Zwanger worden!

22-05-2017 08:14 468 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!
Wie zit er net als ik nog meer in de spannende fase van (voor een 1e keer) zwanger worden?
Zin om er hier over mee te kletsen?

Bring it on :)
Annlucky, gefeliciteerd!

Inekkke, lijkt mij een vervelende situatie. Weet je waarom je vriend nog even wil wachten? Ik zou zelf namelijk te ongeduldig zijn en toch even bij de dokter willen checken..
Welkom nieuwe dames! :)

Annlucky, ik wist het! Gefeliciteerd! :D

Inekkke, hopelijk snel duidelijkheid... :(

Mijn nieuwe NOD is overigens 22 juli!
Nog 3 weken en 2 dagen wachten 😂
Maar eerst natuurlijk de vruchtbare week nog! Vandaag dag 7 van de cyclus, ga vanaf zondag of maandag weer testen! :)
Gefeliciteerd Annlucky!! :cheer2: Grappig he, dat je de test alsnog niet vertrouwd met een streepje. Daarom hebben we die mooie clearblue testen :hihi:

Spannend, Nathalie. Vol goede moed weer de nieuwe ronde in! En die vruchtbare weken zijn geen straf :biggrin:

Ik begin een beetje zenuwachtig te worden. Zit nu op 7-8 dpo en zoveel gedachten schieten door mijn hoofd: gaat het allemaal wel goed daarbinnen, wat als het raak is, wat als het niet raak is? Je wilt het gewoon zo graag :love:

Ik ga testen op vrijdag 7-7, tevens mijn verjaardag. Nog 8 dagen wachten :hyper:
Gefeliciteerd Annlucky!! :cheer:
Dat is andere thee!
Lief, dank jullie wel!

Ik ga ook duimen dat het voor jullie snel gebeurd 🙏🏻
Hoe voel je je nu Annlucky? Hoe reageerde je vriend?
Voelde je je anders dan als je ongesteld zou moeten worden, welke symptomen had je allemaal?

Sorry veel vragen haha. :-P)
Dat is andere thee!
Gefeliciteerd Annlucky!

Ik heb net bloed laten prikken voor een hcg test. Was bij de huisarts voor wat anders en toen vertelde ik dat ik nu 4 dagen overtijd ben maar wel negatieve testen heb. Ik mocht bloed gaan prikken.
Ik vertelde dat net aan mijn zus (daar bespreek ik heel veel mee) en die vertelde dat zij zelf ook pas na een week overtijd een positieve test had. Dat geeft me toch wel weer wat hoop. Misschien krijg ik vandaag al een uitslag, en anders wordt het maandag pas. Nog even afwachten dus.
@ tea lover: ik voelde me niet heel anders, alleen geen 'menstruatie' buikpijn. Overigens wel buikpijn, afentoe last van m'n liezen en onderrug. Afgelopen 2 dagen had ik ook erg last van hoofdpijn maar dat is gelukkig afgezakt 'klopklop'.. Ik begon te twijfelen door de vele jankbuien en ik wil veel slapen.. Dus ik voel genoeg en heb genoeg gevoeld als ik er achteraf op terug kijk haha.

Oja, heel afentoe een vlaagje misselijkheid maar als ik dan wat eet is t gelijk weer weg. :)

@ uiltje: al uitslag?
Gefeliciteerd Annlucky! Super nieuws.

Gister was mijn NOD en jawel.. gister ongesteld geworden... helaas... ben toch wel teleurgesteld.. We zijn vanaf december bezig nu. Maar wel positief is dat deze cyclus 41 dagen was en ik een eisprong heb. De vorige cyclus was 76..... heel erg lang! Dat was niet meer leuk wachten haha... op naar de volgende ronde! Succes iedereen!
Net gebeld met de huisarts, maar helaas nog geen uitslag. Hopelijk morgen wel..
Ohh wat spannend zeg uiltje!!! En pff je geeft me nu onbedoeld echt super veel hoop ineens! Ik ben nu ongeveer 1 week overtijd en ben echt helemaal de kluts kwijt. Snap er helemaal niks meer van, eregisteren avond een test gedaan en natuurlijk hartstikke negatief! Pff echt vervelend!!! :@@:
@uiltje ahhh spannend! Nog even afwachten dus.. ik ben benieuwd!

@Inekkke: dat lijkt me inderdaad vervelend! Heb je normaal wel een regelmatige cyclus?
Nee mikas9285, mijn eerste cyclus duurde 8 weken, daarna paar keer 6 weken en nu zou die 5 weken moeten zijn. Ik heb altijd tijdens mij cyclus 2 dagen heel veel vruchtbaar slijm en ook altijd een positieve ovulatietest. Na deze positieve testen werd ik altijd 2 weken later netjes ongesteld. Tot nu zegmaar, mij nod was 22 juni dusja ben nu een week eroverheen en nog geen menstruatie te bekennen! Ik heb deze ronde geen ovulatietesten gebruikt want die waren helaas op, wel heb ik 2 dagen duidelijk slijm gehad en was dat voor mij genoeg om te weten dat het mij eisprong zou zijn. Maarjz het is heel vervelend hoor, leven in onzekerheid! :whoops:
@inekkke, kan je ook geen bloedtest laten doen?
Ik vind het ook heel frustrerend, dan zal je ook nog zien dat ik niet zwanger blijk te zijn, terwijl mijn huisarts mij net weer een beetje hoop gegeven had!
Yesss annlucky, gefeliciteerd! Wat fijn dat de testen van Clearblue er zijn! Ben benieuwd naar hoe je jezelf voelt :)

Ah wat lijkt me dat lang wachten Farelly! Als de verloskundige geen alarm slaat zal het wel goed zitten!

Jammer dat je ongesteld geworden bent Mika :(. Op naar de volgende ronde.. Worden jouw cyclussen wel steeds korter? Ben je er ooit voor naar de dokter of gynaecoloog geweest? Ik word zo wanhopig van het wachten..

Spannend uiltje, ik ben ook benieuwd naar de uitslag!

Hier nog niets.. Had eergisteren en gisteren het idee dat ik ongesteld moest worden, maar vandaag voel ik helemaal niets.. Die positieve ovulatietest op dag 23 en 24 kloppen denk niet, of ik heb een heuele lange luteale fase maar dat zal wel niet haha! 44 days and counting..
Oliveviva wanneer is jou nod ? Nog een weekje afwachten dus , spannend hoor !
Nathalie fijn dat je weer van je menstruatie af ben kan je nu weer met een nieuwe ronde beginnen.
Je maakt het wel erg spannend zo uiltje ik blijf duimen voor je !
Mikas jammer dat je menstruatie kreeg nu ook maar op naar een nieuwe ronde en dus nieuwe kansen !
Inekkkke ik zou de ha gewoon even bellen voor advies of informatie heb je in iedergeval iets want dit lijkt me ook niet fijn die onzekerheid.. :nooo:
Hallo iedereen,

Mikas wat rot zeg dat je ongesteld bent geworden, maar de volgende keer weer een kans! Ik duim voor je!

Uiltje, ja ik denk dat ik maandag een bloedtest laat doen als ik dan nog niks veranderd is.

Jackym zit jij ook al na te denken over eventueel een bloedtest???

Hier een paar kleine verranderingen, mijn tepels doen gruwelijk veel zeer, vooral mijn linker, die is veel pijnlijker dan de rechter. geen idee hoe dit kan en ik heb al een paar dagen meer uitvloeing (dit heb ik wel vaker op bepaalde dagen, maar nu weet ik niet waarom). Heb een inlegkruisje ingedaan, omdat ik dacht misschien wel ongesteld te worden, maar nee dus. Morgen ga ik denk ik weer testen, al verwacht ik er helemaal niks meer van. Nog steeds niet ongesteld en mijn baarmoederhals zit ook pot en pot dicht. laatste test was 26 en 27 juni, beide negatief en in de avond afgenomen. Had wel heel lang mijn urine opgehouden en die was donkergeel. (sorry iedereen voor de smeriger details kon het eventjes niet laten) :nooo: :frusty:
Helaas was de bloedtest negatief. Als ik niet ongesteld wordt moet de test over 14 dagen weer herhaald worden.

Balen, maar ik weet nu gelukkig wel waar ik aan toe ben. Ik hoop dat ik nu snel ongesteld wordt, dan kunnen we in ieder geval door naar de volgende ronde.
Jammer uiltje, wat vervelend dat het ook bij jou zo op zich laat wachten!

Dat weet ik nog niet Ineke, ik wacht deze week even af. Gebeurt er niets maak ik weer een afspraak bij de dokter. De dokter gaf in mei aan dat ik bij een cyclus tussen de 6 en 8 weken weer terug moest komen, ik zit volgende week op 7 weken en ik heb gewoon heel erg het gevoel dat het niet goed zit. Dat gevoel had ik trouwens al voor ik stopte met de pil, vraag me niet waarom..
Wat vervelend uiltje0789 ik voel met je mee :there:

Jackym wat bedoel je met dat het misschien niet goed zit? Heb je hier dan vaker last van? Hoelang ben je al gestopt met de pil? :huh:

Hier nog geen veranderingen, doe maandag weer een test en als die negatief is bel ik direct de dokter. Vanaf maandag ben ik er klaar mee :fortune:
Ik ben in februari gestopt met de pil en werd halverwege mei voor het eerst ongesteld (op de ontrekkingsbloeding na dan en de ongesteldheid duurde 2 dagen).

Voor ik aan de pil ging was ik al erg onregelmatig ongesteld, het was ook een van de redenen dat ik aan de pil ging. Nu ik steeds meer over PCOS lees, krijg ik toch steeds meer het vermoeden dat dat het misschien wel eens kan zijn. (Ik heb bijvoorbeeld veel (gelukkig blonde) (dons)haartjes op mijn gezicht en armen en ik heb positieve ovulatietesten gehad die waarschijnlijk niet helemaal kloppen (standaard een hoge waarde LH hormoon is ook een symptoom). Daarnaast is het gewoon een gevoel :)

Ik ga maandag ook bellen als er dit weekend nog niets gebeurd!
Maar misschien praat ik mezelf ook wel iets aan wat niet waar is! :P
Jammer Uiltje!

Jackym miss kan je een afspraak maken. Dan kunnen ze t onderzoeken. Grote kans ook dat je het niet hebt. Dat stelt dan weer gerust.

Hier is niks veranderd. Hele week zeer gevoelige borsten en af en toe een klein beetje misselijk.
Heb dinsdag en donderdag getest, beide negatief. Heb nog 1 vroege test liggen. Benieuwd of t me lukt om het weekend af te wachten.
Zou na het weekend ongesteld moeten worden.
Ola, Hmmz wat gek toch Uiltje en Inekkkke. Dat maakt het zo dan wel allemaal tig keer zo spannend en onzeker. Ik snap dat je hoopt dat je menstruatie nu snel komt Uiltje. En idd Ineke maar naar de dokter dan maandag. Duurt lang!

JackyM ik snap helemaal je gevoel. Aan de andere kant heb ik ook altijd zo'n gevoel en je gevoel is zeer verradelijk omdat het vaak gevoed wordt door angst. Zonder bewijs is niets nog waar. Ik weet dat het soms ook echt heeeel lang kan duren eer alles weer een beetje in een cyclus verloopt. Afwachten maar ik begrijp dat het klote is.

Hier niet zoveel veranderd. Straks verjaardagsfeest van vriendin dus ben benieuwd 🙈 1 vriendin weet het dus dat is wel fijn!

Annlucky hoe voel jij je? Leef je ook in een wazige roes, zo van wat gebeurt er allemaal en is het allemaal goed en oké en onzeker en blij. Als klap op de vuurpijl heb ik morgen een uitvaart van iemand die helaas 45 is geworden en zondag op kraamvisite want we hebben er een neefje bij 👶🏻😀 maffe periode zo met de 2 uitersten van het leven.

Iedereen een goed weekend!
Jackym wat een lastig zeg! Maar ik zou idd net wat eslie24 zegt gewoon even laten onderzoeken, dan weet je het zeker en net zoals farelly zegt het kan ook nog zijn dat je aan het ontpillen bent, het kan echt super lang duren voordat alles weer normaal is. Als ik maandag of dinsdag een negatieve bloeduitslag krijg wil ik ook dat er even na mij gekeken gaat worden!

Ja spannend farelly ik snap best dat je in een wazige roes momenteel leeft! En idd wat gek hea zo 2 uiterste! verdriet om het verlies en blijdschap om de geboorte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven