Schaduwnapraat.

24-06-2017 12:23 1201 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alles wat bloedirritant in het napraattopic is, mag hier!

Wat heb je gegeten? Naar welke afschuwelijke bruiloft moet je? Welke muzieklinkjes vind jij leuk (Prince?) etc.etc.

Ik vergeet het belangrijkste, let een beetje op je spelling! :devil:
nouschi wijzigde dit bericht op 24-06-2017 13:08
16.95% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
01-07-2017 20:10
Zal ik nog even naar Keti Koti of niet....
Opgezocht wat het is en ik zou gaan. B-)
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Nouschi schreef:
01-07-2017 20:43
Jammer idd. Het niveau is misschien ook iets te hoog voor je, dus maakt niet uit joh.
Oh, valt dat zo op?
En ik volg nog wel elke week 'pump that IQ'. Weggegooid geld dus.
Nouschi schreef:
01-07-2017 20:50
Dit nummer zong hij hij gewoon heel goed. Best een mooie rauwe stem!
Ja, vinnik ook eigenlijk. Maar dat mag je niet zeggen natuurlijk in dit land.
Dit nummer zong hij hij gewoon heel goed. Best een mooie rauwe stem!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
-Kittens- schreef:
01-07-2017 20:48
Oh, valt dat zo op?
En ik volg nog wel elke week 'pump that IQ'. Weggegooid geld dus.
:hug:
vrouwjagersma schreef:
01-07-2017 20:52
Als jullie daar van houden, is het maar een kleine stap naar Frans Bauer die Rammstein zingt.
Ja, die was ook leuk :proud: .

Maar Dennie doet het echt beter dan Frans.
Enn schreef:
01-07-2017 20:48
Opgezocht wat het is en ik zou gaan. B-)
21:00 uur afgelopen, dus te laat nu.
Als jullie daar van houden, is het maar een kleine stap naar Frans Bauer die Rammstein zingt.
Wie is die man met hoed die zo oenig zit te kijken?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrouwjagersma schreef:
01-07-2017 20:52
Drijf het nou niet gelijk op de spits!
vrouwjagersma schreef:
01-07-2017 20:54
Oh ja, daar had ik ook een linkje bij: https://www.youtube.com/watch?v=sSbVjvo_UOE
:applause:
Oh ja, daar had ik ook een linkje bij: https://www.youtube.com/watch?v=sSbVjvo_UOE
Enn schreef:
01-07-2017 20:53
Wie is die man met hoed die zo oenig zit te kijken?

Brace.
Het is weer helemaal mis, met de tijdrekening.
Djeez het gaat nu wel heel raar zeg!
Nouschi schreef:
01-07-2017 20:54
Drijf het nou niet gelijk op de spits!
Je kent me, ik ga gelijk los.
Ik zit nu lekker Rammstein te luisteren, met dank aan Frans.

En als ik toch mag zeveren hier: ik moet ineens denken aan mijn dochter. Die zat altijd te headbangen op Rammstein, toen ze drie was :love:
anoniem_268181 wijzigde dit bericht op 01-07-2017 21:00
54.02% gewijzigd
LV, jouw dochter, schattig!
Gave trui

Afbeelding
Afbeelding
anoniem_345425 wijzigde dit bericht op 01-07-2017 21:24
60.00% gewijzigd
Haha hij is te wanstaltig! Dennie met zijn trui.
Skull, ik heb vandaag in jouw stad een ijsje gegeten. Het oude deel is mooi, maar de rest doet een beetje sneu aan.
Geweldige trui! :mrgreen:
MoirenPhae schreef:
01-07-2017 21:28
Skull, ik heb vandaag in jouw stad een ijsje gegeten. Het oude deel is mooi, maar de rest doet een beetje sneu aan.
De binnenstad is idd het leukst, er zijn hele mooie straatjes. Voor de rest verbaas Ik me ook weleens over bepaalde keuzes qua bouwstijl. Ben je ook in de kerk geweest?
Skull schreef:
01-07-2017 21:37
De binnenstad is idd het leukst, er zijn hele mooie straatjes. Voor de rest verbaas Ik me ook weleens over bepaalde keuzes qua bouwstijl. Ben je ook in de kerk geweest?
Nee, was al dicht. We reden de stad in door een haaf van schotels. Gelukkig was de oude stad wel mooi :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven