Uitgerekend juli 2017!
donderdag 10 november 2016 om 00:22
Dit is een topic voor alle dames die zwanger zijn en uitgerekend zijn voor juli 2017! 
Inloggegevens: juli2017
| Naam | Leeftijd | Kindje | Uitgerekend | Geslacht | Bijzonderheden |
| mlsc | 28 | Eerste | 3 juli | Meisje | |
| Choco15 | 27 | Tweede | 3 juli | Meisje | |
| Fiep | 28 | Eerste | 2 juli | Meisje | |
| EJC | 38 | Eerste | 25 juli | Jongen | |
| Nijntjelief | 35 | Tweede | 4 juli | Jongen | |
| Appelstroop88 | 27 | Eerste | 27 juni | Jongen | |
| Sosa | 33 | Tweede | 1 juli | Jongen | |
| Aardbei-banaan | 25 | Eerste | 7 juli | Jongen | |
| Happy-life | 24 | Eerste | 7 juli | Meisje | |
| Gadgetfreak | 31 | Eerste | 12 juli | Jongen | |
| Tasje76 | 40 | Tweede | 8 juli | Jongen | |
| Bumpersticker | 26 | Eerste | 17 juli | Jongen | |
| Vervivaen | 29 | Eerste | 17 juli | Meisje | |
| Feelsogood | 35 | Tweede | 13 juli | Meisje | |
| Draakje | 24 | Eerste | 4 juli | Meisje | |
| Pigstails | 25 | Eerste | 6 juli | Jongen | |
| Groenogig_monster | 32 | Eerste | 24 juli | Jongen |
anoniem_316525 wijzigde dit bericht op 14-08-2017 22:51
82.20% gewijzigd
zondag 2 juli 2017 om 18:56
Appelstroop, nijntjelief en sosa zijn bevallen de afgelopen week. Dit via facebook!
Mooi Tasje dat jullie nog met z'n 3tjes op stap zijn geweest! Lekker nog van genieten!
Hier ook nog geen baby! 4juli zou een mooie datum zijn dan is het precies 3jr geleden zijn dat mijn man en ik elkaar hebben ontmoet! Maarja de kleine komt vast wanneer hij/zij zelf wil!
Vanmorgen wel opgestaan met menstruatiekrampen in onderbuik en rug. Vanmiddag lekker gewandeld 1,5u en voor de rest lekker rustig aan gedaan in de joggingspak op de bank!
Mooi Tasje dat jullie nog met z'n 3tjes op stap zijn geweest! Lekker nog van genieten!
Hier ook nog geen baby! 4juli zou een mooie datum zijn dan is het precies 3jr geleden zijn dat mijn man en ik elkaar hebben ontmoet! Maarja de kleine komt vast wanneer hij/zij zelf wil!
Vanmorgen wel opgestaan met menstruatiekrampen in onderbuik en rug. Vanmiddag lekker gewandeld 1,5u en voor de rest lekker rustig aan gedaan in de joggingspak op de bank!
maandag 3 juli 2017 om 10:38
Haha ik vind het ook moeilijk te onthouden wie wie is! Hier staat de kunstvoeding ook klaar voor het geval dat, maar ik hoop dat het lukt met de borstvoeding! In ieder geval produceer ik al flink wat melk, dat moet toch een goed teken zijn...
Verder rustig hier, na het minder bewegen een tijdje geleden is ze nu gelukkig weer volop aan het bewegen. Aan de ene kant kan ik niet wachten tot ze komt, maar aan de andere kant vind ik het ook wel lekker om nog eventjes van m'n verlof te genieten. Ga pas vanaf deze week niet meer zoveel thuis werken, enorm gevoel van vrijheid ineens!
Oh en ik denk ook bij ieder steekje en krampje: zou het..?
Verder rustig hier, na het minder bewegen een tijdje geleden is ze nu gelukkig weer volop aan het bewegen. Aan de ene kant kan ik niet wachten tot ze komt, maar aan de andere kant vind ik het ook wel lekker om nog eventjes van m'n verlof te genieten. Ga pas vanaf deze week niet meer zoveel thuis werken, enorm gevoel van vrijheid ineens!
Oh en ik denk ook bij ieder steekje en krampje: zou het..?
maandag 3 juli 2017 om 12:00
Echt irritant he die krampjes! Aan de andere kant kan ik soms ook bijna niet geloven dat het nog eens zo gaat krampen dat de baby er echt aan komt. Net als nu, hartstikke rustig. Wel af en toe een por van uk , maar kan me er niks bij voorstellen dat er dan ineens weer kramp' en of weeën zouden zijn. Terwijl ik weet dat het wel gaat gebeuren. Zo raar! Zo nieuwsgierig! Zo nog even op pad richting verloskundige. Interval wordt steeds kleiner, dus het gaat echt wel opschieten.
Geniet lekker van je verlof vervivaen.
Geniet lekker van je verlof vervivaen.
dinsdag 4 juli 2017 om 09:53
Toch weer 3 dames bevallen! Gefeliciteerd! Hopelijk is alles goed gegaan en zijn jullie aan het genieten van jullie kindjes!
Hier nog alles rustig. Werd vanochtend wakker met een koortslip
baal er zo erg van, ben ik dadelijk bevallen en kan ik mn kind niet eens een kus geven... pff sorry voor het geklaag.
Hier nog alles rustig. Werd vanochtend wakker met een koortslip
dinsdag 4 juli 2017 om 10:41
Ow die koortslip is wel heel naar ja! Hopelijk gaat hij gauw weer weg!
Die krampjes indd echt hoor elke krampje denk ik hoelang duurdt het voor de volgende komt maarja dan komt er geen volgende helaas! Dagen lijken ook echt voorbij te kruipen... voel me ook een kluizenaar ben zowat alleen maar thuis.. af en toe dan wel even wandelen en lopend een boodschap maar dan houdt t ook wel op. Ben er gewoon ook echt helemaal klaar voor dat die kleine kan komen!
Deprimeerd me gewoon dat het ook nog 2 weken kan duren.... maarja andere kant over 3 weken zal de kleine er zeker wel zijn! Maar hopelijk gewoon rond de uitgerekende datum 2/3 daagjes ervoor of erna
Die krampjes indd echt hoor elke krampje denk ik hoelang duurdt het voor de volgende komt maarja dan komt er geen volgende helaas! Dagen lijken ook echt voorbij te kruipen... voel me ook een kluizenaar ben zowat alleen maar thuis.. af en toe dan wel even wandelen en lopend een boodschap maar dan houdt t ook wel op. Ben er gewoon ook echt helemaal klaar voor dat die kleine kan komen!
Deprimeerd me gewoon dat het ook nog 2 weken kan duren.... maarja andere kant over 3 weken zal de kleine er zeker wel zijn! Maar hopelijk gewoon rond de uitgerekende datum 2/3 daagjes ervoor of erna
dinsdag 4 juli 2017 om 15:12
Dat van die krampjes herken ik ook! Ik had gisteravond wel wat wee-achtige krampen (als ik internet moet geloven) maar heeft niks door gezet helaas. Moet zeggen dat er verder ook weinig uit mijn handen komt thuis, geen nesteldrang te bekennen haha
Morgen maar weer eens naar de verloskundige, kijken wat zij zegt. Hebben jullie al besproken of ze evt gaan strippen na 40 weken?
Morgen maar weer eens naar de verloskundige, kijken wat zij zegt. Hebben jullie al besproken of ze evt gaan strippen na 40 weken?
woensdag 5 juli 2017 om 13:27
Weet je waarom ze een inwendig onderzoek gaan doen? Verloskundigen zijn er niet happig op zolang er geen aanleiding is, ivm infectiegevaar. Zou wel fijn zijn als ze kunnen strippen als ze dan toch bezig zijn!
Hier nog altijd een lekker druk meisje in mn buik, die geen zin heeft om er al uit te komen, Wordt gek van de buurvrouw die elke ochtend zucht: nog niks? als ze me weer naar school ziet gaan met dochter. ( type hangt de hele dag over de schutting om iedereen en alles in de gaten te houden, sociale controle heeft echt zn voordelen , maar dit wordt nu wel erg vervelend. )
Hier nog altijd een lekker druk meisje in mn buik, die geen zin heeft om er al uit te komen, Wordt gek van de buurvrouw die elke ochtend zucht: nog niks? als ze me weer naar school ziet gaan met dochter. ( type hangt de hele dag over de schutting om iedereen en alles in de gaten te houden, sociale controle heeft echt zn voordelen , maar dit wordt nu wel erg vervelend. )
woensdag 5 juli 2017 om 13:35
Nee geen idee waarom? maar de arts van afgelopen maandag had het er wel over dat ze volgende week inwendig onderzoek gaan doen. We gaan het wel zien!
Hier ook nog een drukte schoppertje hoor!
Wat irritant die buurvrouw! Heeft zeker niks beters te doen! haha, van de week ook al de buurvrouw tegen m'n man en nog niks geboren!? We hopen wel voor vrijdag hoor want dan gaan we met vakantie xD Ja dus haha hebben wij iets mee te maken?
Moet je dochtertje nog lang naar school of begint vrijdag ook bij jullie de vakantie?
Hier ook nog een drukte schoppertje hoor!
Wat irritant die buurvrouw! Heeft zeker niks beters te doen! haha, van de week ook al de buurvrouw tegen m'n man en nog niks geboren!? We hopen wel voor vrijdag hoor want dan gaan we met vakantie xD Ja dus haha hebben wij iets mee te maken?
Moet je dochtertje nog lang naar school of begint vrijdag ook bij jullie de vakantie?
woensdag 5 juli 2017 om 16:37
Vervelende buurvrouwen ook! Hier ook een aantal die op vakantie gaan. Lekker rustig denk ik dan maar. Maar mag het niet uitspreken natuurlijk.
Vrijdag heeft ze vakantie maar onze school gaat op vrijwillige basis nog 2 weken door, dan gaan ze aan een thema werken en uitstapjes/ leuke dingen doen. Heb dochter hier ook voor opgegeven, was vorig jaar echt leuk! En uitstapjes zullen we zelf niet doen de eerste 2 weken van de vakantie. Voordeel is dat ik dan ook nog even wat rust kan pakken tot de baby er is.
Vrijdag heeft ze vakantie maar onze school gaat op vrijwillige basis nog 2 weken door, dan gaan ze aan een thema werken en uitstapjes/ leuke dingen doen. Heb dochter hier ook voor opgegeven, was vorig jaar echt leuk! En uitstapjes zullen we zelf niet doen de eerste 2 weken van de vakantie. Voordeel is dat ik dan ook nog even wat rust kan pakken tot de baby er is.
vrijdag 7 juli 2017 om 12:11
Even een update 
Ik ging woensdagochtend naar de verloskundige voor controle. Mijn bloeddruk was heel erg hoog en er leek eiwit in mijn urine te zitten. Doorgestuurd naar het zkh ter controle. Daar een halfuur aan de ctg en bloeddrukmeter gelegen. Er werd ondertussen bloed geprikt en ik moest nogmaals urine inleveren. Bleek uiteindelijk dat ik ernstige zwangerschapsvergiftiging had en moest blijven in het zkh. Heb toen een ballon geplaatst gekregen en de volgende ochtend gecontroleerd. Toen bleek dat ik 3 cm ontsluiting had en zijn mijn vliezen gebroken. De weeën kwamen te onregelmatig waardoor ik en weeenopwekker heb gekregen. Om 12.44 is onze zoon gezond ter wereld gekomen!
Wij moeten tm morgen in het zkh blijven omdat ze mij 48 uur na de bevalling in de gaten willen houden. Het gaat heel goed met ons en ik ben helemaal verliefd op ons knappe mannetje
Ik ging woensdagochtend naar de verloskundige voor controle. Mijn bloeddruk was heel erg hoog en er leek eiwit in mijn urine te zitten. Doorgestuurd naar het zkh ter controle. Daar een halfuur aan de ctg en bloeddrukmeter gelegen. Er werd ondertussen bloed geprikt en ik moest nogmaals urine inleveren. Bleek uiteindelijk dat ik ernstige zwangerschapsvergiftiging had en moest blijven in het zkh. Heb toen een ballon geplaatst gekregen en de volgende ochtend gecontroleerd. Toen bleek dat ik 3 cm ontsluiting had en zijn mijn vliezen gebroken. De weeën kwamen te onregelmatig waardoor ik en weeenopwekker heb gekregen. Om 12.44 is onze zoon gezond ter wereld gekomen!
Wij moeten tm morgen in het zkh blijven omdat ze mij 48 uur na de bevalling in de gaten willen houden. Het gaat heel goed met ons en ik ben helemaal verliefd op ons knappe mannetje
vrijdag 7 juli 2017 om 12:32