Napraattopic deel 87
donderdag 29 juni 2017 om 21:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 5 juli 2017 om 13:24
Mission impossible.
woensdag 5 juli 2017 om 13:24
woensdag 5 juli 2017 om 13:31
Denk het ook niet.Knuffelheks schreef: ↑05-07-2017 13:28Weet je wat zo jammer is?
Door dit soort acties kijk ik wel link uit dat ik ogen iets persoonlijks post.
En ik zal de enige niet zijn denk ik.
woensdag 5 juli 2017 om 13:32
woensdag 5 juli 2017 om 13:33
Vraag het de mods.simbalabimba schreef: ↑05-07-2017 13:32Linken/quoten (bijv. zomertoppers-wintervreugd) naar oude postings mag wel als iets het algemeen doel dient?
woensdag 5 juli 2017 om 13:33
Vraag het in het mod topicsimbalabimba schreef: ↑05-07-2017 13:32Linken/quoten (bijv. zomertoppers-wintervreugd) naar oude postings mag wel als iets het algemeen doel dient?
woensdag 5 juli 2017 om 13:34
Dat heb ik niet. Als ik iets post en ik besluit niet kort daarna het te wijzigen, kan ik er op aan gesproken worden.Knuffelheks schreef: ↑05-07-2017 13:28Weet je wat zo jammer is?
Door dit soort acties kijk ik wel link uit dat ik ogen iets persoonlijks post.
En ik zal de enige niet zijn denk ik.
Dan kan ik of nog steeds achter mijn woorden staan of vinden dat ik die mening inmiddels niet meer heb.
De ene keer kan het 'van pas komen' als iemand zich nog iets ouds herinnert ( en die herinnering zal sterker zijn als je daar zelf bij betrokken bent), de andere keer is het ineens 'not done'.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
woensdag 5 juli 2017 om 13:36
Ik heb even in je post geschreven. Vind je toch niet erg?
woensdag 5 juli 2017 om 13:37
Het siert je dat je (of doet alsof) de sarcastische ondertoon in mijn bericht niet begrijpt.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
woensdag 5 juli 2017 om 13:40
Oh wauw een diepere betekenis. Gaaf hoorsimbalabimba schreef: ↑05-07-2017 13:37Het siert je dat je (of doet alsof) de sarcastische ondertoon in mijn bericht niet begrijpt.
woensdag 5 juli 2017 om 13:41
Zie simbalabimba woensdag 5 juli 2017 13:37
woensdag 5 juli 2017 om 13:42
Ook weer een grap zeker?
Weer?
Het antwoord op de vraag van @Puzz-inBoots is hetzelfde als ik jou geantwoord heb.
woensdag 5 juli 2017 om 13:43
simbalabimba schreef: ↑05-07-2017 13:34Dat heb ik niet. Als ik iets post en ik besluit niet kort daarna het te wijzigen, kan ik er op aan gesproken worden.
Dan kan ik of nog steeds achter mijn woorden staan of vinden dat ik die mening inmiddels niet meer heb.
De ene keer kan het 'van pas komen' als iemand zich nog iets ouds herinnert ( en die herinnering zal sterker zijn als je daar zelf bij betrokken bent), de andere keer is het ineens 'not done'.
Dat is met de meeste dingen zo. Als je normale dingen combineert met obsessief en agressief gedrag kunnen normale dingen ineens best een beetje eng overkomen. Dan kan je wel vinden dat een keukenmes een heel gangbaar gebruiksvoorwerp is, maar als je met schuim op de lippen en rood doorlopen ogen me op straat achterna komt dan frons ik toch een wenkbrauw. Jij niet?
woensdag 5 juli 2017 om 13:44
Ogod, ik ben een beelddenkershifty schreef: ↑05-07-2017 13:43Dat is met de meeste dingen zo. Als je normale dingen combineert met obsessief en agressief gedrag kunnen normale dingen ineens best een beetje eng overkomen. Dan kan je wel vinden dat een keukenmes een heel gangbaar gebruiksvoorwerp is, maar als je met schuim op de lippen en rood doorlopen ogen me op straat achterna komt dan frons ik toch een wenkbrauw. Jij niet?
woensdag 5 juli 2017 om 13:45
Bedankt voor de uitleg.simbalabimba schreef: ↑05-07-2017 13:42Weer?
Het antwoord op de vraag van @Puzz-inBoots is hetzelfde als ik jou geantwoord heb.
Ik dacht je weer grapjes aan het maken was, maar kennelijk niet dus.