Voor wie mag ik kaarten leggen

woensdag 21 december 2016 om 11:20
Inmiddels open ik losse topics waarin ik dan steeds de eerste 3 vragen beantwoord.
Reacties, feedback of het wel of niet klopt of blijkt te kloppen waardeer ik zeer en dan wel graag in dit topic Kloppen de kaarten van Tomcat
Reacties, feedback of het wel of niet klopt of blijkt te kloppen waardeer ik zeer en dan wel graag in dit topic Kloppen de kaarten van Tomcat
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 14:23
66.60% gewijzigd

woensdag 21 juni 2017 om 13:33
Ik kon in eerste instantie je kaarten niet plaatsen. Nu vallen er wel een aantal dingen op zijn plek.tomcat schreef: ↑04-06-2017 10:48Wegblijven bij creatieve oplossingen, nieuwe contacten, originele ideeen. En het "werken" aan jezelf over een lange termijn heeft een negatieve invloed.
Op zoek naar nieuwe initatieven die werkgerelateerd zijn, daar kracht vinden en gebruiken, het werkt in je voordeel als je voor iemand kan zorgen of als iemand voor jou kan zorgen, liefdevolle personen die voor elkaar zorgen werken positief
De richting is vruchtbaarheid, overvloed, genieten van het goede in het leven
Hoop dat je er iets mee kunt
Het wegblijven van creatieve oplossingen is inderdaad zo. Veel dingen aangedragen om ons probleem evt op te kunnen lossen. Partner wil hier niet in mee gaan. Dit betekend waarschijnlijk einde relatie.
Doordat we deze problemen hadden lag ik erg in de knoop met mezelf en heb ondanks je kaarten wel hulp gevraagd bij de huisarts. Als ik therapie wil gaan doen zal dit een kort traject zijn.
Op zoek naar nieuwe werkgerelateerde uitdaging klopt ook. Deze komen me zelf gewoon aanwaaien op dit moment.
Ik heb besloten dit aan te pakken en mijn kwaliteiten verder te ontplooien hierin.
Mbt tot het zorgen voor een ander....Ik werk in de zorg dus dat is overduidelijk

Nog bedankt voor de reading.
Zie je verder nog een mooi proces voor me?
aan het typen......

zaterdag 1 juli 2017 om 18:46
Sorry mensen, ik stop er mee, misschien dat ik nog weer een keer begin maar op dit moment ben ik het even zat, het is even op.
Komt mede omdat ik zelf natuurlijk ook een leven heb en dat dat het afgelopen jaar ook helemaal niet gaat zoals je zou wensen..ik heb even te veel voor mij kiezen gehad om steeds anderen bij te staan...nu is het even tijd om mezelf bij te staan.
Komt mede omdat ik zelf natuurlijk ook een leven heb en dat dat het afgelopen jaar ook helemaal niet gaat zoals je zou wensen..ik heb even te veel voor mij kiezen gehad om steeds anderen bij te staan...nu is het even tijd om mezelf bij te staan.

zondag 2 juli 2017 om 10:44
tomcat schreef: ↑01-07-2017 18:46Sorry mensen, ik stop er mee, misschien dat ik nog weer een keer begin maar op dit moment ben ik het even zat, het is even op.

Ik had niet het idee dat je het zo zat was, want je eerdere openingspost zei juist het tegenovergestelde. Maar het kan gewoon allemaal in eens teveel worden. Ik wens je veel sterkte en 'blijheid'.
Doei.
LOEP ME MAAR aub.
zondag 2 juli 2017 om 18:40
Dit schreef jij op 9 januari. Na anderhalf jaar solliciteren zonder succes heb ik vorige week weer de stap gewaagd. Afgelopen vrijdag werd ik gebeld en heb morgen dus een sollicitatie gesprek. Ik ben zo zenuwachtig maar ook heel blij dat ik morgen op gesprek mag.tomcat schreef: ↑14-01-2017 13:54quote:Arizona15 schreef op 09 januari 2017 @ 15:56:
Lieve Tomcat,
Zou jij voor mij willen kijken of er nog een andere baan dit jaar in het vooruitzicht ligt?
Dank je wel alvast.
Ja, er ligt een baan in het vooruitzicht, als je genoeg op jezelf weet te vertrouwen. Door je inzicht, wijsheid en zelfvertrouwen in te zetten kom je bij de nieuwe baan.
Niet onnodig bang zijn, je kan het.
dinsdag 4 juli 2017 om 00:06
Ging het gesprek goed?Arizona15 schreef: ↑02-07-2017 18:40Dit schreef jij op 9 januari. Na anderhalf jaar solliciteren zonder succes heb ik vorige week weer de stap gewaagd. Afgelopen vrijdag werd ik gebeld en heb morgen dus een sollicitatie gesprek. Ik ben zo zenuwachtig maar ook heel blij dat ik morgen op gesprek mag.
LOEP ME MAAR aub.

dinsdag 5 september 2017 om 10:46
dinsdag 5 september 2017 om 10:51