MEN!!! Dat is inderdaad tooooo much information!

Oh, enneh, leuk al die dansende poppetjes voor Oeffie!!!

Loewyz

je begrijpt natuurlijk wel dat je elke dag meldpicht hebt hier hè? Oké, las op je hyves dat Merijn weer ziek is, dus ik ga er vanuit dat je nog niet begonnen bent met puffen, maar toch, je was gisteren uitgerekend! Dus vanaf nu ELKE DAG MELDPLICHT!!!!

Pijn in de borst met het hoesten herken ik wel..balen!

(enneh, too much information: vriendlief en ik hebben heftig gesext en een uur later waren mijn vliezen gebroken van Joeri)

Mette

lekker met die billen naar beneden! Nu al lekker eigenwijs! Dat beloofd nog wat!

En spannend hoor, over 3 weken alweer een datum prikken voor een keizersnede!!! Kies je wel een leuke datum uit!

Joeri slaapt thuis al bijna niet meer... Op het kinderdagverblijf nog wel, maar thuis ligt hij alleen te poepen in bed!

Klinkt inderdaad echt niet als jouw dag! Luierdoekjes in de auto en het regent...bah!

Ainne

wat goed, al 5 sterren! Jeeminee! Ik ga echt aan de slag met Joeri als we weer op orde zijn in huis en smurfin er eenmaal is....

(volgens mij zit smurfin in mijn blaas te knijpen, voel de hele tijd gekriebel!)
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
o jee Knorretje.. wat naar zeg voor jullie.. voor Joerie zelf natuurlijk maar ook voor jou dat die penicilline er eerst niet in ging. Raar dat dat zomaar kan ontstaan zeg. Sterkte ermee en hopelijk geneest het nu snel!
hey knor... zag je tik op mn hyves... denk die heeft vast wel wat gepost op viev haha...

Merijn is idd ziek. Ligt met 40 graden koorts in bed. R. is vanavond ook weer om 8 uur naar bed gegaan en ik ben nu wel redelijk opgeknapt. Erg stil in huis zo...

Ik weet dat sexen de beste manier is om een bevalling op te wekken, alleen heb ik er op dit moment echt verre van zin in. En denk ook niet echt dat ik er R. warm voor kan krijgen haha. Ach wordt mijn geduld ook weer op de proef gesteld....
Loewyz

Oh bah!!! wat naar dat Merijntje zo'n hoge koorts heeft! Enig idee of het door verkoudheid komt of door kiezen? Ik kan me voorstellen dat jij noch R. op dit moment zin heeft in een heftig potje, maar ja, de 'tip' in je achterhoofd houden kan altijd!

Falcon

ja ik hoop dat het vanaf nu echt beter gaat.... En ik was ook zooo moe, ik zat gewoon mee te janken toen Joeri de penicilline niet wilde. Nu geen strijd meer, dankzij danoontje!

Ja, de dokter had het erover dat hij toch een klein wondje moet hebben gehad, kan zelfs een kras van een nagel zijn geweest.

Sannie

heb jij wel eens zoiets meegemaakt? Ik vond het zo raar dat ze ons in eerste instantie wegstuurde met die vettige gaasjes... Ik had wel het idee dat ze er maandag van schrok hoor dat ze niet had verwacht dat het zo erg zou zijn...

Ja, ik was het er ook niet mee eens, dat onderhoud van Viev op mijn eerste verlofdag!!!

Trusten allemaal!!!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Knorretje, ik heb het wel eens op tv gezien, een vrouw die een wond had die steeds groter werd. Bleek dat er darmbacteriën bij waren gekomen.
He meiden,

Oef; ik hoop dat jullie lekker thuis zijn, en een goede nacht hebben gehad!

Loewyz en Joni; sterkte met de ziekenboeg.

Sannie; ik ben benieuwd naar fotos van de carnavalspakken.Leuk dat je zelf zo crea bent!

Knor; ach wat sneu zeg, dat is een behoorlijke plek. Ik hoop dat de kuur snel aanslaat.

Falcon; ik hoop dat het straks ook bij jullie snel gaat. Zo vervelend lange cyclussen als er een kinderwens is. Iedere keer toch weer hoop, maar geen menstruatie en ook geen zwangerschap. Maar goed, ik dacht dat we het weer met medicatie moesten gaan opwekken, maar dat was toch niet nodig

O even posten, mn verbinding valt steeds weer weg, dus ik hoop dat het zo nog gaat..
Hi allemaal,

Oef: Hoe gaat het bij jullie thuis? Hoe is de eerste dag en nacht gegaan? Gaat het goed met kolven en voeden?

Loewyz: Hee waar blijft dat dametje van jullie nou?? Je loopt gewoon met een baby van 2 dagen in je buik, haha!

Maar zonder gekheid, wat rot dat Merijn weer ziek is, die blijft maar kwakkelen, hè? Volgens mij is hij zo'n beetje je hele verlof ziek geweest, met af en toe een dagje niet. Of overdrijf ik nou?

En hoe voel jij je? Nog steeds verkouden?

Knor: Jeeeemig, wat ziet dat er vervelend uit zeg! Heeft Joeri er ook echt pijn van tijdens het spelen en slapen? En weet je nou wat het nou geweest is? Geen krentenbaard of wondroos dus, maar wat dan wel?

Yora: Ik hou wel van Mo Hayder en van Tess Gerritsen heb ik volgens mij pas een boek gelezen, alleen weet ik niet meer welke... Verder hou ik wel van Simone vd Vlugt, Saskia Noort, Nicci French, dat soort literaire thrillers. Maar ik vind Isabel Allende ook heel mooi. Ik hou echt van lezen, maar heb er tegenwoordig veel minder tijd voor helaas.

Manu zit lekker te 'kleulen' met mijn waskrijtjes. Haha, we vonden net op zolder een grote doos met al mijn teken- en verfspullen van het Grafisch Lyceum. Hij helemaal blij!

De cursus gisteravond was inderdaad erg leuk! Wel weer wennen, zo'n klas met een juf. Het is 10 jaar geleden dat ik voor het laatst in de klas heb gezeten. Ik lag wel pas om 23.30 in bed en Manu begon om 5u te huilen. Gelukkig sliep hij snel weer verder en hebben we uitgeslapen tot 8u!!!

Zijn oogje was gister van de crèche nog roder geworden dus ik had me al voorgenomen om vandaag de huisarts even te bellen. Maar het zag er vanmorgen juist weer beter uit, dus ik denk dat het niks was. Manu heeft een erg gevoelige huid en als hij even ergens aan zit of wrijft kan het een tijdlang knalrood zijn.

Flauw hè, een dag zonder forum! Ik had het berichtje van Falcon en Nurse wel gelezen tussendoor, want ik zit op mijn werk de hele dag achter de computer en check vaak even of er wat is geschreven. Dankzij de storing heb ik wel eindelijk weer eens hard gewerkt...hihi.
Oh ja: ik had Manu gister weer eens op het potje gezet. Staat ie op, hurkt naast het potje neer en doet een plas.... op de vloer!
Hahaha, grappig van die plas Tinus.

Noof is hier weer helemaal klaar met zindelijkheidstraining, ze ís wel zo goed als zindelijk maar ze wilt opeens niet meer naar de wc. Het nieuwtje is eraf denk ik, haha! Nou ja, ga er nu ook geen drama van maken, ze is nog maar net 2 en ik ben bang dat als ik het nu ga pushen/boos worden dat ze dan helemaal niet meer wilt.

Vanmiddag komt de ketelman voor de jaarlijkse onderhoudsbeurt. Balen eigenlijk want ik ben wel aan een slaapie toe Maar goed, ik weet niet hoe laat de beste man komt, dus om hier nou op apengapen te gaan liggen.. Straks maar even een bakkie koffie zetten.

Gisteravond gingen we Nova's nieuwe bed in elkaar zetten, blijkt dat ze ons bij de Ikea het verkeerde matras hebben meegegeven. Er lagen er meerdere en omdat ze vacuumverpakt liggen had ik even aan medewerkster gevraagd welke we precies moesten hebben voor het meegroeibed Minnen. Ik nog gevraagd, dus dat is met die afritsstukken? Ja, dit was de goede. Nou niet dus, 10 cm te smal en te lang, en geen afritsstukken erbij.

Moest dus achteraf de Sova hebben en ze heeft de Sussa meegegeven. En het is ook geen standaardmaat, dus hier in de buurt al even rondgebeld maar die maat hebben ze niet..

Dus dan maar zaterdag weer naar de Ikea. Uur heen, uur terug, dus ben niet heel blij..

Verder geen nieuws hier, vanmorgen even lekker buiten geweest en bij mn oudtante op ziekenbezoek.

x
Hey meiden!

Roxanne heeft vannacht flink gespookt, was niet lekker en had koorts.

38.2 bij het opstaan maar was verder wel vrolijk dus toch mn spullen gepakt en zijn vertrokken naar het CB.

Maar toen; heb gewoon ruim een uur moeten wachten!!

Dr was vanalles loos met de planning en de arts liep ook op dr sloffen.

Ik was bijna gegaan maar Yasmine moest dr inentingen hebben en ik wilde dat ivm het aparte bilschuiven dat ze doet naar dr heupjes gekeken werd, dus toch maar gebleven.

De meiden waren overgens niet vervelend oid maar ik moest nog boodschappen doen, het liep tegen lunchtijd/slaaptijd aan en mn parkeerkaartje liep af...

Nu moet ik zeggen dat ze eigenlijk nooit optijd zijn hier op het CB...hoe is dat bij jullie allemaal?

Maar goed, de dames zijn gewogen en gemeten:

Yasmine:

10,6 kilo en 81 cm lang

Roxanne:

14,3 kilo en 95,5 cm lang

Eenmaal thuis was Yasmine toch wel erg moe, Roxanne dr koorts was opgelopen en had ze het helemaal gehad... snel gegeten, beetje opgefrist, pyjamaatje aan, zetpil en lekker naar bed. En nu slapen ze dus al eventjes.

Verder even snel uit mn hoofd, moet Fien nog buiten zetten en de rest van het vee voeren

Oef:

Ben benieuwd hoe het er bij jullie thuis aan toe gaat!

Sannie:

Zullen mn ouders nu voortaan ook wel doen denk ik zo.

Toch vind ik het een slechte zaak dat als je als vliegtuigmaatschappij besluit mensen zo op de hoogte te stellen van wijzigingen dat je niet iets onderneemt om te checken ofdat de boodschap is doorgekomen.

Waar blijft trouwens de foto van t Teigertje-pak?

Knor:

Jee, dat ziet er best heftig uit! Vooral de foto van de maandag!

hopelijk geneest het snel en mooi zodat ie geen litteken eraan overhoudt.

Enne, sorry voor de to much info

Loewyz:

Eeeh, dr zijn ook nog andere fabeltjes die je kunt afwerken om de bevalling op gang te krijgen hoor!

Eentje dr van is t hart van een ananas te eten geloof ik...

Ik ging trouwens bij allebei onze meiden aan de gang met 40wkn+3dgn en toevallig ook 2x nadat we de avond van te voren bloemkool hadden gegeten en bij vrienden op bezoek waren geweest.

Ik weet nu dus al wat dr op het menu staat bij 40wkn+2dgn en wat we ´s avonds gaan doen haha!

Succes dr iig mee, ook met jullie mannetje!

Joni:

Beterschap met jullie Eize!

En grappig dat jullie nu bezig zijn met de geluiden van een kip, lief is dat hè?!

Wij zitten in de fase dat we moeten aanhoren dat kippen brokjes eten, dat zij die wel even zal gaan geven en dat een kip een ei legt.

´Hierkomen kip! blijf!´ (zegt ze terwijl achter t beessie aanloopt en ze onder de kip zn kont wilt kijken) Ook hier word wat afgelachen om zulke dingen

Tinus:

Haha! Ach hij probeerd te tenminste

Enne, jaaa zal wel wennen zijn; weer in de schoolbanken, hoelang duurt de cursus?

Fijn dat zn oogje opknapt trouwens!

Zo,posten die hap en aan de gang!

Kusss!

Oh, damn, ik hoor Roxanne alweer
Mette: Ach misschien een klein tukkie op de bank dan maar? Wat vervelend van dat matras bij Ikea. Dat kost je weer een halve dag. Heb je gebeld om te klagen? Zou ik wel doen, misschien willen ze je tegoed komen in de reiskosten (naaaa zal wel niet, maar tis te proberen).

Nurse: Oh, da's niet leuk dat je zo lang moest wachten. Bij ons in mijn oude woonplaats en eigenlijk hier ook wel duurde het nooit langer dan een kwartiertje. Bij het andere cb hadden ze heel veel speelgoed dus dat was nooit erg, maar hier is het maar een raar klein hokje.

Zo zeg wat zijn die meiden van jou al groot! Nog even en Yasmine is groter dan Manu!! Die ga ik maar weer eens voor zijn groeimeter zetten om te meten (en pokon geven).

Sneu dat Roxanne ziekjes is. Hopelijk is het geen echte griep.

Cursus duurt 15 weken. Leuk hoor, ik zit nu een beetje te oefenen thuis maar op de cursus hebben ze pc's en ik heb thuis een mac dus ik kom er niet helemaal uit. Morgen ff mijn collega vragen maar...

Jp en ik gaan vanavond naar theater, cabaretduo Schudden. Heb er zin in!!
Vergeet ik weer wat (jemig, die Tinus blijft maar ouwehoeren zeg...)

Jullie krijgen allemaal de groetjes van Kidon en Dylan. Ze leest nog regelmatig mee, maar vindt het te snel gaan om te reageren. (te snel?? wij??? wat een onzin.... )
Idd Tinus: te snel? GROTE klets

Enne, ik las iets te vlug door je stukje heen waardoor er woorden wegvielen en ik las:

´Sneu dat Roxanne ziekjes is. Hopelijk is het geen echte griep.

duurt 15 weken. Leuk hoor´

Gehehe

Wat erg trouwens, ik kom maar niet van de bank af...

Ga nu echt.

xx
Groetjes terug aan Kidon!

Tinus; o leuk, veel plezier vanavond! Heerlijk zo'n avondje weg.

Nurse; Zo de meiden groeien goed hé! Die buitenlucht bij jullie..

Jammer dat Rox alweer wakker is, hier is het stil Zal je altijd zien, als ik niet kan slapen door de ketelman slaapt zij wel..

Nou ja, even tijd voor mezelf is ook lekker! Ga zo in mijn nieuwe boek van Mo Hayder beginnen (de behandeling).

Nurse; Nova zit ook in die fase van verbanden leggen en er vooral heul veul over willen praten Vanmorgen; Mama, gaan we eerst naar tante Kippy =Skippy, dan krentebollies halen en dan naar huis krentebollies eten, en broodje vlokkies hé, echt waar,mama echt waar. Nee zeg ik, eerst naar tante skippy, dan broodjes en krentebollen halen en dan naar huis eten, maar een broodje kaas of worst want vlokkies zijn voor het ontbijt..

O, jammer zegt ze

Ze kan nu ook tot 5 tellen in het Engels, zo grappig. Zo vaak kijkt ze niet eens naar die Dora, maar toch pikt ze het op.
Mette:

(jaaahhaaa, ben ik weer )

Die koeien-strontlucht is echt aan te bevelen ja! haha!

Oohh, heerlijk die gesprekken hè?!

´Mama! Hoor! Ziekenauto! naar ziekenhuis, mensen beter maken hè?´

Ook is ze bezig met tellen, al is het in NL, ook is ze bezig met t alfabet, tijdens het tandenpoetsen moest ze altijd ´Aaaaaa´ zeggen, B, C en D zijn er inmiddels ook al bijgekomen

Wat ik me pas ook opviel, Animal Planet is favoriet hier en dr zit een reclame tussen waar eerst kwallen, dan een leeuw, dan een olifant, dan weer een aap, dan een walvis enz enz. elkaar heel snel afwisselen. Zit ze op de bank; ´Eeh, een kwal! Leeuw! Aap! Olifant!´

Ze was toenet trouwens weer in slaap gevallen maar nu hoor ik wederom gepruttel dus t zal niet lang meer duren eer ze weer beneden is.

Nou, weer genoeg over mn kind

OH! Kidon: ik zwaai even naar je want blijkbaar lees je toch mee!
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 12-02-2009 19:48
Reden: stond Falcon ipv kidon :-P
% gewijzigd
Even aan mijn meldplicht voldoen.

Merijn is nog steeds ziek en ik begin mij langzamerhand steeds beter te voelen (Mag ook wel na een week toch?!)

Mijn moeder is er nu weer de middag en gaat zo lekker pannenkoeken voor ons bakken... wat is ze toch lief!

Vanavond gaat Merijn weer logeren bij R. zn ouders dus ik ga eens even een lijstje met fabeltjes opzoeken en ze een voor een afwerken om morgen een kindje op de wereld te kunnen zetten hahaha.

bye!
Mette: Ik zat net even bij te lezen op mijn telefoon tijdens de pauze binnen college... zeg ik tegen mijn buurvrouw... hm, toch maar eens Dora gaan kijken dan... Ze zat me echt aan te kijken of ik niet helemaal goed was...

Yora moet nu verplicht Dora kijken

Sannie: Heel raar eigenlijk he ook van jouw vriendin... gelukkig is ze dan toch nog zwanger! Ik ken ze wel hoor die mensen met een uitkering of schuldsanering etc. en dan toch zwanger worden...

Over die Tess Gerritsen: lekker knippen en plakken

bestsellerauteur Tess Gerritsen nam een ongebruikelijke weg naar haar carrière als schrijfster. Na haar studie medicijnen werkte ze een tijd als internist. Tijdens haar zwangerschapsverlof begon ze met het schrijven van fictie. In 1987 werd haar debuutroman Call After Midnight gepubliceerdDe details moeten dan in ieder geval ook kloppen voor jou lijkt me...

Ik heb dat boek wat jij noemde ook in de kast staan trouwens... vond het een erg goed boek maar toen het einde naderde vond ik het steeds minder worden eigenlijk

Nurse: Ook goed hoor van Roxanne dat a, b, c en d zeggen...

Moet ik nou harder gaan oefenen met Yora?

Ik zwaai ook even mee naar Kidon

Gisteren bij de gastouder hoorde ik ook een kindje van haar leeftijd dat beter kon praten dan Yora... maar Yora zorgt zelf wel dat ze nooit met een snottebel loopt, en pulkt die witte draadjes van mandarijntjes af voordat ze ze in haar mond wil stoppen... etc.. ook heel goed van haar

trouwens ik vind het heel knap van haar dat ze kralen kan rijgen... maar is dat nou heel knap of is dat echt heel gewoon en normaal bij de leeftijd?

Vanochtend heb ik Yora dr tanden per ongeluk gepoetst met mijn tandpasta. Heb 2 tubes Elmex liggen... die van Yora is bijna op en die van mij nog niet... dus ik vanochtend ook heel hard knijpen in mijn tube en vond het al zo verbazend dat er zo veel uitkwam... maar kwam er toch pas achter dat het mijn tube was toen ik mijn tube op een andere plek zag liggen later

Ik heb mijn boek uit!! Echt een aanrader...

The curious incident of the dog in the night-time

of

Het wonderbaarlijke voorval met de hond in de nacht

Mark Haddon. Nurse?? niks voor jou?? Lees jij serieus de Mijn geheim? Ik ga nu met de bus naar het station i.p.v met de fiets naar de bushalte dan kan ik lekker lezen tijdens mijn reistijd in mn volgende boek Ik ben helemaal gelukkig dat ik weer een beetje normaal kan lezen... eerder kon ik me helemaal niet meer concentreren en een boek lezen is niet echt leuk als je dezelfde zin steeds drie keer moet lezen.

Falcon: Het bureau stond ik gisteren nog naar te kijken in de bieb maar zag alleen delen 3 en 6 ofzo? En ik lees nooit vertalingen hoor! Engelse boeken lees ik ook in het Engels... Het enige boek wat ik tijd geleden probeerde te lezen in het Engels maar wat blijkbaar echt te moeilijk was voor mij was the human stain...

Mette: Waar blijven die echofoto's nou???

Knorrie: eindelijk verlof dus!! Ik zag gisteren op mijn telefoon heel even een hele mooie vivaversie voor op je mobiel... ben benieuwd wanneer die er dan echt gaat komen... Ziet er niet echt mooi uit die plekjes van Joeri!

Ik had trouwens nog heel lang het vooroordeel dat mensen die bij de politie werken heel hard zijn

Mijn zusje loopt een jaar voor op mij qua studie... boehoehoe... Zij heeft gisteren voor het eerst les gegeven in een 4 havo klas op haar oude middelbare school...

(Ze studeert trouwens iets heeeel anders hoor...)

Ik ren nu naar de bushalte om verder te kunnen lezen in the mephisto club
Als jullie babba's allemaal goed Engels spreken mogen ze bij ons komen logeren, goed?

Ik hoorde vanmorgen ineens, Aimee, nooo, mind your fingers, mind your fingers!! Ik gauw de kamer inrennen, was Aims net bezig om haar vingertjes onder de deksel van de speelgoedkist te proberen te pletten. Toch mooi kunnen voorkomen dankzij Leah. Best handig he, als ze kunnen praten.
Yora, ken je de boeken van Wally Lamb? De moeite waard.

En een van de beste boeken die ik vorig jaar gelezen heb is We need to talk about Kevin". Moet je even googelen voor de schrijver, kan ik me zo gauw niet herinneren.

Knor, jeeeeeemig, wat ziet dat eruit zeg!!!
whaha, Nurse, ik weet precies welke reclame het is, Noof doet precies hetzelfde En het liefst roept ze het ook heel hard en vlakbij het beeld, alsof ze het anders mist ofzo.

Ainne, wat schattig dat ze al zo goed op haar kleine zusje past! Skattie is het!

Yora; heerlijk hé lezen. Ik heb het een hele tijd gehad na de bevalling dat ik ook een zin 3x moest lezen door concentratiegebrek, heel irritant.

Loewyz; pff best lastig; ananasharten eten terwijl je aan het bent Succes!

Waarschuwing; ik vroeg me iets af, adv de tip van Knor, en is een beetje viezig..

Nou wat ik net had opgeschreven heb ik maar weer weggehaald, maar het kwam hier op neer; Ik zou zo bang zijn dat sex idd de bevalling opwekt en dat dan de vk tijdens het toucheren de klodders kwak aan haar handschoen heeft hangen Ik zou me dan echt kapot schamen Najaa, kan het toch niet opschrijven zonder beeldend te worden dus ik maak het wel licht van kleur mét waarschuwing..

De ketelman is net geweest, en de ketel is weer schoongemaakt. Wat ik zo grappig vind aan de ontwikkeling van Noof, is dat ze nu zo vrij is naar vreemden, eerst was ze best verlegen.

Nu ook, ketelman aan de koffie. Ze heeft de oren van zn hoofd gekletst. Over haar fiets, de ijsbeer, over haar pantoffels en dat ze ook tenen had, die nu niet koud waren. En dat ze tenenkaas had en dat dat stinkt, doet ze haar slof uit, zegt ze; ruiken? *Als Tris haar naar bed brengt hebben ze altijd als spelletje dat Tris aan haar tenen ruikt, en dan half vergaat van de tenenkaas 'stank'. Lachen gieren brullen vindt ze dat altijd.*

Gelukkig kon de ketelman er ook wel om lachen
anoniem_5439 wijzigde dit bericht op 12-02-2009 16:34
Reden: Moet ik de tekst wel daadwerkelijk licht maken...
% gewijzigd

Ik zie dat dan meteen voor me hè, die kwak. Baaaah!
Hallo !! Geen baby nieuws hier ?? Jammer !!

Pffffff, het echte leven is begonnen......Timo is voor het eerst op school geweest. Denk dat ik maar een cursus time managment ga volgen. Elke ochtend vroeg op, snel boodschappen, huishouden, met Floortje spelen, straks de baby er bij....hoe doen ze het toch allemaal ??

Heel veel indrukken voor Timo dus ben best lang bij hem gebleven. Kroop toch vaak op schoot en moest met gym zelfs huilen van alle indrukken. T is wat voor zo'n kleintje. Dan denk je dat je kind al groot is maar op zo'n grote school is het toch weer een ukkie hoor. Geloof dat ik zelf ook moe ben van alle indrukken.......

Zo zwemmen en morgen met de kids naar een binnenspeeltuin. Timo neemt dan afscheid van zijn kdv vriendje.

Floortje was met mijn ouders mee naar schiphol mijn zus ophalen. Zo had ik mijn handen vrij voor Timo. Het gaat wel goed met haar maar ze heeft nog steeds sinds ze ziek is looporen en stink ontzettend naar ontsteking. Blegh. Wel sneu dat ik mijn kind zo vind stinken. Veel in bad om alle haren van haar oren af te weken enz. Wel heel sneu.

Nou, kom later wel weer sociaal doen :-)

Doei doei

Ben wel benieuwd naar Oef trouwens !! En mijn vriendin, was maandag uitgerekend en had dinsdag bij de vk 2 cm ontsluiting en alles was er klaar voor. Spannend !!
Ben ik weer!

De meiden liggen alweer een half uur plat, hopelijk gaan we een betere nacht tegemoed, Roxanne had net 39.6 temp. ligt nu in bed met een zetpil.

Loewyz:

Aah, das idd erg lief van je moeder!

Mette:

Hahaha! herkenbaar dus! Dr komt ook een stukje in voor met een olifant dat een (dood,volgens mij) jong met haar slurf draagt, vind ik altijd zo sneu...

Wahaaa! wat een verhaal over die tenen! wij doen dat namelijk ook, vooral die kleine pootjes van ons Yasmine ruiken zo lekker muffig aan t eind van de dag

Enne, even over dat -en om de bevalling op te wekken;

Tis de bedoeling dat vooral de vrouw aan dr trekken komt, dat is heel de bedoeling van het sexen, de man hoeft zn kwakkie dus helemaal niet te lozen, maar hij moet vooral aan zn vrouwtje denken.

Yora:

Alleen bij gebrek aan beter in een wachtkamer oid

Flodder:

Ohjee, ja dat zal wel even een omschakeling zijn..

Veel plezier morgen met zwemmen enzo!

Spannend trouwens van je vriendin, is het t 1e kindje?

Ainne:

Idd makkelijk ja! Jullie hebben dus geen oppas meer nodig lees ik zo

Posten!!
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 12-02-2009 20:09
Reden: foutje :)
% gewijzigd
en mette, wie is de mol?? ik had jon (even wachten met posten, nu is de executie..- gelukkig groen scherm

casper blijft wat spugen (en tussendoor rondrennen), man zegt nu dat hij nog slapper dan een vaatdoek is, maar loopt wel op te ruimen.

nurse, volgens mij had het kwakkie juist weeen opwekkende kwaliteiten... en na de beeldvorming van mette, ik zie de VK al ruiken,, is het vruchtwater of ?? ff ruiken...

he yora, je zus heeft geen kind tussendoor gekregen (neem ik aan, vind je het logisch dat ze sneller gaat)

beterschap aan alle zieken, blijft wel kwakkelen allemaal...

die draadjes van de mandarijntjes afpeuteren, dat doet casper ook altijd, en tegenwoordig eet hij ze dan niet meer op. kralen rijgen doet casper ook (op mijn werk was laatst een moeder boos over een intelligentieonderzoek - zo belachelijk, laten ze jongens van 3 jaar kralen rijgen, dat hoort toch niet...)

waar wordt dora eigenlijk op uitgezonden, dat kom ik nooit tegen (of kijken we te weinig tv..)

cb, loopt hier redelijk uit, ik probeer vaak de tijd na de koffiepauze (die ze nooit hebben, omdat ze uitlopen) te krijgen. de laatste keren was ik steeds met beide kinderen samen, ze zaten precies in hetzelfde schema met of de arts of de VPK.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven