Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Ja, ik denk het ook...

Ben nu woest en verdrietig, doet ook geen mens goed..

Ik ga maar even wat gehaktballen draaien

bedankt voor het wegkletsen
idd focus je op thuis....anders gaat het niet goed

en jummie gehaktballen...(sorry ff offtopic)

en van je afpraten kan altijd
Wat een snelheid op deze site!!

Ik heb vandaag weer hele leuke mails van mijn sv gehad...

Zijn er ook nog leuke verhalen van succesvolle jaren lange sv´s?? Of melden die zich niet hier.

Leef wel met je mee KJ, dan maar gehaktballen...
Denk dat het inherent is aan een SV.. ene keer down andere keer totally high. Vorige week heb ik die knop omgedraaid en hem eens 5 hele dagen genegeerd (en dat voelde langgggg).. en kijk aan, hele wereld is weer anders.

Laat je niet gekmaken in ieder geval (tenzij op een leuke manier ;) ) En tuurlijk, die rozen en een date van de week heerlijk, maar de kans is net zo groot dat ik volgende week weer in een dal(letje) zit omdat meneer eventjes te druk met andere dingen is.. Geniet van leuke dingen samen en leef je eigen leven als je even niets hoort.

En wat dan nog als sv'tje er meerderen op na houdt; hoef het niet te weten, wil het niet weten.. de sex wordt er niet minder op!! Laat mij dan maar af en toe wegdromen in mijn wereldje, als ik dat maar met verstand doe.
@engel68..

Helemaal mee eens, geniet van de leuke momenten en het niet te moeilijk voor jezelf maken.

Onafhankelijkheid staat voor alles!!
wervelwind is over... (komt vast door die gehaktballen)

ik doe even helemaal niks, hij is het inderdaad niet waard.

en zijn er inderdaad nog succesverhalen?
quote:engel68 schreef op 10 februari 2009 @ 18:24:

En wat dan nog als sv'tje er meerderen op na houdt; hoef het niet te weten, wil het niet weten.. de sex wordt er niet minder op!!

Eensch!

Enne, KJ, laat je niet gekmaken, idd helemaal niks van je laten horen, zoals ik al zei, ga op je handen zitten, ga tegen de muur omhoog..... Do what you have to, maar laat niks van je horen!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Perfect omschreven engel!

Kj jouw verhaal lijkt zoveel op dat van mij. Lijkt wel of ik het zelf heb geschreven. Ik heb hem ook weer even op de negeerstand gezet.

En inderdaad deze hele relatie bestaat uit ups en downs. Het ene moment helemaal geweldig en het andere moment balen.

Ook ik voel meer voor hem; hij doet rare uitspraken over samen zijn tijdens ons samen zijn. We weten allebei dat het niet kan! En ook nooit zal gebeuren. Maar na die zalige momenten snap ik niet waarom hij erna altijd zo koeltjes is!

Het spelletje hard spelen kan ik wel... alleen word ik er zo moe van. En als hij dan hapt ben ik weer meteen verkocht pffff
Maar toch is het eigenlijk ook best wel stom van vrouwen (in ieder geval van mij) dat als sv bij wijze van met zijn vinger knipt, ik wel altijd mijn best doe om klaar te staan. Ik laat hem altijd van te voren weten wat mijn plannen voor de week zijn, als er bij hem iets tussen komt, dan hoor ik dus niks. Daar heb ik dan zo de balen van. Durf hem daar helaas ook niet echt op aan te spreken, ben dan bang dat hij denkt dat ik hem claim. Maar als ik dan weer bij hem ben dan ben ik weer helemaal blij en alles vergeten.
@ Rec en KJ, ik heb ook zo'n sv gehad. Altijd stilte na een date, dan moest meneer weer tot zichzelf komen.Dat zijn toch vaak de mannen die moeilijk over hun gevoelens kunnen praten en dan de makkelijkste weg kiezen door niets meer te laten horen.Totdat ze weer geil zijn... In het begin lijkt dat spel heel spannend maar echt, het gaat je opbreken. Ik kan jullie tips geven maar dat werkte bij mij ook niet. Je moet het zelf helemaal zat zijn met hem dan pas kun je hem loslaten.
Seven18, mannen lijken best wel bang om geclaimd te worden. Gewoon duidelijk de regel hebben dat je er niet op uit bent om nr1 te worden.
hoort een kwartje vallen....ahhhaaa
anoniem_72094 wijzigde dit bericht op 10-02-2009 19:13
Reden: A vergeten
% gewijzigd
quote:seven18 schreef op 10 februari 2009 @ 19:09:

Maar toch is het eigenlijk ook best wel stom van vrouwen (in ieder geval van mij) dat als sv bij wijze van met zijn vinger knipt, ik wel altijd mijn best doe om klaar te staan. Ik laat hem altijd van te voren weten wat mijn plannen voor de week zijn, als er bij hem iets tussen komt, dan hoor ik dus niks. Daar heb ik dan zo de balen van. Durf hem daar helaas ook niet echt op aan te spreken, ben dan bang dat hij denkt dat ik hem claim. Maar als ik dan weer bij hem ben dan ben ik weer helemaal blij en alles vergeten.Seven18, ik krijg helemaal de kriebels als ik dit lees!! Laat hem zich eens aan jouw schema aanpassen! En als dat betekent dat jullie elkaar een keer niet zien, so be it!
Ik zal ook nooit zijn nr 1 zijn, dat weet ik. Ik neem genoegen met hetgeen ik nu kan krijgen. Het vervelende is wel dat ik inmiddels teveel gevoelens voor hem heb gekregen en daardoor bang ben met hetgeen wat ik nog tegen hem kan zeggen, zonder dat hij daarvan schrikt. Het wordt er in ieder geval niet gemakkelijker op zo. Maar ja, dat had ik van te voren kunnen weten. Maar ondanks alles hebben we het samen nog steeds heel leuk!
wees eerlijk... dan weet je meteen waar je aan toe bent!!!
Je moet hem de volgende keer gewoon ten huwelijk vragen! Het is toch van de zotte dat je bang bent om wat je tegen hem kunt zeggen!
Jullie hebben gelijk. Bedankt voor de wijze woorden
Oh ik ben ook zo geweest.....

Ik pas ervoor mijn schema aan dat van een SV of wie dan ook aan te passen. Ik doe wat IK wil...kom op meiden. Live your life as if it's yours and not his!!!!

Maar ben het nu niet meer...omdat ik nu wil genieten.. Dubbel en dwars...(twee walletjes...twee geslachten...whahahaha)

Ben ook toe aan meer sex...ahhaha nog sv erbij hoppa hahahahha oh sorry draaf door.
Vam, hahahaha, je draaft zeker door

Heb nog wel iemand in de aanbieding voor je....
Die ups en downs in een sv-relatie zijn ook voor mij heel herkenbaar. Ik heb het geweldig getroffen met mijn sv maar er zijn door verschillende (voornamelijk externe) oorzaken regelmatig dipjes, vooral de laatste paar maanden. Ik krijg soms weleens het idee dat hoe hard we ook voor elkaar vechten en hoe graag we ook elkaars sv willen zijn we niet altijd kunnen behouden wat we allebei zo graag willen en uiteindelijk moegestreden zullen zijn. Ik hoop dat ik het mis heb maar het kost zoveel energie...

Toch ook nog iets positiefs. Hopelijk hebben we over een paar weken een hele nacht samen!
Een hele nacht. Nu ben ik echt jaloers!

Mijn sv en ik hebben op dit moment geen concrete date in het vooruitzicht. Vanwege praktische redenen. En we hebben momenteel wel heel erg veel zin in elkaar. Dat laten we elkaar heel duidelijk weten in heel expliciete e-mails! Niks geen radiostilte en niks geen angst om te claimen of geclaimed te worden. We claimen elkaar een slag in de rondte, maar het kan gewoon voorlopig even niet.

Voor alle treurige dames die hun hoofd breken wat hun sv nou al of niet wil: dit is ook niet makkelijk hoor!!! Ik wil haar hebben en wel nu!

Ook wel eens van die dagen dat je je zo voelt?
quote:Miss thang schreef op 10 februari 2009 @ 19:56:

Vam, hahahaha, je draaft zeker door

Heb nog wel iemand in de aanbieding voor je....Kom maar op!!
@MDR, miles away van toepassing?
Wij hebben elkaar vandaag onder werktijd ontzettend geile smsjes gestuurd en daaruit voortvloeiend ook bepaalde handelingen gedaan . De sms-teller voor vandaag staat op 49!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven