Napraattopic deel 87
donderdag 29 juni 2017 om 21:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 5 juli 2017 om 12:28
Ik heb haar op negeer maar door de quotes zie ik het toch.Renaissance_ schreef: ↑05-07-2017 12:27Niet alleen ongelooflijk, dit is gewoon echt eng en naar stalkerig gedrag. Bah.
Ik vind dit echt eng
woensdag 5 juli 2017 om 12:29
Lady_Voldemort schreef: ↑05-07-2017 12:14Een post van bijna 2 jaar geleden? Hier past alleen nog maar een
![]()
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 5 juli 2017 om 12:31
woensdag 5 juli 2017 om 12:31
ook leuk; quotes van anderen zoeken die ouder zijn dan drie jaar ofzo en dat men dan moet raden wie dat geschreven heeft.
Of ; ik plak drie quotes en dan moet je raden welke van jou is.
blijfgewoonbianca wijzigde dit bericht op 05-07-2017 12:30
0.27% gewijzigd
woensdag 5 juli 2017 om 12:32
Breng haar nou niet op ideeën. Ik vind dit griezelig worden namelijk.blijfgewoonbianca schreef: ↑05-07-2017 12:31ook leuk; quotes van anderen zoeken die ouder zijn dan drie jaar ofzo en dat men dan moet raden wie dat geschreven heeft.
woensdag 5 juli 2017 om 12:32
Leuk!!blijfgewoonbianca schreef: ↑05-07-2017 12:31ook leuk; quotes van anderen zoeken die ouder zijn dan drie jaar ofzo en dat men dan moet raden wie dat geschreven heeft.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 5 juli 2017 om 12:35
Mooi onderschrift ook!Renaissance_ schreef: ↑05-07-2017 12:33het Heilige Evangelie van de Koene Ridders van de verdediging der Gekwetsten.
Vrouwjagersma, met deze beschrijving sla je de spijker precies op zijn kop. Mooi taalgebruik![]()
woensdag 5 juli 2017 om 12:36
Ik meende ooit eens gelezen te hebben( van een mod) dat je wel mag quoten uit vorige delen van Napraat, omdat Napraat als het ware éen en hetzelfde topic is.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
woensdag 5 juli 2017 om 12:37
woensdag 5 juli 2017 om 12:38
woensdag 5 juli 2017 om 12:38
Hahaha, zo zag ik het ook voor me. Een hele kamer vol. En de gang. En de keuken. En....
woensdag 5 juli 2017 om 12:39
Daarom. Ik hou niet van veranderingen.blijfgewoonbianca schreef: ↑05-07-2017 12:36Toen schreef ze ook al als een oud wijf. Wat dat betreft is Yas gewoon het minst veranderd.
woensdag 5 juli 2017 om 12:40
Of voor altijd, je weet het niet.blijfgewoonbianca schreef: ↑05-07-2017 12:37Zal ik zeker toestemming van de mods voor moeten vragen, voor zo'n topic? Als ik dat nu doe, zonder te vragen, lig ik er gelijk weer uit voor een week.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 5 juli 2017 om 12:40
Tuurlijk. Jij zal ook geen seconde denken dat quotenuit delen van een paar jaar terug op zijn minst best apart is. Tenzij die quotes over Missie zouden gaan, waarschijnlijk.simbalabimba schreef: ↑05-07-2017 12:36Ik meende ooit eens gelezen te hebben( van een mod) dat je wel mag quoten uit vorige delen van Napraat, omdat Napraat als het ware éen en hetzelfde topic is.
woensdag 5 juli 2017 om 12:41
Orkenflow en Ana Isabel
woensdag 5 juli 2017 om 12:42
Blijft een feit dat ik geanonimiseerd was, en dan is quoten volgens mij not done.simbalabimba schreef: ↑05-07-2017 12:36Ik meende ooit eens gelezen te hebben( van een mod) dat je wel mag quoten uit vorige delen van Napraat, omdat Napraat als het ware éen en hetzelfde topic is.
Verder kan ik me er iets bij voorstellen dat je nog mag quoten van de laatste pagina's voor het slotje van een vol deeltje, maar niet van 2 jaar geleden. Hoe moeilijk is het om gewoon te linken ipv te quoten? Hou je aan de huisregels, klaar.
woensdag 5 juli 2017 om 12:42
simbalabimba schreef: ↑05-07-2017 12:36Ik meende ooit eens gelezen te hebben( van een mod) dat je wel mag quoten uit vorige delen van Napraat, omdat Napraat als het ware éen en hetzelfde topic is.
Ik meen van niet.
Dus..
woensdag 5 juli 2017 om 12:43
Als je een week hebt gehad krijg je daarna toch weer een week? Maandbannen bestaan toch niet ( meer ) ? En perma toch alleen bij zware overtredingen zoals eh....spam en onderzoekjes en NAW gegevens van een ander openbaar maken?