Napraattopic deel 87

29-06-2017 21:33 3404 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ana_Isabel_ schreef:
03-07-2017 17:09
He, wat doe jij uit je dwangbuis?!
Pssst, alsjeblieft. :whip:
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
-Kia-Ora- schreef:
03-07-2017 17:12
Pssst, alsjeblieft. :whip:
Je slaat de verkeerdeeee :cry:
Oudblond schreef:
03-07-2017 16:51
De woordwegen van Pumps zijn ondoorgrondelijk. Althans voor mij.
Voor mij ook.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik hou al weer op. Als jij met je dwangbuis aankomt zetten en Kia haar zweepje mee neemt heb ik ineens hele andere prioriteiten :cheer:
Ana_Isabel_ schreef:
03-07-2017 17:12
Je slaat de verkeerdeeee :cry:
:there:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
shifty schreef:
03-07-2017 17:15
Ik hou al weer op. Als jij met je dwangbuis aankomt zetten en Kia haar zweepje mee neemt heb ik ineens hele andere prioriteiten :cheer:
:HA:
Rosabella1 schreef:
03-07-2017 16:58
O heerlijk,hier vanavond stamppot andijvie,spekjes en een braadworstje.
Ook zo lekker :flirting:
Ana_Isabel_ schreef:
03-07-2017 17:18
O_O wil ik die weten....?
Ik wel (denk ik tenminste)
shifty schreef:
charlottew88 schreef:
03-07-2017 17:16
:there:
Daar sloeg ze niet :$
Maar toch lief van je :hug:
FiIee schreef:
03-07-2017 17:17
Ook zo lekker :flirting:
Ja :cheer2:
charlottew88 schreef:
03-07-2017 17:17
Ik wel (denk ik tenminste)
Kiaaaaaa! Je zweepje is hier nodigggg!!
Sorry char..
Ana_Isabel_ schreef:
03-07-2017 17:19
Daar sloeg ze niet :$
Maar toch lief van je :hug:
Wow, ik wist niet dat het mogelijk was om de mods voor je te laten werken. :calimero:

Roosje, ik heb slecht nieuws.... Duo Penotti heeft aangegeven dat de verkoop tegenviel, dat de laatste productie al een tijd geleden was en dat alles echt uitgeleverd is en waarschijnlijk op. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
shifty schreef:
Enlighten us
Ana_Isabel_ schreef:
03-07-2017 17:20
Kiaaaaaa! Je zweepje is hier nodigggg!!
Sorry char..
Rent heel hard weg.
Ana_Isabel_ schreef:
03-07-2017 17:18
Tsja, ik ga er van uit dat je dat wil weten. En als je het wil weten wil je het ook ervaren. En voor het geval je aangeeft het niet te willen weten ga ik er van uit dat je stiekem aan het rellen bent juist om te willen ervaren.

Enter : Kia + zweepje
GenieInABottle schreef:
03-07-2017 17:21
Enlighten us
En 2 zweepjes... check!
shifty schreef:
03-07-2017 17:23
Tsja, ik ga er van uit dat je dat wil weten. En als je het wil weten wil je het ook ervaren. En voor het geval je aangeeft het niet te willen weten ga ik er van uit dat je stiekem aan het rellen bent juist om te willen ervaren.

Enter : Kia + zweepje
:rofl:

Ive created a monster.
Bruise schreef:
03-07-2017 15:01
Ik wel.
:sigh:
LOEP ME MAAR aub.
Je kan toch per post maar 1x staffen? Als je daar als suf van word dan is heb je wel erg weinig fut.
feow schreef:
03-07-2017 17:01
Gele vlek onder m'n stoel nu.
:biggrin:
Mijn berichten (uiterst relevant over zweepjes) verdwijnen in het niets.
Sazed schreef:
03-07-2017 17:29
Mijn berichten (uiterst relevant over zweepjes) verdwijnen in het niets.
Wat vreemd..misschien heeft die nu een warp vooruit ipv achteruit. ( of andersom?)
En ik vraag me al de hele middag af waarom meubels opknappen met een andere meneer en een stukje schuurpapier zo geheim moet blijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven