Stamcafe XXXI
zaterdag 1 juli 2017 om 13:12
Goed bezig Puss!
Ik zou ook wel 5 kilo af willen/moeten vallen en meneer L eigenlijk nog wel wat meer... maar de motivatie ontbreekt een beetje. Ik ben inmiddels wel wat afgevallen en de meeste kleding past nu weer redelijk, dus dan mag ik gewoon weer uit eten van mezelf... dat schiet natuurlijk niet op. Maar lekker is het wel!
Ik zou ook wel 5 kilo af willen/moeten vallen en meneer L eigenlijk nog wel wat meer... maar de motivatie ontbreekt een beetje. Ik ben inmiddels wel wat afgevallen en de meeste kleding past nu weer redelijk, dus dan mag ik gewoon weer uit eten van mezelf... dat schiet natuurlijk niet op. Maar lekker is het wel!
The owls are not what they seem
zaterdag 1 juli 2017 om 13:36
Je hebt in elk geval bedacht dàt je het kan doen! Zover ben ik ook. Maar het doen, da's wat anders.
Ik zou mijn fiets kunnen pakken om heerlijk de bossen in te gaan, ik zou kunnen wandelen op zondag, ik zou die fles wijn in de kast kunnen laten staan, ik zou zometeen met de fiets naar die dansvoorstelling kunnen ...
Nèh. Het gaat misschien wel regenen. En ik heb geen tijd. Ik neem zo de auto.
Ik zou mijn fiets kunnen pakken om heerlijk de bossen in te gaan, ik zou kunnen wandelen op zondag, ik zou die fles wijn in de kast kunnen laten staan, ik zou zometeen met de fiets naar die dansvoorstelling kunnen ...
Nèh. Het gaat misschien wel regenen. En ik heb geen tijd. Ik neem zo de auto.
zaterdag 1 juli 2017 om 13:46
Ik heb geen rijbewijs en drink geen alcohol. Maar heb mijn fiets ook gesloopt en woon op struikelafstand van de bushalte en mijn baas betaalt die kosten terug.......
Dadelijk moet ik naar het centrum. Ik ontdek dadelijk of mijn route wel of niet via een bushalte gaat.
De telling staat inmiddels op 3 etentjes deze maand denk ik
Dadelijk moet ik naar het centrum. Ik ontdek dadelijk of mijn route wel of niet via een bushalte gaat.
De telling staat inmiddels op 3 etentjes deze maand denk ik
zaterdag 1 juli 2017 om 17:55
Puss, jij hebt wel een hele goede reden om te lijnen! Ik had het al eerder gelezen maar ik blijf het nogal wat vinden. Hoop dat vriend inderdaad wat gas terug neemt in voorbereiding. Maar wat eerder al gezegd werd: makkelijk is dat niet. Het voelt (althans bij mij) toch als 'toegeven aan de ziekte' en dat is heel confronterend.
Ik ben al tijden omgekeerd aan het lijnen. Ben wel gemotiveerd maar het lukt niet heul erg goed. 6 keer eten, 't Is best wat. Ik eet graag maar er valt heel snel iets 'verkeerd' waardoor ik misselijk word/maag dichtklapt/buikpijn heb/vulmaaraan en dan komt alles wat ik er in stop er net zo hard weer uit. Maar in elk geval is de hoeveelheid avocado, ei, pasta, makreel e.d. die ik binnengooi hoger dan voorheen en ook mijn kaasverslaving is niet minder. Wat mijn lijf daar verder mee doet, daar heb ik niet zoveel invloed op.
Wat me er aan doet denken dat het tijd is voor de volgende portie. Ik heb biefstukjes van de bio slager en die bak ik lekker in de boter, daarbij champignons gebakken met uitjes en knoflook, room en peterselie erbij, nieuwe aardappeltjes en een groene salade. Toetjes doe ik meestal niet aan. Vanavond nog een kaasplankje met vijgenbrood, druiven en noten. Met een rode wijn. Dat spreekt vanzelf! Heerlijke vrije avond. En daar ben ik aan toe ook!
Ik ben al tijden omgekeerd aan het lijnen. Ben wel gemotiveerd maar het lukt niet heul erg goed. 6 keer eten, 't Is best wat. Ik eet graag maar er valt heel snel iets 'verkeerd' waardoor ik misselijk word/maag dichtklapt/buikpijn heb/vulmaaraan en dan komt alles wat ik er in stop er net zo hard weer uit. Maar in elk geval is de hoeveelheid avocado, ei, pasta, makreel e.d. die ik binnengooi hoger dan voorheen en ook mijn kaasverslaving is niet minder. Wat mijn lijf daar verder mee doet, daar heb ik niet zoveel invloed op.
Wat me er aan doet denken dat het tijd is voor de volgende portie. Ik heb biefstukjes van de bio slager en die bak ik lekker in de boter, daarbij champignons gebakken met uitjes en knoflook, room en peterselie erbij, nieuwe aardappeltjes en een groene salade. Toetjes doe ik meestal niet aan. Vanavond nog een kaasplankje met vijgenbrood, druiven en noten. Met een rode wijn. Dat spreekt vanzelf! Heerlijke vrije avond. En daar ben ik aan toe ook!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 1 juli 2017 om 19:20
Leuke dingen heb jij altijd Dolfje! Op het balkon eten werd hem niet, toen ik de borden op tafel zette ging het plots heel hard waaien met een dreigende lucht. Toch maar gewoon binnen aan tafel gegeten.
De katjes in huis zijn een verrijking. Het enige wat ik mis is alle balkonramen helemaal open. Dat durven we nog niet. Main Coons zijn 'springers' dus we houden ze nog even binnen. Wat ook wil zeggen dat onze 'binnen' met mooi weer niet uitgebreid wordt met het balkon zoals we dat in de zomer dag en nacht gewend zijn.
zaterdag 1 juli 2017 om 19:51
Daar kan ik niet over meepraten
Ik kom de avond vanzelf door met kijken en knuffelen met de kittens die te lief en slim zijn. Ik heb ze net hun tuigje aan gedaan. Vinden ze helemaal prima en dan gaan we nog even door het huis en het gebouw wandelen. Man ruimt intussen een beetje op en maakt een snack. Weekend samen thuis
zaterdag 1 juli 2017 om 20:39
Nooit een stickie gehad ? Ohhh kijk aanOudblond schreef: ↑01-07-2017 19:51Daar kan ik niet over meepratenIk kom de avond vanzelf door met kijken en knuffelen met de kittens die te lief en slim zijn. Ik heb ze net hun tuigje aan gedaan. Vinden ze helemaal prima en dan gaan we nog even door het huis en het gebouw wandelen. Man ruimt intussen een beetje op en maakt een snack. Weekend samen thuis
![]()
zaterdag 1 juli 2017 om 21:45
zaterdag 1 juli 2017 om 21:46
zaterdag 1 juli 2017 om 22:38
Bij oppaspoezel is balkon inmiddels catproof, kan dat bij jullie ook?Oudblond schreef: ↑01-07-2017 19:20Leuke dingen heb jij altijd Dolfje! Op het balkon eten werd hem niet, toen ik de borden op tafel zette ging het plots heel hard waaien met een dreigende lucht. Toch maar gewoon binnen aan tafel gegeten.
De katjes in huis zijn een verrijking. Het enige wat ik mis is alle balkonramen helemaal open. Dat durven we nog niet. Main Coons zijn 'springers' dus we houden ze nog even binnen. Wat ook wil zeggen dat onze 'binnen' met mooi weer niet uitgebreid wordt met het balkon zoals we dat in de zomer dag en nacht gewend zijn.
anoniem_325127 wijzigde dit bericht op 03-07-2017 18:51
8.43% gewijzigd
zaterdag 1 juli 2017 om 23:23
zondag 2 juli 2017 om 18:03
Hi all!
Yette
die K3!
Wij mogen van de VVE het balkon niet met een net dichtmaken. Ik vind het wel goed dat er afspraken over vaste kasten, wasrekken, BBQ'en e.d. zijn. Scheelt een hoop gedoe. Voorlopig springen de katten overal op behalve op het aanrecht. Daar talen ze niet naar en ik hoop dat dat zo blijft. Het wordt een kwestie van kijken hoe ze zich op het balkon gedragen. Man heeft extra plexi aan de onderkant gemaakt, maar bovenaan de borstwering mogen we niets monteren. Onze 'oude' katten kwamen niet aan het randje, die hadden blijkbaar besef van 'hoogte'. Deze zomer alleen naar buiten aan het lijntje en dan zien wat ze interessant vinden.
Ik ben in afwachting van pizza, pasta, salade en ijs. Ik heb aan luiewijverkoken gedaan ----->thuisbezorgd. Yeey! Fijne avond allen!
Yette
Wij mogen van de VVE het balkon niet met een net dichtmaken. Ik vind het wel goed dat er afspraken over vaste kasten, wasrekken, BBQ'en e.d. zijn. Scheelt een hoop gedoe. Voorlopig springen de katten overal op behalve op het aanrecht. Daar talen ze niet naar en ik hoop dat dat zo blijft. Het wordt een kwestie van kijken hoe ze zich op het balkon gedragen. Man heeft extra plexi aan de onderkant gemaakt, maar bovenaan de borstwering mogen we niets monteren. Onze 'oude' katten kwamen niet aan het randje, die hadden blijkbaar besef van 'hoogte'. Deze zomer alleen naar buiten aan het lijntje en dan zien wat ze interessant vinden.
Ik ben in afwachting van pizza, pasta, salade en ijs. Ik heb aan luiewijverkoken gedaan ----->thuisbezorgd. Yeey! Fijne avond allen!