Napraattopic deel 87
donderdag 29 juni 2017 om 21:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 5 juli 2017 om 11:40
Dat lees je duidelijk verkeerd. Lees de tweede zin van mijn post om 23:59 nog maar eens. Wat jij vet maakt slaat daar op, en mag je er dus niet los van zien.missie_m schreef: ↑05-07-2017 11:39Ach dan heb ik het verkeerd gelezen...of toch niet.
_Marana_ schreef: ↑04-07-2017 23:59
Ik heb napraat van vandaag niet bijgelezen, wel het CM topic zojuist (dat wat er nog staat dan). Ik las daar iets over dat hier op napraat wordt opgeroepen om op in een ander topic te reageren en met z'n allen vervelend te doen tegen iemand. Ik lees heel veel op napraat en ik heb dat soort opjutterij en gevraag om bijval hier eigenlijk nooit gelezen. Waar komt dat idee vandaan? Kunnen de mensen die vinden dat dat echt gebeurt linken naar concrete voorbeelden?
woensdag 5 juli 2017 om 11:40
Begrijpend lezen kun je niet (of wil je niet kunnen), maar je hebt wel overal een, alleen in jouw ogen passende, quote uit de jaren stilletjes bij. Wauw. Het moet vast een gave zijn.
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 06-07-2017 11:14
Reden: deel quote verwijderd
Reden: deel quote verwijderd
7.16% gewijzigd
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
woensdag 5 juli 2017 om 11:42
Werkt bij iemand de loepfunctie wel goed; dat je van iemand alle berichten kunt lezen? Ik kan alleen maar de topics zien waar iemand dan ergens in gereageerd zou hebben.
Wordt het toch tijd om van iedereen lijstjes te gaan maken. Kunnen we ook leuk een quiz doen; LabiaVolmetsnot, wat vond jij op 12 juni 2016 niet te vreten? a. italiaans b. chinees c. hollandse prak
Wordt het toch tijd om van iedereen lijstjes te gaan maken. Kunnen we ook leuk een quiz doen; LabiaVolmetsnot, wat vond jij op 12 juni 2016 niet te vreten? a. italiaans b. chinees c. hollandse prak
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 5 juli 2017 om 11:45
Ik kan ook geen berichten lezen met de loepfunctie. Maar ook al loepend was Missie nooit bij die post van mij uitgekomen. Ze moet het ergens bewaard hebben, of ze moet gegoogled hebben op 'site:forum.viva.nl gebash napraat Marana' of iets dergelijks. Het feit dat ze niet de directe link plaatst doet mij vermoeden dat ze de uitspraak ergens in een document gekopieerd heeft staan...blijfgewoonbianca schreef: ↑05-07-2017 11:42Werkt bij iemand de loepfunctie wel goed; dat je van iemand alle berichten kunt lezen? Ik kan alleen maar de topics zien waar iemand dan ergens in gereageerd zou hebben.
Missie, heb je geen directe verwijzing naar een oproep om elders te pesten?
woensdag 5 juli 2017 om 11:47
Fijne dag verder.
missie_m wijzigde dit bericht op 06-07-2017 13:21
Reden: quote en klein gedeelte van mijn post gewist
Reden: quote en klein gedeelte van mijn post gewist
37.54% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
woensdag 5 juli 2017 om 11:48
Och mijn hemel, ik dacht dat het over Tass ging, sorry Tass, omdat dat omstreeks die tijd was volgens mij.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 5 juli 2017 om 11:50
Klopt, alleen een link plaatsen magblijfgewoonbianca schreef: ↑05-07-2017 11:44Quoten uit een ander topic is toch nog steeds verboden?
Je bent zelf een theepot
woensdag 5 juli 2017 om 11:51
Ik zit op mijn handen.
woensdag 5 juli 2017 om 11:51
Ha ja, je hebt gelijk. Linken mag wel, quoten niet. En ik ben niet voor niets toen geanonimiseerd. Thnx for the reminderblijfgewoonbianca schreef: ↑05-07-2017 11:44Quoten uit een ander topic is toch nog steeds verboden?
woensdag 5 juli 2017 om 11:52
Ze reageert niet meer op mij, ik neem zomaar even aan dat ze jou dezelfde eer toebedeeld heeft.blijfgewoonbianca schreef: ↑05-07-2017 11:50Er staan nog vragen aan je open, Missie. Misschien kun je die ook even opGooglen en beantwoorden.
Komt door nasi en aardappelen en niet door kritische vragen.
woensdag 5 juli 2017 om 11:52
En dit. iedere keer als ze serieus iets gevraagd wordt haakt ze af en zegt ze doei ik ben weer eens pleite. Lastig communiceren is dat.blijfgewoonbianca schreef: ↑05-07-2017 11:50Er staan nog vragen aan je open, Missie. Misschien kun je die ook even opGooglen en beantwoorden.
woensdag 5 juli 2017 om 11:53
En die heb ik ook nog nooit gelezen. Logisch is wel dat als op de napraat iemand iets post over een topic, er mensen die dat lezen ook dat topic gaan bekijken. Ik kom hier ook wel eens vragen of er nog spannende/leuke/boeiende topics zijn die ik gemist heb. Niets verkeerds aan toch?vrouwjagersma schreef: ↑05-07-2017 11:38Ik vind dit wel zorgelijk, omdat ik vrees dat er hier ook weer canon gecreëerd wordt. Marana kan ontkrachten wat Missie stelt, maar in pak 'm beet, april 2019 (DV) komt deze quote dan weer terug als onderdeel van het Heilige Evangelie van de Koene Ridders van de verdediging der Gekwetsten.
Is er een oproep te vinden, in dit topic, om een ander topic te gaan verzieken? Dat was de vraag. Er is geen antwoord gegeven.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 5 juli 2017 om 11:55
Omdat het mij aangaat heb ik het gestaft.
woensdag 5 juli 2017 om 11:56
Ik had het net zo goed zelf kunnen staffen, want ik heb heel erg sterk het idee dat het de bedoeling is dat ik er uitgeknikkerd word en dat een paar zich daar heel sterk voor maken door alles wat maar een beetje riekt naar iets wat eventueel niet zo mogen te staffen, of er voor naar de uppermutt te mailen. Ik forum verdorie al 16 jaar zo'n beetje banloos en de laatste tijd is het ineens steeds raak voor nul en geen reden.
woensdag 5 juli 2017 om 12:03
Dat gebeurt inderdaad. Ik heb ook de eerste 10/12 jaar zonder één ban of waarschuwing geschreven. En toen opeens kreeg ik waarschuwingen en een stuk of 3/4 bans achter elkaar. Terwijl ik echt niet anders schrijf. Maar waar een post van mij niet tegen de forumregels inging vroeger en de mod er dus gewoon overheen las, kan nu iedereen die zich op z'n tenen getrapt voelen staffen en tja, dan krijg je geheid voor exact dezelfde post een waarschuwing wegens 'op de man'. De eerste 10 jaar bestond 'op de man' niet en mocht je gewoon scherp zijn. Ik heb nog nooit gescholden, iemand voor rotte vis uitgemaakt of andere nare dingen uitgehaald, maar zeggen dat je iemand niet slim vind is al voldoende voor 'op de man'. En als een aantal mensen je dan gaan volgen en alles wat mogelijk richting het randje gaat staft, dan lig je er zo uit.blijfgewoonbianca schreef: ↑05-07-2017 11:56Ik had het net zo goed zelf kunnen staffen, want ik heb heel erg sterk het idee dat het de bedoeling is dat ik er uitgeknikkerd wordt en dat een paar zich daar heel sterk voor maken door alles wat maar een beetje riekt naar iets wat eventueel niet zo mogen te staffen of er voor naar de uppermutt te mailen. Ik forum verdorie al 16 jaar zo'n beetje banloos en de laatste tijd is het ineens steeds raak voor nul en geen reden.
woensdag 5 juli 2017 om 12:04
Ik snap het ook niet. Als ik me verbaas over iets in een ander topic kom ik dat hier ook wel eens melden. Daar is dit topic ook voor bedoeld. En als iemand anders iets meld over een topic kom ik daar ook vaak kijken om mijn mening daar ter plaatse te vormen. Daarvoor zit ik ook in dit topic; om iets mee te krijgen van andere topics die ik zelf misschien niet zo snel gezien of opgezocht zou hebben.
Als ik dan in een ander topic mijn mening geef dan is dat mijn mening, niet bijval naar aanleiding van een oproep tot bijval.
Ook niet als ik het toevallig eens ben met degene die het topic benoemd heeft in de napraat.
Ik zie hier maar een enkeling die geheel los van de inhoud van wat er gezegd wordt mensen aanvalt en vriendjes bij valt. En dat is Juist degene die zich daar zo tegen afzet.
Als ik dan in een ander topic mijn mening geef dan is dat mijn mening, niet bijval naar aanleiding van een oproep tot bijval.
Ook niet als ik het toevallig eens ben met degene die het topic benoemd heeft in de napraat.
Ik zie hier maar een enkeling die geheel los van de inhoud van wat er gezegd wordt mensen aanvalt en vriendjes bij valt. En dat is Juist degene die zich daar zo tegen afzet.