Stamcafe XXXI
donderdag 29 juni 2017 om 11:49
donderdag 29 juni 2017 om 12:02
donderdag 29 juni 2017 om 12:05
Ah goed nieuws van poes en man Aza!
Ik kom even uitblazen na een hele hectische ochtend! Vanmiddag/avond het laatste grote event en dan zomerstop. Heerlijk even geen extra druk. Alhoewel... de verhuizing loert. 1 september gaat het bedrijf over en wat moet er veel geregeld worden!
Eerst even lunchen. Een goede bodem leggen want ik ga straks - na het inhoudelijke programma - schaamteloos tijdens werktijd aan de wijn!
Ik kom even uitblazen na een hele hectische ochtend! Vanmiddag/avond het laatste grote event en dan zomerstop. Heerlijk even geen extra druk. Alhoewel... de verhuizing loert. 1 september gaat het bedrijf over en wat moet er veel geregeld worden!
Eerst even lunchen. Een goede bodem leggen want ik ga straks - na het inhoudelijke programma - schaamteloos tijdens werktijd aan de wijn!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 29 juni 2017 om 12:31
*Vriend opent heel voorzichtig de deur op een kiertje.... wacht.... geen reactie oef.... maakt kiertje iets groter... wacht.... niets aan het handje oef.... moffelt doos magnums door de kier... wacht... DAT ZIJN DE VERKEERDE DIE LUSSSIKNIE! ... vriend laat doos vallen, keert zijn hielen en gaat terug naar de winkel* Wordt vervolgd....
donderdag 29 juni 2017 om 12:31
Haha, ik zie het zo voor me!Oudblond schreef: ↑29-06-2017 12:31*Vriend opent heel voorzichtig de deur op een kiertje.... wacht.... geen reactie oef.... maakt kiertje iets groter... wacht.... niets aan het handje oef.... moffelt doos magnums door de kier... wacht... DAT ZIJN DE VERKEERDE DIE LUSSSIKNIE! ... vriend laat doos vallen, keert zijn hielen en gaat terug naar de winkel* Wordt vervolgd....
donderdag 29 juni 2017 om 15:25
Het vervolg: *Vriend opent de deur heel voorzichtig met zijn elleboog (want handen vol met drop, chocola, slagroomtaart, 10 soorten ijs, een bos rode rozen en voor zekerheid ook maar een bos witte) op een kier....hoort Jane onbedaarlijk huilen, laat alles uit zijn handen vallen en stormt naar binnen... Schatje wat scheelt er?..... JE BENT ZO LIEHIEHIEF... snotterdesnotter...*
Tot later, ik ga gastvrouw spelen! En daarna aan de wijn
donderdag 29 juni 2017 om 15:33
Mooie verhaal zo Oudblond
Ik heb vandaag best veel gedaan, heb na het sporten en strijken ook nog eens een stuk mijn kledingkast uitgemest. Kleding die te klein/groot/versleten/niet fijn zat/miskopen etc zit in een zak.
Moet nog een flink stuk doen maar er komt wat meer overzicht in. Sommige shirtjes etc zijn niet geweldig meer maar kunnen nog best voor een luie zondag thuis of op vakantie dus die hebben nog een kans gekregen.
Moet op tijd eten want begin vandaag om 17.00 met werken.
Ik heb vandaag best veel gedaan, heb na het sporten en strijken ook nog eens een stuk mijn kledingkast uitgemest. Kleding die te klein/groot/versleten/niet fijn zat/miskopen etc zit in een zak.
Moet nog een flink stuk doen maar er komt wat meer overzicht in. Sommige shirtjes etc zijn niet geweldig meer maar kunnen nog best voor een luie zondag thuis of op vakantie dus die hebben nog een kans gekregen.
Moet op tijd eten want begin vandaag om 17.00 met werken.
donderdag 29 juni 2017 om 15:46
Herkenbaar PMS vreselijk
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 29 juni 2017 om 18:38
Raadsel van de dag:
Hoe kreeg ik het voor elkaar / waarom deed ik het: was mijn usb-stick vergeten/kwijt vandaag. Dus hele dag minder urgente dingen gedaan waarvoor die stick niet nodig was.... Moest ik net mijn plu uitvouwen valt de usb-stick ineens op straat.
Ik heb een uniek verstop-talent geloof ik
Hoe kreeg ik het voor elkaar / waarom deed ik het: was mijn usb-stick vergeten/kwijt vandaag. Dus hele dag minder urgente dingen gedaan waarvoor die stick niet nodig was.... Moest ik net mijn plu uitvouwen valt de usb-stick ineens op straat.
Ik heb een uniek verstop-talent geloof ik
donderdag 29 juni 2017 om 19:33
Oudblond schreef: ↑29-06-2017 15:25Het vervolg: *Vriend opent de deur heel voorzichtig met zijn elleboog (want handen vol met drop, chocola, slagroomtaart, 10 soorten ijs, een bos rode rozen en voor zekerheid ook maar een bos witte) op een kier....hoort Jane onbedaarlijk huilen, laat alles uit zijn handen vallen en stormt naar binnen... Schatje wat scheelt er?..... JE BENT ZO LIEHIEHIEF... snotterdesnotter...*
Tot later, ik ga gastvrouw spelen! En daarna aan de wijn
![]()
En rozen ieuw
Ik heb geslapen en voel me weer stukken beter!
Wat hebben jullie gegeten?
Prrrr, mauw miawwwww.