Napraattopic deel 87

29-06-2017 21:33 3404 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
FiIee schreef:
04-07-2017 12:13
Waarom? Vanwege het zogenoemde Y-pestkamp? Als die dan al bestaat.
Blijkbaar toch wel. Ik zie geen enkele reden om aan te nemen dat Ygg staat te liegen.
-Puss-in-Bootz- schreef:
Ik ook al 7 jaar met dezelfde groep :biggrin: We logeren zelfs bij elkaar en eentje past ieder jaar in de zomervakantie op mijn huis en levende have.

En verder nog een paar daarna die ik precies goed ingeschat heb :-]
Wij logeren ook bij elkaar maar dat moet ook wel want we (dat groepje) wonen allemaal verspreid over Europa.
Dat zijn hele leuke meets uiteraard, altijd lange weekenden.
In augustus meeten we weer ergens in Europa.
In feite zijn we vergeten dat we elkaar hier hebben leren kennen, de eerste meet was in 2002. Dus dat is al zo lang geleden.
Lang leve de goedkope vliegtickets! En de groepsapp.

En dan zijn er ook nog wat die niet van dat groepje zijn, die zie ik vaker uiteraard.
FiIee schreef:
Daar twijfel ik geen seconde aan.
Life is short. Eat dessert first.
Lady_Voldemort schreef:
04-07-2017 12:14
Blijkbaar toch wel. Ik zie geen enkele reden om aan te nemen dat Ygg staat te liegen.
Ik geloof ook niet dat ze liegt.
Te triest voor woorden dat dit gebeurt.
Renaissance_ schreef:
04-07-2017 12:00
De meeste mensen die ik heb ontmoet ook.
Maar niet allemaal, die ene niet. Maar er zijn er meer geweest die irl toch echt anders waren dan ik had verwacht.
Ik heb ook alleen maar leuke ervaringen. Maar goed, jij bent dan ook de enige forumster die ik in het echt heb gezien van hier :proud:
Maar het is zo langzamerhand absurd dat Ygg zoveel gezeik krijgt. En ja, ze forumt opvallend en ja er is van alles over te zeggen, maar dit staat echt niet in verhouding. Bizar.
-Puss-in-Bootz- schreef:
04-07-2017 11:58
De mensen met wie ik meet van het forum zijn allemaal leuk en te vertrouwen. Daar durf ik mijn hand voor in het vuur te steken.
:hello:
Sazed schreef:
04-07-2017 12:20
Ik heb ook alleen maar leuke ervaringen. Maar goed, jij bent dan ook de enige forumster die ik in het echt heb gezien van hier :proud:
Was dat maar 1 keer en heeft ze je daarna uit haar lijst gedonderd? :proud: :whistle:
Sazed schreef:
Geen idee wie jij was. :proud:
yasmijn schreef:
04-07-2017 12:26
Geen idee wie jij was. :proud:
Thordis, Rhaegal, Sid, kies maar iets :proud:

Mijn ava blijft altijd hetzelfde.
FiIee schreef:
Ik denk door mij. Ik vroeg hoe ze met stalkers omgaan. En opeens is het topic oflfine.

Ze = de mods
anoniem_208840 wijzigde dit bericht op 04-07-2017 12:30
3.02% gewijzigd
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Sazed schreef:
04-07-2017 12:26
Thordis, Rhaegal, Sid, kies maar iets :proud:

Mijn ava blijft altijd hetzelfde.
O hahahaha! Goed je weer te zien!
GenieInABottle schreef:
04-07-2017 12:25
Was dat maar 1 keer en heeft ze je daarna uit haar lijst gedonderd? :proud: :whistle:

:rofl:
FiIee schreef:
Ja hoor die bestaat echt. mensen die haar gewoon niet links kunnen laten liggen.
_Inkie_ schreef:
04-07-2017 12:29
Ja hoor die bestaat echt. mensen die haar gewoon niet links kunnen laten liggen.
Dat hoeft ook niet. Je kan best reageren of niet, wat je wil. Of je gaat hier zeuren.
Zo werkt dat nu eenmaal. Wil ze dat niet moet ze anders gaan forummen of geen topics openen. Gaat het te ver kan ze staffen.

Maar je gaat geen kinderen ( of de forummers zelf) lastigvallen. Echt niet.
Maar ben bang dat diegene dat wel zo heeft gedaan dat er niet te herleiden valt wie het is. En dat is echt jammer.
ModeratorViva dinsdag 4 juli 2017 12:02

DorothyParker schreef: ↑04-07-2017 11:55
Ik maak me zorgen omdat een forumster zegt dat ze gestalkt wordt door leden van dit forum.
En dat jullie daar meer van weten, maar niets aan doen.

Beste DorothyParker,

als je die zorgen hebt kan je zoals gezegd berichten staffen of ons een mailtje sturen. Dit zodat we dergelijke dingen niet openbaar hoeven te bespreken.

Het is in ieder geval niet zo dat wanneer wij op de hoogte zijn dat wij niets doen.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

Niet openbaar :rofl:
Kan iemand deze Mods uitleggen wat een forum is?
Geen idee wat de mods denken te beoordelen aan dat topic.
Een stalker zal dat daar niet zeggn, dat hij / zij stalkt. De reacties waren niet allemaal in TO's straatje, maar niet dusdanig over de top.
Er zijn gisteren hier dingen verteld die gebeurd waren onder haar oude nick ; daar viel niemand dan weer over kennelijk.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Sazed schreef:
Ah lief! Ik vond het ook leuk. :)
Fee-de-Goede schreef:
04-07-2017 12:31
Dat hoeft ook niet. Je kan best reageren of niet, wat je wil. Of je gaat hier zeuren.
Zo werkt dat nu eenmaal. Wil ze dat niet moet ze anders gaan forummen of geen topics openen. Gaat het te ver kan ze staffen.

Maar je gaat geen kinderen ( of de forummers zelf) lastigvallen. Echt niet.
Maar ben bang dat diegene dat wel zo heeft gedaan dat er niet te herleiden valt wie het is. En dat is echt jammer.
Volgens mij zijn er mensen die direct op de haverkist springen hoor zodra ze een topic opent. Dan vind ik dat je zo iemand links moet laten liggen als je er zo'n hekel aan hebt.
Nou mods, als het nu eens WEL openbaar werd besproken, dan werd het uit de taboe sfeer gehaald en wordt het misschien ietwat veiliger hier.

En idd BGB, dat is 1 van de dingen die ik absoluut not done vind. Informatie van een eerdere geanonimiseerde nick gebruiken en linken aan de huidige nick. Ook al lijken die nicks op elkaar.
We hebben recent gezien wat voor een gedoe dat oplevert. En dat er inderdaad goed gepraat wordt door "ja, maar de forumster heeft dat jaaaaaaaren geleden allemaal zelf geplaatst..."

Wat mij betreft mogen die mensen allemaal per direct een maandban krijgen.
_Inkie_ schreef:
04-07-2017 12:36
Volgens mij zijn er mensen die direct op de haverkist springen hoor zodra ze een topic opent. Dan vind ik dat je zo iemand links moet laten liggen als je er zo'n hekel aan hebt.
Dat links laten liggen komt hier sowieso weinig voor als een forummer niet in goede aarde ligt, maar dit gaat gewoon veel te ver.
WTF waar is het modtopic mee bezig?
missie_m schreef:
04-07-2017 12:45
Ik heb ooit gehoord dat daar een napraatforummer in zat.
Daar hier heel veel forummers meeschrijven, zal dat vast tot de mogelijkheid behoren.
Life is short. Eat dessert first.
FiIee schreef:
Ik heb ooit gehoord dat daar een napraatforummer in zat.
LOEP ME MAAR aub.
doornroosje9 schreef:
04-07-2017 12:17
Daar twijfel ik geen seconde aan.
Ik twijfel daar ook absoluut niet aan.
LOEP ME MAAR aub.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven