Stamcafe XXXI

08-06-2017 22:50 3007 berichten
Van Hawaii naar de Grand Canyon. Een grote stap op de kaart een kleine voor de Stammers. Ofzoiets. :)

Afbeelding

Afbeelding
anoniem_325127 wijzigde dit bericht op 08-06-2017 23:03
49.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Elfje112 schreef:
29-06-2017 10:59
Klinkt lekker, Jane! Maar als je PMS hebt dan wil je niet veel meer/heb je nergens meer zin in/is niks goed.
Klopt, niks is goed! Grrrrrr...ik wil slapen maar Postnl mannetje komt zo een doos vol voedsel brengen voor de katjes. :thunder:
Prrrr, mauw miawwwww.
Jane-Ice schreef:
29-06-2017 11:49
Klopt, niks is goed! Grrrrrr...ik wil slapen maar Postnl mannetje komt zo een doos vol voedsel brengen voor de katjes. :thunder:
Daarna gaan slapen.
Jane-Ice schreef:
29-06-2017 11:48
Aza, hoe gaat het met poes en die ene man?
Poes springt van hoge tafels af. En is heel actief. Morgen hechtingen laten controleren.

Die ene man is druk (ik ook, daar niet van) dus heb hem nu al ruim een week niet gezien. Wel gesproken X-D.
Ah goed nieuws van poes en man Aza!
Ik kom even uitblazen na een hele hectische ochtend! Vanmiddag/avond het laatste grote event en dan zomerstop. Heerlijk even geen extra druk. Alhoewel... de verhuizing loert. 1 september gaat het bedrijf over en wat moet er veel geregeld worden!
Eerst even lunchen. Een goede bodem leggen want ik ga straks - na het inhoudelijke programma - schaamteloos tijdens werktijd aan de wijn!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Elfje112 schreef:
29-06-2017 11:53
Daarna gaan slapen.

:yes:
Of vriend in elkaar beuken als hij van cursus thuis komt.
Prrrr, mauw miawwwww.
Jane, ik heb nog wel een dwangbuis liggen. Ik stuur 'm even naar je vriend... De arme man. *Duikt weg*
Jane-Ice schreef:
29-06-2017 12:05
:yes:
Of vriend in elkaar beuken als hij van cursus thuis komt.
Ik zou lekker even gaan slapen. *belt jouw vriend dat hij ergens moet gaan schuilen wil hij niet door dood in de kamer liggen straks*
Elfje112 schreef:
29-06-2017 12:07
Ik zou lekker even gaan slapen. *belt jouw vriend dat hij ergens moet gaan schuilen wil hij niet door dood in de kamer liggen straks*

Doe geen moeite, hij is het gewend. :proud:
Prrrr, mauw miawwwww.
Fijn van je kat, Aza! En wanneer zie je je lover weer?

Blond, kom maar even uitblazen hier.
Ik ben off!

Vriend is thuis gekomen met MAGNUMS! :rofl:
Prrrr, mauw miawwwww.
Jane-Ice schreef:
29-06-2017 12:11
Ik ben off!

Dat is lief! :flirting:
Jane-Ice schreef:
29-06-2017 12:09
Doe geen moeite, hij is het gewend. :proud:
:rofl:
Elfje112 schreef:
29-06-2017 12:17
Dat is lief! :flirting:

Dat is niet lief.
Hij is gewoon bang :proud:

Maar goed...ik zwaai jullie uit want ik ben nu echt op.
Vriend mag die doos halen van postnl
Prrrr, mauw miawwwww.
Oudblond schreef:
29-06-2017 12:05
Jane, ik heb nog wel een dwangbuis liggen. Ik stuur 'm even naar je vriend... De arme man. *Duikt weg*
:zzz:
Prrrr, mauw miawwwww.
Jane-Ice schreef:
29-06-2017 12:11
Ik ben off!

*Vriend opent heel voorzichtig de deur op een kiertje.... wacht.... geen reactie oef.... maakt kiertje iets groter... wacht.... niets aan het handje oef.... moffelt doos magnums door de kier... wacht... DAT ZIJN DE VERKEERDE DIE LUSSSIKNIE! ... vriend laat doos vallen, keert zijn hielen en gaat terug naar de winkel* Wordt vervolgd....
Oudblond schreef:
29-06-2017 12:31
*Vriend opent heel voorzichtig de deur op een kiertje.... wacht.... geen reactie oef.... maakt kiertje iets groter... wacht.... niets aan het handje oef.... moffelt doos magnums door de kier... wacht... DAT ZIJN DE VERKEERDE DIE LUSSSIKNIE! ... vriend laat doos vallen, keert zijn hielen en gaat terug naar de winkel* Wordt vervolgd....
Haha, ik zie het zo voor me! :rofl:
Elfje112 schreef:
29-06-2017 12:10
Fijn van je kat, Aza! En wanneer zie je je lover weer?

Blond, kom maar even uitblazen hier.
Weet ik nog niet, nog niks afgesproken. X-D
Elfje112 schreef:
29-06-2017 12:31
Haha, ik zie het zo voor me! :rofl:
Ik ook :-D
Het vervolg: *Vriend opent de deur heel voorzichtig met zijn elleboog (want handen vol met drop, chocola, slagroomtaart, 10 soorten ijs, een bos rode rozen en voor zekerheid ook maar een bos witte) op een kier....hoort Jane onbedaarlijk huilen, laat alles uit zijn handen vallen en stormt naar binnen... Schatje wat scheelt er?..... JE BENT ZO LIEHIEHIEF... snotterdesnotter...*
:hello: Tot later, ik ga gastvrouw spelen! En daarna aan de wijn :devil:
Mooie verhaal zo Oudblond :)

Ik heb vandaag best veel gedaan, heb na het sporten en strijken ook nog eens een stuk mijn kledingkast uitgemest. Kleding die te klein/groot/versleten/niet fijn zat/miskopen etc zit in een zak.
Moet nog een flink stuk doen maar er komt wat meer overzicht in. Sommige shirtjes etc zijn niet geweldig meer maar kunnen nog best voor een luie zondag thuis of op vakantie dus die hebben nog een kans gekregen.

Moet op tijd eten want begin vandaag om 17.00 met werken.
Jane-Ice schreef:
29-06-2017 08:37
Ik heb last van PMS, alles is stom en dom! :@
Mijn vriend is momenteel het slachtoffer, ik wil hem slaan! :@
Herkenbaar PMS vreselijk :hug:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Raadsel van de dag:

Hoe kreeg ik het voor elkaar / waarom deed ik het: was mijn usb-stick vergeten/kwijt vandaag. Dus hele dag minder urgente dingen gedaan waarvoor die stick niet nodig was.... Moest ik net mijn plu uitvouwen valt de usb-stick ineens op straat.

Ik heb een uniek verstop-talent geloof ik
Oudblond schreef:
29-06-2017 15:25
Het vervolg: *Vriend opent de deur heel voorzichtig met zijn elleboog (want handen vol met drop, chocola, slagroomtaart, 10 soorten ijs, een bos rode rozen en voor zekerheid ook maar een bos witte) op een kier....hoort Jane onbedaarlijk huilen, laat alles uit zijn handen vallen en stormt naar binnen... Schatje wat scheelt er?..... JE BENT ZO LIEHIEHIEF... snotterdesnotter...*
:hello: Tot later, ik ga gastvrouw spelen! En daarna aan de wijn :devil:

:rofl: Goed verzonnen Oudblond! Hij moet durven om zoveel zoets naar huis te brengen!
En rozen ieuw :nope: Rond deze tijd is hij alles behalve lief, ik ook. :bonk:

Ik heb geslapen en voel me weer stukken beter!

Wat hebben jullie gegeten?
Prrrr, mauw miawwwww.
PMS is echt verschrikkelijk. Ik heb er ook veel last van of beter gezegd: man en kinderen. Ik word zoals man het zegt een compleet ander mens.
Ik ben ziek geweest en ben nu aan de betere hand. Alleen mijn drink en eetlust is nog niet normaal. Leef op beschuitjes en een beetje appelsap

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven