Napraattopic deel 87

29-06-2017 21:33 3404 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
FiIee schreef:
03-07-2017 16:00
Die staan bij mij vanavond op het menu. Samen met boerenkoolstamppot met uitgebakken spekjes.
Lekker
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
impala schreef:
03-07-2017 15:20
Nu je er toch weer zelf over begint.
Ik heb destijds ! op je fb gekeken omdat jij iedereen hier op dit forum zélf had uitgenodigd om dat te doen. Je hebt de link gepost in een topic waar ik meelas en erbij gezegd: Hij staat open, iedereen is welkom. Sindsdien ben ik er niet meer geweest. Wat ik afgelopen week vertelde -dat ik toén via jouw fb op die van andere forummers kon komen-, kwam uit mijn herinnering. Nádat jij hier tegen mij tekeer ging, heb ik die post van jou terug gezocht. En hij stond/staat er nog steeds. Met link en al. (edit: En ik heb erop geklikt. Hij werkt nog steeds)
Moet ik een linkje plaatsen naar die post?

Om het hele verhaal compleet te maken: Ik heb dat bericht geplaatst als reactie op iemand anders die hier begon over hoe je privacy te grabbel kan komen te liggen als je fb-vriend wordt van forummers. Ik zei toen: Ja dat klopt, dat heb ik zelf ervaren.
Ik heb niks maar dan ook niks gezegd over wat er inhoudelijk op je fb staat en ook niks over alles wat jij hier in de loop der jaren over jezelf hebt geschreven.
Ik heb niet eens een link geplaatst naar de post waarin jij zélf je fb-pagina hebt genoemd.
Klopt niet. Dat heb je wel.
Dat was nu juist de reden dat diegene je vroeg je bericht aan te passen.
forumbooster schreef:
03-07-2017 15:34
... Ik heb nu vooral mezelf in de vingers gesneden, want dat topic over dat moeilijke onderwerp kan ik ook wel vergeten.
Joh, zie het van de zonnige zijde!

1) met de Nick forumbooster was je sowieso niet serieus genomen.
2) je mag Viva blij maken met nóg een nieuwe Nick/forummer!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
-bambi- schreef:
03-07-2017 16:19
Klopt niet. Dat heb je wel.
Dat was nu juist de reden dat diegene je vroeg je bericht aan te passen.
ModeratorViva schreef:
03-07-2017 15:24
Het vriendelijk verzoek on-topic te blijven in dit topic en te stoppen met het uitvechten van persoonlijke vetes. Anders zijn wij genoodzaakt maatregelen te nemen en daar zit echt niemand op te wachten.
Dank voor de medewerking!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Laat het los, laat het gaan (ik mis een muzieknootje)
@ bambi

Het is niet waar wat jij verkondigt. Maar ik ga me niet meer verdedigen, straks krijg ík nog een ban.

Ik hoop dat de mods hun waarschuwing -en hun toezegging aan mij die per mail gedaan is- gestand doen en gaan optreden tegen de beschuldigingen aan mijn adres.
impala wijzigde dit bericht op 03-07-2017 16:36
88.33% gewijzigd
.
Ik heb geen persoonlijke vete en het betreft iets wat op het forum is geschreven. Napraat dus.
Vind het gewoon storend als iemand onjuistheden blijft verkondigen.
Maargoe, next.
Je liegt en je draait, boeit mij dat als ik er een ban voor krijg - je staft maar, 'heilige' moraalridder.

Je schreef letterlijk dat er een specifiek iets op desbetreffende FB-pagina stond. Hoe had ik die info anders kunnen weten aangezien ik geen FB-vriend van diegene ben.
anoniem_650605be8ffdd wijzigde dit bericht op 03-07-2017 16:38
1.78% gewijzigd
impala schreef:
03-07-2017 15:42
PR stunt met een blote tiet? :whut:
Pumps doelt op de rel in België rond de aankondiging van het nieuwe album van Suske en Wiske, denk ik.
http://www.volkskrant.nl/boeken/niet-bo ... ~a4502833/
https://www.nrc.nl/nieuws/2017/06/27/fa ... 2-a1564698
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
charlottew88 schreef:
03-07-2017 16:16
Lekker
Ja ik verheug mij er nu al op 😁
feow schreef:
03-07-2017 16:25
Joh, zie het van de zonnige zijde!

1) met de Nick forumbooster was je sowieso niet serieus genomen.
2) je mag Viva blij maken met nóg een nieuwe Nick/forummer!
Precies! :sun:
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
impala schreef:
03-07-2017 16:44
Ah ok. Maar wat heeft dat met Sylvana te maken ? (in een topic dat niet specifiek over haar gaat, kort ik haar naam niet af).
Pumps is nogal van het associëren, jeweettog.
Maar verdere tekstexegese van haar posts laat ik liever aan haarzelf over. ;)
Dana schreef:
03-07-2017 16:37
Pumps doelt op de rel in België rond de aankondiging van het nieuwe album van Suske en Wiske, denk ik.
http://www.volkskrant.nl/boeken/niet-bo ... ~a4502833/
https://www.nrc.nl/nieuws/2017/06/27/fa ... 2-a1564698
Ah ok. Maar wat heeft dat met Sylvana te maken ? (in een topic dat niet specifiek over haar gaat, kort ik haar naam niet af).
.
De woordwegen van Pumps zijn ondoorgrondelijk. Althans voor mij.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ana_Isabel_ schreef:
03-07-2017 16:56
Voor mij ook en toch heeft het wel wat. Ik lees haar als een soort rebus die je op moet lossen.
Ik vind het ook wel grappig, meestal ;-)
.
Oudblond schreef:
03-07-2017 16:51
De woordwegen van Pumps zijn ondoorgrondelijk. Althans voor mij.
Voor mij ook en toch heeft het wel wat. Ik lees haar als een soort rebus die je op moet lossen.
Ik ook Ana! En ik heb haar nog nooit iets naars zien posten, dat helpt ook.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik eet gebakken brie, het kind krijgt slavinken.
FiIee schreef:
03-07-2017 16:00
Die staan bij mij vanavond op het menu. Samen met boerenkoolstamppot met uitgebakken spekjes.
O heerlijk,hier vanavond stamppot andijvie,spekjes en een braadworstje.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Oudblond schreef:
03-07-2017 16:56
Ik ook Ana! En ik heb haar nog nooit iets naars zien posten, dat helpt ook.
Of wij lezen de verborgen cryptische verwijzingen niet goed :biggrin:

Nee hoor pumps! :bigkiss:
Hoofdhuidmassage, is goed zelf te doen.
Pumps_italiaans schreef:
03-07-2017 15:54
Pandaberen zijn anders vele malen minder aaibaar en veel groter.
Het zijn echte beren en net zo gevaarlijk. Ze eten ook vlees. Het zijn omnivoren.

Verder fijne vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! De gele olifant lonkt ook hier. Ik lust wel wat lekkers.

Smakelijk eten alvast voor de rest van de dag.
Ik eet slamix en rijst en ..... weet nog niet of makreel of eieren omelet. Kan allebei met nog wat appel, kaas en peer erbij.
:HA:
Gele vlek onder m'n stoel nu.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
impala schreef:
03-07-2017 14:27
.

Ik denk dat jij wat gemist hebt.
Het was wel degelijk een kwestie van niet mogen. Niet van de mods, maar van medeforumers die mij gesommeerd hebben mijn opmerking te verwijderen en zich ook suf gestaft hebben. En mij vervolgens van van alles en nog wat begonnen te beschuldigen. Op niks af.

Ik wil er niks meer over zeggen. Maar als anderen dat doen, hou je dan wel aan de feiten, Anders voel ik me toch weer genoodzaakt te reageren.
En je bent je nu al weer suf aan het staffen omdat je vind dat de zaken onterecht omgedraaid worden ... :facepalm:
shifty schreef:
03-07-2017 17:05
En je bent je nu al weer suf aan het staffen omdat je vind dat de zaken onterecht omgedraaid worden ... :facepalm:
He, wat doe jij uit je dwangbuis?!
Oh .. een beetje mosterd zie ik. Nou ja ik laat het staan anders krijg ik volgende keer weer te horen dat ik er niet bij was.
shifty schreef:
03-07-2017 17:05

Schrik je er zo van dat je zelfs letters vergeet? :proud:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven