Napraattopic deel 87
donderdag 29 juni 2017 om 21:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 2 juli 2017 om 18:24
Dit bedoel ik dus.impala schreef: ↑02-07-2017 13:26Ik gebruik ook SS en dat is geen provocatie, Gewoon makkelijk, zoals BGB en FV en zoveel namen die afgekort worden.
Ik zie het omgekeerd, omdat het opgevat zou kúnnen worden als provocatie, zou ik het maar niet moeten doen? Waarom zou ik voor SS een uitzondering maken ? Ik behandel haar als iedereen.
missie_m wijzigde dit bericht op 02-07-2017 18:29
0.71% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
zondag 2 juli 2017 om 18:26
zondag 2 juli 2017 om 18:34
Haha, had je iets anders verwacht dan?ThunderassMan schreef: ↑02-07-2017 15:59On-topic(qua napraten). Althans; ik neem aan dat er wel ergens een topic is over de Action (winkel)
GEVAAR! ALARM! WAARSCHUWING!!
Koop nooit, maar dan ook echt NOOIT, de kant en klare (magnetron)maaltijd Rijst met Kipsateh bij Action.
Echt niet doen gewoon. Trust me.
zondag 2 juli 2017 om 18:53
Ahahah ihihih, dat komt door de kronkel in jouw hoofd. Ahahah, ihihih.Lady_Voldemort schreef: ↑02-07-2017 18:48Ja, hahaha, hihihi. Wat een lol, die rare mensen die akelige associaties krijgen bij het lezen van de afkorting SS. En het zijn ook altijd dezelfde mensen, hahaha hihihi.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 2 juli 2017 om 20:16
Weet Barbie wel dat we een nieuw forum hebben? Het zou zomaar kunnen zijn dat ze de weg naar ons forum verschrikkelijk kwijt is, ik bedoel met al die bugs enzo.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
zondag 2 juli 2017 om 20:20
zondag 2 juli 2017 om 21:31
Ana_Isabel_ schreef: ↑02-07-2017 12:41Ik wilde bijna " oneens" schrijven onder suzy haar commentaar. Alleen maar " oneens".
![]()
Ik zal er eens onder zetten: "kan je dit verder toelichten?"
Kijken wat er dan gebeurt
zondag 2 juli 2017 om 21:55
In Malmö wonen veel asielzoekers inderdaad met alle vrouwonvriendelijke gevolgen van dienAna_Isabel_ schreef: ↑02-07-2017 21:55Het schijnt er sowieso niet echt leuk wonen te zijn daar. Ivm criminaliteit ed.
zondag 2 juli 2017 om 21:55
Het schijnt er sowieso niet echt leuk wonen te zijn daar. Ivm criminaliteit ed.
zondag 2 juli 2017 om 21:58
Is al wel een topic op FOK over met de titel 'Terreuraanslag in Malmö'
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
zondag 2 juli 2017 om 22:04
Zal ikLady_Voldemort schreef: ↑02-07-2017 22:02Nou hop hop,, open dat topic dan als het je zo hoog zit. Dan hebben wij straks tenminste weer wat na te praten.
Nee ik wil niet geassocieerd worden met een topic op actueel.
zondag 2 juli 2017 om 22:04