Napraattopic deel 87
donderdag 29 juni 2017 om 21:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 4 juli 2017 om 15:32
Als ik het goed begrijp ging het om de vriendin van de dochter.Ana_Isabel_ schreef: ↑04-07-2017 15:26Dan spreek je toch je vriendin aan als het je zo hoog zit, toch niet het kind?
dinsdag 4 juli 2017 om 15:32
Wat de missie ook mag zijn, het maakt het forumen er niet leuker op. Jammer de sfeer heeft er erg onder te lijden.blijfgewoonbianca schreef: ↑04-07-2017 15:30Heb jij het tot jouw missie gemaakt een paar ouwetjes eruit te werken, Impala ?
dinsdag 4 juli 2017 om 15:33
Daar begint het wel op te lijken.blijfgewoonbianca schreef: ↑04-07-2017 15:30Heb jij het tot jouw missie gemaakt een paar ouwetjes eruit te werken, Impala ?
dinsdag 4 juli 2017 om 15:34
Die zou het niet anoniem doen lijkt me, en dan zou Ygg ook niet zo uit haar panty zijn gegaan.SallySpectra schreef: ↑04-07-2017 15:32Als ik het goed begrijp ging het om de vriendin van de dochter.
dinsdag 4 juli 2017 om 15:36
Huh? Dat heb ik dan gemist. Dat is ook bizar.Het is gewoon allemaal bizar..SallySpectra schreef: ↑04-07-2017 15:32Als ik het goed begrijp ging het om de vriendin van de dochter.
dinsdag 4 juli 2017 om 15:36
In her dreams.
dinsdag 4 juli 2017 om 15:37
'Bekende' van de dochter dan. Weet het verder ook niet hoor.Lady_Voldemort schreef: ↑04-07-2017 15:34Die zou het niet anoniem doen lijkt me, en dan zou Ygg ook niet zo uit haar panty zijn gegaan.
dinsdag 4 juli 2017 om 15:38
SallySpectra schreef: ↑04-07-2017 15:37'Bekende' van de dochter dan. Weet het verder ook niet hoor.
dinsdag 4 juli 2017 om 15:38
Dank je, fijn weer terug te zijn.
dinsdag 4 juli 2017 om 15:39
Ik schiet niet op je hoor, het valt me alleen op dat je steeds die ene naam gebruikt om aan te geven hoe makkelijk haar info te achterhalen is terwijl zij aangeeft hoe vervelend ze dat vindt.impala schreef: ↑04-07-2017 15:03Nee maar jij duikt wel opeens op in topics waar je normaal niet komt, net als ik daar gepost heb. Zonder zelf iets inhoudelijks te zeggen maar louter om mij de les te lezen. Zoals bij de dode meisjes en Sylvana. Op Actueel, de pijler die jij normaal mijdt als de pest.
Aan anderen die opeens zoveel commentaar hebben op mijn posts over privacy:
Ik weet niet of jullie het door hebben, maar jullie zijn hier op de boodschapper aan het schieten.
Ik laat het hierbij. Laat de mods het maar uitzoeken want ik word er ook spuugziek van. Ik kan alleen maar hopen dat ze hun toezegging waar maken.
Dat lijkt in mijn ogen meer op pesten dan op waarschuwen.
dinsdag 4 juli 2017 om 15:42
Ik snap niet zo goed dat ze dat niet aan zag komen. Die dochter is al eens onderwerp van spot geweest.Lady_Voldemort schreef: ↑04-07-2017 15:34Die zou het niet anoniem doen lijkt me, en dan zou Ygg ook niet zo uit haar panty zijn gegaan.
En staat nu weer met haar hele hebben en houden op een openbaar forum door haar moeder.
Met zaken als karaktereigenschappen, drinkgedrag enz.
Lekker dan.
Echt niet slim!
dinsdag 4 juli 2017 om 15:46
Inderdaad.simbalabimba schreef: ↑04-07-2017 14:19Iemand die kwaad wil, heeft dat allang zelf gevonden, iemand die geen kwaad wil, misbruikt het niet.
En als Impala's post een verwijzing is 'van-niks', en men gaat er tig pagina's over door zeuren alsof het giga is, dan leggen ze het zelf extra onder de loep. Als men zo zuinig is op die privacy waarom dan zelf zo'n grote lange link open en bloot op een openbaar forum plaatsen én jaren lang laten staan? Voor mijn part nodigt ze de hele wereld uit maar dan moet men niet de vinger wijzen naar één persoon.
LOEP ME MAAR aub.
dinsdag 4 juli 2017 om 15:47
simbalabimba schreef: ↑04-07-2017 14:24Opzoeken? Hoe het zou moeten?
Alsof je Sergio Herman zou moeten uitleggen hoe je een ei moet koken.
Het verbaast me ook dat Renaissance verbaasd is.
LOEP ME MAAR aub.
dinsdag 4 juli 2017 om 15:48
Nee iemand van hier die weet wie Ygg haar dochter is heeft dochter via facebook gewezen op het topic hier.SallySpectra schreef: ↑04-07-2017 15:37'Bekende' van de dochter dan. Weet het verder ook niet hoor.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
dinsdag 4 juli 2017 om 15:52
Ja, van jou wisten we al dat je het prima vindt om iemand tot in lengte van dagen te achtervolgen over een ooit begane 'misstap'. Zing eens een ander liedje joh.missie_m schreef: ↑04-07-2017 15:46Inderdaad.
En als Impala's post een verwijzing is 'van-niks', en men gaat er tig pagina's over door zeuren alsof het giga is, dan leggen ze het zelf extra onder de loep. Als men zo zuinig is op die privacy waarom dan zelf zo'n grote lange link open en bloot op een openbaar forum plaatsen én jaren lang laten staan? Voor mijn part nodigt ze de hele wereld uit maar dan moet men niet de vinger wijzen naar één persoon.
dinsdag 4 juli 2017 om 15:53
Volgens mij heeft ze meermaals aangegeven dat voor haar klaar de kous af is, én daarbij heeft ze geschreven dat als ze iets leest waarbij ze voor zich zelf moet opkomen ze dat ook zal doen. Dan zou ik voorstellen dat men haar niet steeds verwijt iets ergs gedaan te hebben.
LOEP ME MAAR aub.
dinsdag 4 juli 2017 om 15:56
..en opruiend?
LOEP ME MAAR aub.
dinsdag 4 juli 2017 om 15:57
Zo had ik het ook begrepen.Rosabella1 schreef: ↑04-07-2017 15:48Nee iemand van hier die weet wie Ygg haar dochter is heeft dochter via facebook gewezen op het topic hier.
dinsdag 4 juli 2017 om 15:58
Precies. Als de beschuldigingen ophouden hoef ik niet meer te reageren. Alsof ik er lol in heb.missie_m schreef: ↑04-07-2017 15:53![]()
Volgens mij heeft ze meermaals aangegeven dat voor haar klaar de kous af is, én daarbij heeft ze geschreven dat als ze iets leest waarbij ze voor zich zelf moet opkomen ze dat ook zal doen. Dan zou ik voorstellen dat men haar niet steeds verwijt iets ergs gedaan te hebben.
.